Circuswereld Forum

Welkom op dit forum. Lezen is leuk maar zelf een bericht plaatsen maakt het voor de anderen nog leuker.
Het is momenteel do mar 28, 2024 8:19 pm

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: za mei 24, 2014 8:10 pm 
Offline
Site Admin
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo okt 23, 2005 10:34 pm
Berichten: 7474
Locatie: Maassluis
Opmerkelijk
Advocaat hangt toga aan de wilgen voor circus

LONDEN - Een Britse advocaat die afstudeerde aan de wereldberoemde universiteit van Oxford heeft zijn carrière en topinkomen opgegeven om zijn droom na te jagen. Het land doorreizen met het circus. Een circus dat hij zelf is begonnen met een vriend van hem. De Mirror schrijft over dit aparte verhaal.

En niet als clown of dompteur, nee, 30-jarige Gary Stocker is menselijke kanonskogel in Chaplin's Circus. Hij heeft vriend en vijand verbaasd door zijn plan door te zetten en zeker niet in de laatste plaats zijn baas. Die heeft hem al die jaren uitgelachen en zei: je kunt nooit afscheid nemen van alle rijkdom die je met je carrière vergaart.

Stocker had een jaarsalaris van zeker een miljoen, woonde in een landhuis en had meerdere luxeauto's. Nu zegt hij: "Ik denk dat ik destijds alleen maar naar Oxford ben gegaan om mijn familie happy te houden. Maar pas nu ben ik echt gelukkig."

Stocker heeft een circustent waar 1400 mensen in kunnen en heeft 20 artiesten in dienst. "En deze baan is veel zwaarder dan de vorige", zegt hij lachend.

http://www.coevordenhuisaanhuis.nl/leuk ... ircus.html

_________________
Gelukkig zijn niet alle circussen hetzelfde....


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum
Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBBservice.nl & phpBB.nl.