Circuswereld Forum https://circuswereld.nl/phpBB3/ |
|
Circus en service https://circuswereld.nl/phpBB3/viewtopic.php?f=19&t=2685 |
Pagina 1 van 1 |
Auteur: | scrooge [ wo jan 13, 2010 8:46 pm ] |
Berichtonderwerp: | Circus en service |
De meeste circussen maken zich schuldig aan slechte service en onvriendelijkheid. Vriendelijk zijn kost NIETS maar moet wel geinstrueerd worden. Goede voorbeelden waar service wél goed is zijn Bongo en Alberto althoff. (ik heb zelfs meegemaakt dat aan het einde van de voorstelling Alberto zelf de mensen met paraplu boven hun hoofd naar de auto bracht omdat het goot van de lucht) Bij circussen als Moskou, russich staatscircus en Herman Renz heerst (ik heb het vaak gezien) arrogantie en minachting. een man als Rob Ronday lacht als er camera's staan te draaien maar kijkt als een kameel als ze weer weg zijn. Ook toen ik een 3 kaartjes kocht in Amsterdam was de kassajuffrouw niet bepaald in een "showbisiness" stemming. Het bigint al bij de kassa...heren en dames circusdirekteuren. Service is niet alleen vriendelijkheid maar ook; normale consumptieprijzen, schone onbetaalde toiletten (waarom 50 cent vragen als je net twintig euro toegang betaald hebt), uiteraard een acceptabel programma en...sfeer maken. Een goed voorbeeld is circus Krone: programma een tien, service en vriendelijkheid een vier. Gemiddeld dus slechts zeven Nog een voorbeeld in dezelfde catagorie; Dannebrog. Programma een acht, service en vriendelijkheid een negen. Tel zelf het resultaat maar. het gaat ALTIJD om het geheel. Soms kost dat geld maar ZEER VAAK ook niet. Tot slot wil ik zeggen: een ZEER goed programma is men na een jaar vergeten maar het persoonlijk naar de auto gebracht worden door de direkteur van het circus vergeet men nooit. |
Auteur: | heuvels [ wo jan 13, 2010 8:56 pm ] |
Berichtonderwerp: | Re: Circus en service |
dat zal geen lelijke kerel zijn geweest die Alberto door de regen hielp.... ![]() |
Auteur: | circus@achterhoek [ wo jan 13, 2010 8:58 pm ] |
Berichtonderwerp: | Re: Circus en service |
Inderdaad vriendelijkheid ontbreekt het nog wel eens aan bij diverse circussen. Afgesnauwd worden aan de kassa als je niet het goede kortingbonnetje hebt of er word niet eens goedemorgen of middag of avond gezegd. Soms kijken ze er bij alsof ze net bevallen zijn. En natuurlijk is het zo dat iedereen zijn dag weleens niet heeft maar probeer dit niet aan het publiek te laten zien. Dan is het bij vele circussen zo dat je wel het terrein gratis op mag om bij de dieren te kijken maar word je door het personeel afgesnauwd dat je moet op sodemieteren of weet ik wat. Niet bepaald reclame. Ik ben het niet met de stelling eens dat Krone een 10 moet hebbenvoor het programma. In het programma staan goede acts alleen het live orkest mis ik in zon zaak als deze wel. |
Auteur: | MartijnH [ wo jan 13, 2010 9:04 pm ] |
Berichtonderwerp: | Re: Circus en service |
Ik vind dan dat het Magic circus en Menagerie Circus ook in het lijstje "Service" moeten. Bij deze 2 zaken wensen alle artiesten je nog een fijne dag door met z'n allen op een rij bij de in/uitgang te gaan staan. |
Pagina 1 van 1 | Alle tijden zijn UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |