Circuswereld Forum

Welkom op dit forum. Lezen is leuk maar zelf een bericht plaatsen maakt het voor de anderen nog leuker.
Het is momenteel zo apr 28, 2024 5:04 pm

Alle tijden zijn UTC+02:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 2 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtonderwerp: Vakantie in het circus
BerichtGeplaatst: wo aug 24, 2011 2:12 pm 
Offline

Lid geworden op: vr mar 07, 2008 1:57 pm
Berichten: 194
Locatie: Schiedam
Dit jaar heb ik het eens helemaal anders gedaan en een deel van mijn vakantie doorgebracht in het Nederlands Nationaal Circus Herman Renz. Van de opbouw op de Boelelaan in Amsterdam tot gisteren ben ik daar geweest en heb in mijn caravan daar verbleven. Ik ben nu nog meer onder de indruk van dit prachtige circus. De voorstelling en alles wat daar bij hoort is top. Als bezoeker krijg je absoluut waar voor je euro´s. Wanneer je een circus een A-merk zou kunnen noemen dan is dit circus zeker het A-merk onder de in Nederland reizende cirussen.
Maar ook voor de medewerkers is alles perfect geregeld. Iedere medewerker heeft een ruim en schoon onderkomen dat van alle gemakken is voorzien. Voor de medewerkers is er een aparte ( mannen en vrouwen gescheiden) douche/toiletwagen. Ik heb daar dagelijks gebruik van gemaakt. De douches zijn heerlijk warm. De toiletten en de douches worden twee maal! per dag schoongemaakt. Niet één keer heb ik een vieze douche of toilet gezien. Menig camping kan hier een voorbeeld aan nemen. Tijdens mijn verblijf heb ik mijzelf ook nuttig gemaakt voor dit mooie circus. In mijn rol als portier heb ik contact gemaakt met het publiek voor, tijdens en na de voorstelling. Wat hebben de mensen genoten van het programma en van het circus in zijn geheel. Heel veel mensen bedankten de circusmedewerkers voor een fantastische avond of middag.
Ik ben tijdens deze werkzaamheden ook in de gelegenheid geweest met een groot aantal medewerkers van het circus te spreken. Velen van hen werken hier al jaren en zijn zeer tevreden over de manier waarop men in dit circus met elkaar om gaat. Respect is hetgeen waar het in dit circus om draait. Het maakt niet uit of je portier of directeur bent iedereen wordt gerespecteerd. Het respect ik zeker ook zichtbaar bij de circusdieren. Kijk maar eens rond op het terrein op de Boelelaan in Amsterdam. Je zult zien dat alle dieren een mooi ruim onderkomen hebben en er goed verzorgd uit zien.
Ik kan terug kijken op een prachtige vakantie in een schitterend circus!
Wie heeft er ook vakantie ervaringen in een circus?


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: Vakantie in het circus
BerichtGeplaatst: zo sep 25, 2011 12:52 am 
Offline

Lid geworden op: ma mei 24, 2010 11:36 pm
Berichten: 41
Locatie: Groningen
Ik wist niet eens dat dit mogelijk was, maar lijkt mij wel een leuke ervaring om mee te maken en mee te werken. 8)
Leuk om te lezen dat jij een ervaring rijker was geworden en het gezellig hebt gehad tijdens jou vakantie.


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 2 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+02:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 77 gasten


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum
Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBBservice.nl & phpBB.nl.