Circuswereld Forum

Welkom op dit forum. Lezen is leuk maar zelf een bericht plaatsen maakt het voor de anderen nog leuker.
Het is momenteel za apr 27, 2024 5:56 pm

Alle tijden zijn UTC+02:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 29 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: vr okt 14, 2011 9:06 pm 
Offline

Lid geworden op: wo jan 10, 2007 9:19 pm
Berichten: 3492
heuvels schreef:
Bas wat schiet je er mee op om Jofri de gordijnen in te jagen? Hij staat niet bepaald bekend als een jokkebrok. Zo maak je geen vrienden hoor..


Er wordt toch niemand persoonlijk aangevallen, zonder beelden weet ik ook niet wat er gebeurd is.

Gisteren stonden er bij Renz International 12 olifanten in de piste... beelden volgen later!


Omhoog
   
 
BerichtGeplaatst: vr okt 14, 2011 9:18 pm 
Offline
Site Admin
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo okt 23, 2005 10:34 pm
Berichten: 7476
Locatie: Maassluis
Bas had beter met het leuke nieuws over die olifanten kunnen komen in plaats van iemand als fantast neer te zetten. En gewoon geduld hebben. Ik vermoed dat het nieuws over die olifanten behoorlijk opgeblazen is... :clown

Afbeelding

_________________
Gelukkig zijn niet alle circussen hetzelfde....


Omhoog
   
 
BerichtGeplaatst: vr okt 14, 2011 9:50 pm 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: vr aug 15, 2008 9:55 pm
Berichten: 2773
Locatie: thuis
Of zou het kunnen zijn dat de beelden niet op YouTube mogen omdat je nu eenmaal geen foto's of films mag maken van politieagenten en opsporingsambtenaren? Soms is het verstandiger om het bij de mededeling in tekstvorm te houden.

Daar zit wel heel erg luchtige olie in :clown

_________________
Ron Mikkenie (CircusVreugd )
http://www.klassiekcircus.nl
Wie de jeugd heeft, heeft de toekomst!


Omhoog
   
 
BerichtGeplaatst: vr okt 14, 2011 10:16 pm 
Offline

Lid geworden op: wo jan 10, 2007 9:19 pm
Berichten: 3492
tjah, zo kan elk circus wel wat neerzetten wat er ooit zogenaamd gebeurd zou zijn.
de rechtbank gelooft ook niks zonder bewijzen , ik ook niet :)


Omhoog
   
 
BerichtGeplaatst: vr okt 14, 2011 10:31 pm 
Offline
Site Admin
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo okt 23, 2005 10:34 pm
Berichten: 7476
Locatie: Maassluis
En welk voordeel zou het circus er uit halen door een vals bericht van die strekking de wereld in te helpen?

_________________
Gelukkig zijn niet alle circussen hetzelfde....


Omhoog
   
 
BerichtGeplaatst: vr okt 14, 2011 10:46 pm 
Offline

Lid geworden op: wo jan 10, 2007 9:19 pm
Berichten: 3492
heuvels schreef:
En welk voordeel zou het circus er uit halen door een vals bericht van die strekking de wereld in te helpen?


Creatieve reclame?


Omhoog
   
 
BerichtGeplaatst: vr okt 14, 2011 11:06 pm 
Offline
Site Admin
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo okt 23, 2005 10:34 pm
Berichten: 7476
Locatie: Maassluis
MartijnH schreef:
Creatieve reclame?

Dan is het slechte creatieve reclame. Terwijl Jofri en Maurice toch creatief genoeg zijn. Voor creatieve reclame moet er meer gebeuren dan zo'n bericht op dit forum. En dan nog over zo'n onaansprekend onderwerp voor het grote publiek.

Zo iets verzin je niet om reclame te maken. Dan kun je beter met 12 opblaasfanten komen... Maar de tijd zal het leren.

_________________
Gelukkig zijn niet alle circussen hetzelfde....


Omhoog
   
 
BerichtGeplaatst: za okt 15, 2011 5:46 am 
Offline

Lid geworden op: di dec 09, 2008 8:34 pm
Berichten: 688
Locatie: Winterswijk
Wat zijn we inderdaad weer lekker aan het stoken zeg dit slaat nergens op. Van mij mag er een slotje op.

_________________
circus@achterhoek is >>> Niek Oonk


Omhoog
   
 
BerichtGeplaatst: za okt 15, 2011 9:10 am 
Offline

Lid geworden op: vr feb 02, 2007 1:44 pm
Berichten: 3
Locatie: nederland
Of jullie mij nou wel of niet geloven interresseerd mij geen ruk.
ik bouw op en af, doe kantoorwerk, doe onderhoud en reparaties, ben met 2 nieuwe producties bezig (magic 2012 en wintercircus martin hanson), geef iedere dag één of twee voorstellingen, doe school-projecten met workshops en rondleidingen en heb ook nog een LEVEN!!!

SORRY DAT IK NOG GEEN TIJD HEB GEHAD OM EEN FILMPJE OP YOUTUBE TE ZETTEN, OM AAN EEN PAAR CIRCUS MALLOTEN (DIE ZICH SCHIJNBAAR WEL VERVELEN) TE BEWIJZEN DAT IK NIET LIEG.

Met vriendelijke groet, Jofri

p.s. anders kom je toch gewoon even langs om de beelden te bekijken......

