Circuswereld Forum

Welkom op dit forum. Lezen is leuk maar zelf een bericht plaatsen maakt het voor de anderen nog leuker.
Het is momenteel vr apr 26, 2024 8:21 pm

Alle tijden zijn UTC+02:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 8 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: wo mei 18, 2016 12:27 pm 
Offline
Site Admin
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo okt 23, 2005 10:34 pm
Berichten: 7476
Locatie: Maassluis
Heb je een ezeltje dat leuke kunstjes kent?
http://www.bokt.nl/markt/ad/408743/veel ... ircus-ezel

Afbeelding

Het onderdeel "ezeltje strek je" beheerst hij perfect!

_________________
Gelukkig zijn niet alle circussen hetzelfde....


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: wo mei 18, 2016 12:32 pm 
Wat heft dit is godsnaam met circus te maken. Bij gebrek aan nieuws denk ik. Er is ook weinig nieuws nu het echte circus aan het uitsterven is. Allemal jammer.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: wo mei 18, 2016 1:16 pm 
Offline

Lid geworden op: di jan 05, 2010 8:47 pm
Berichten: 388
coby schreef:
Wat heft dit is godsnaam met circus te maken. Bij gebrek aan nieuws denk ik. Er is ook weinig nieuws nu het echte circus aan het uitsterven is. Allemal jammer.


Afgezien van het feit dat het 'het echte circus' springlevend is; een positieve instelling (zie eerste bericht van Heuvels) heeft natuurlijk meer bij te dragen dat deze afkraker.

_________________
Echt circus ruikt naar paarden en houtkrullen


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: wo mei 18, 2016 1:46 pm 
Het echte circus springlevend ? War is althoff herman renz royal busch roland fliegenpilz barelli barum etc.? Hou toch op met dromen. Een enkeling doet het nog aardig maar vak zonder bijzonder programma. Zelfs carl busch is gestopt met hele jar reizen. Charles knie doet geen olifanten en roofdieren mer en krone is hobby van mevrouw christel. Knie in zwitserland ook geen olifanten mer. Wat iverblijft is variete. Variatieloos.allemasl acts die drijven op mooie muziek en romantisch choreografie waar ik in slaap bij val. Mensen blijven weg. Alleen met kerst nog toelooo. Circus in de vorm zoals circus moet zijn in morsdood. Niks negatief mar feit. Belly wien ook naar knoppen. Vernieuwen ? Oke maar heet het nog circus? Of noemen we het theatershows in tent. Circus is variete en dieren in vele soorten. Grootschalig of klein makt niet uit.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: wo mei 18, 2016 2:34 pm 
Offline
Site Admin
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo okt 23, 2005 10:34 pm
Berichten: 7476
Locatie: Maassluis
Beste Coby,
Je weet aardig wat details op te sommen, voor iemand die zich in het begin voordeed als leek op circusgebied.
Kun je je misschien even voorstellen? Het gastenboek is daar zeer geschikt voor.

_________________
Gelukkig zijn niet alle circussen hetzelfde....


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: wo mei 18, 2016 3:04 pm 
Ik blijf liever anoniem. Ik heb al eerder op deze forum gezien hoe mense met grond gelijk worden gemakt na bekendmaking van echte naam. Het enige wat ik kwijt wil is ik ben van bulgaarse afkomt en 38 jaar. Heb vroeger gewerkt bij Balkanski en woon nu 14 jaar in Nederland.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: wo mei 18, 2016 4:19 pm 
Offline

Lid geworden op: do jul 21, 2011 3:38 pm
Berichten: 9579
Toevallig heb ik Iejoor wel eens ontmoet, hij is inderdaad erg slim en kan veel kunstjes.
Er wordt ook mee opgetreden, naast dat hij supermak is.

Afbeelding

Dus zou hij in een circus niet misstaan, vandaar de link.
Bovendien werd hij ook zo geafficheerd: Veelzijdige circus ezel!

Maar pech voor de echte circussen (voorzover ze nog bestaan): hij is niet te koop, uitsluitend te huur met zijn bazinnetje.

Wil je nog een vergelijking: is Rosi Hochegger en haar prachtige paard Scout soms ook geen circusact van de bovenste plank?

Afbeelding


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: wo mei 18, 2016 6:12 pm 
Offline

Lid geworden op: zo okt 11, 2009 12:07 pm
Berichten: 273
coby schreef:
Het echte circus springlevend ? War is althoff herman renz royal busch roland fliegenpilz barelli barum etc.? Hou toch op met dromen. Een enkeling doet het nog aardig maar vak zonder bijzonder programma. Zelfs carl busch is gestopt met hele jar reizen. Charles knie doet geen olifanten en roofdieren mer en krone is hobby van mevrouw christel. Knie in zwitserland ook geen olifanten mer. Wat iverblijft is variete. Variatieloos.allemasl acts die drijven op mooie muziek en romantisch choreografie waar ik in slaap bij val. Mensen blijven weg. Alleen met kerst nog toelooo. Circus in de vorm zoals circus moet zijn in morsdood. Niks negatief mar feit. Belly wien ook naar knoppen. Vernieuwen ? Oke maar heet het nog circus? Of noemen we het theatershows in tent. Circus is variete en dieren in vele soorten. Grootschalig of klein makt niet uit.


das traurige ist , er hat absolut recht :shock: :shock:


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 8 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+02:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 29 gasten


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum
Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBBservice.nl & phpBB.nl.