Circuswereld Forum

Welkom op dit forum. Lezen is leuk maar zelf een bericht plaatsen maakt het voor de anderen nog leuker.
Het is momenteel ma mei 13, 2024 6:50 pm

Alle tijden zijn UTC+02:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
 Berichtonderwerp: Freakshow in Linda.
BerichtGeplaatst: do feb 02, 2012 4:24 pm 
Offline

Lid geworden op: vr jan 27, 2012 3:46 pm
Berichten: 2441
Wie dacht dat de Linda. wel nooit in het forum zou komen had het mis. Omdat in het nieuwste nummer 90 van februari een heleboel foto's staan van een Amerikaanse fotograaf Randal Levenson. Die man maakte in de jaren 70 foto's van misvormde mensen in een rondreizend circus zoals hier vroeger ook was, een Freakshow. En pas nog weer tijdens Carnivale, waar ik heen ben geweest. Maar daar was het nep. Dus meer als grapje.
Die fotograaf wilde die aparte mensen graag fotograveren maar dat mocht natuurlijk niet zo maar. Dus ging hij bij dat circus werken om hun vertrouwen te wekken. En zijn vrouw die heel wat anders deed trad soms op met een slang. Zo leerde hij ze beter kennen en zij hem vertrouwen. Toen mocht hij de foto's wel maken. Daar maakte hij een boek van dat nu alleen nog maar 2e hands te koop is. Maar een deel kun je nu dus in Linda. zien. Zoals een baby die op een kikker lijkt, dikke mannen, een man met 2 gezichten, de kreeftenfamilie, een getatoeëerde oma, de kleinste moeder ter wereld en haar grote zoon en Popeye, de man met de erg bolle ogen. Er staat ook dat deze circussen in Amerika nog steeds bestaan alleen niet zo veel meer. Behalve in Michigan daar is dat verboden.

Ik vind Linda. altijd wel leuk en leerzaam. Dit nummer gaat over allerlei vormen van therapie. Er staan leuke en lekkere dingen genoeg in zoals het dubbelintervieuw met dit keer de tegendraadse psychiater Bram Bakker en de brutale programmamaakster Lauren Verster. Haar eindconclusie: Bedankt Bram, nu weet iedereen dat ik een dwangmatige neuroot ben die zich niet kan binden!
Verder in dit nummer onder andere Lola Brood, de dochter van Herman, als leuke man van de maand Jacob Derwig de toneelspeler en behalve de vaste rubrieken onderwerpen als Mijn partner is depressief, Geen zin in gezeik (over ouders zonder grenzen), Een tv-terapeutenoverzicht met ook Danny de Munk, en Jongeren die zichzelf beschadigen. Als je dat laatste doet kon je vroeger tenminste nog bij het circus!
Over allerlei vormen van depressies dus, zoals omdat er in deze tijd van het jaar zo weinig circussen zijn. Maar dat is een grapje van mij.
Wel nog een weetje: wij vrouwen maken 2 x zoveel kans depressief te worden als mannen. Maar dat komt natuurlijk wel door die mannen!


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn UTC+02:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum
Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBBservice.nl & phpBB.nl.