_________________
never eat clowns,
they taste funny!!!


Omhoog
   
 
BerichtGeplaatst: za okt 15, 2011 10:49 am 
Offline

Lid geworden op: vr mar 25, 2011 9:34 am
Berichten: 436
Locatie: Yerseke
Ron_Mikkenie schreef:
Zou het kunnen zijn dat die persoon gewoon heel veel andere werkzaamheden te doen heeft die belangrijker zijn dan het plaatsen van een video op YouTube??? Hij werkt namelijk op het kantoor van een circus en heeft ook nog een gezin/huishouding en optredens.

gelukkig heb ik daar geen last van


Omhoog
   
 
BerichtGeplaatst: za okt 15, 2011 10:51 am 
Offline

Lid geworden op: vr mar 25, 2011 9:34 am
Berichten: 436
Locatie: Yerseke
heuvels schreef:
Bas wat schiet je er mee op om Jofri de gordijnen in te jagen? Hij staat niet bepaald bekend als een jokkebrok. Zo maak je geen vrienden hoor..

ik jaag niemand ergens in
als ik dat had willen doen had ik gelijk wel gereageerd met het laatsen van het eerste bericht
ik zit alleen op de beelden te wachten waarvan jofri gelijk in het begin zei binnenkort op youtube


Omhoog
   
 
BerichtGeplaatst: za okt 15, 2011 10:54 am 
Offline

Lid geworden op: vr mar 25, 2011 9:34 am
Berichten: 436
Locatie: Yerseke
heuvels schreef:
Bas had beter met het leuke nieuws over die olifanten kunnen komen in plaats van iemand als fantast neer te zetten. En gewoon geduld hebben. Ik vermoed dat het nieuws over die olifanten behoorlijk opgeblazen is... :clown

Afbeelding

fantast?
dat woord heb ik nooit gebruikt
sterker nog als ik de beelden zie zal ik de eerst ezijn om te zeggen dat het verhaal klopt


Omhoog
   
 
BerichtGeplaatst: za okt 15, 2011 10:56 am 
Offline
Site Admin
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo okt 23, 2005 10:34 pm
Berichten: 7476
Locatie: Maassluis
Nee Bas, je hebt gezegd dat je het verhaal van Jofri niet gelooft, en dat staat voor mij gelijk als iemand voor leugenaar uitmaken.
Maar Jofri heeft inmiddels gereageerd op jouw onzin en dat is een mooi moment om er een slot op te gooien.

Doe als ik en ga van het mooie weer genieten 8)

_________________
Gelukkig zijn niet alle circussen hetzelfde....


Omhoog
   
 
BerichtGeplaatst: zo okt 16, 2011 3:52 am 
Offline

Lid geworden op: za mei 07, 2011 1:21 am
Berichten: 311
Ik geloof Jofri helemaal. Dat is iemand die niet zomaar wat verzint. Dit is een man die circus in zijn bloed heeft. Een man die circus ademt en alles tot in de perfectie geregeld wil zien. Zelfs dan nog is het hem niet goed genoeg. Alles inzet om het hooggeerde publiek enkele tijd te geven om zich even in een andere wereld te verplaatsen. Een circusman pursang. Werkzaam bij een liefelijk circus met een leuk en vriendelijke uitstraling. Een circus dat tussen al die grote circussen rustigjes aan zijn show draait en wat mij betreft voor deze grote circussen een voorpost is. En dan opeens...........zie de berichten over de inval van de autoriteiten. Hij is boos hierover en uit deze boosheid op dit forum. Het gaat om de manier WAAROP die autoriteiten handelde. Denk even mee als circusliefhebber...Toeschouwers zowel volwassenen als {let op} kinderen {de toelomst van het circus} werden blootgesteld aan iets wat je normaal gesproken alleen maar in films ziet.
Dat Jofri oppert dat er binnenkort op youtube een filmpje komt kan ik me voorstellen. Ik geloof ook zeker dat hier beelden van zijn. Wat ik me ook kan voorstellen is dat hij door de directie hiervoor is terug gefloten. zowieso kan je niet zomaar beelden openbaar maken waarin vertegenwoordigers/handhavers van de wet in persoon tekijk zet. Tegelijkertijd heb je met de beelden een eventuele troefkaart voor een eventuele gerechtsprocedure in handen, en een troefkaart speel je pas uit op het moment dat je echt niet anders kan.
Wij als circusfans zouden de beelden graag willen zien, en ons verlekkeren om de leed van een ander, maar zo werkt het volgens mij niet. Als echte circusfan zouden wij het betreffende circus en personen de ruimte moeten bieden om op de achtergrond het probleem op te lossen en ons gewis te houden van elk commentaar. Tuurlijk is dit een forum en kun je gemakkelijk een berichtje plaatsen, maar volgens mij siert het dat diverse forumleden, die ook nog eens collega bedrijven hoog in het vaandel hebben staan, even een pas op de plaats geven. Sommige zaken en berichten moeten wij als forumleden breder zien. Bedenk dat je reactie de algemene circussen in discrediet kunnen brengen.

_________________
Het nieuws van vandaag...is morgen weer oud.
Hadeja is Hans (de Jager)


Omhoog
   
 
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 29 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2

Alle tijden zijn UTC+02:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 100 gasten


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum
Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBBservice.nl & phpBB.nl.