Circuswereld Forum

Welkom op dit forum. Lezen is leuk maar zelf een bericht plaatsen maakt het voor de anderen nog leuker.
Het is momenteel do mar 28, 2024 6:34 pm

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 2 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: vr nov 03, 2017 5:40 pm 
Offline

Lid geworden op: do jul 21, 2011 3:38 pm
Berichten: 9579
Toppers komen met roze circus-editie

Afbeelding

De roze boa's kunnen binnenkort weer van zolder worden gehaald!
Pretty in Pink is namelijk het thema van de reeks Toppers-concerten in mei 2018.
Dat maakten René Froger, Gerard Joling, Jeroen van der Boom en Jan Smit maandagavond bekend in RTL Late Night.


Daarnaast zal het circus komend jaar centraal staan tijdens de concertenreeks.
"We hebben altijd ideeën over het thema. Die leggen we dan op tafel. Is dat niet leuk? Of dat? Dit jaar staat de kleur mij enorm aan.
Ik had eerst het idee om een pyjamaparty ervan te maken, maar dat idee is afgekeurd.
En Pirates of the Carribean leek me heel leuk als thema, maar ook dat gaat niet door", vertelt Gerard aan Humberto Tan over de brainstormsessies van de mannen.

Verkleedfeestje

In mei kan men dus weer als vanouds uitpakken met zijn outfit.
"Mensen vinden het altijd heel leuk om zich aan te kleden. Mensen zijn er toch mee bezig van: nou, wat doe jij aan?
Er worden zelfs hele verkleedparties thuis georganiseerd. Helemaal leuk", aldus Gerard.

Gastartiesten

De kaartverkoop voor de concertenreeks zal volgende week van start gaan.
De concerten zullen plaatsvinden op 25 en 26 mei 2018.
Speciale gasten zijn dit jaar onder meer Ronan Keating, Snap! en Right Said Fred.

Afbeelding

Afbeelding

Over welke circusartiesten aan het programma deel zullen nemen wordt verder niets vermeld.
De Geschwister Weisheit, misschien een aardig ideetje in de Arena?

Afbeelding


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: di mei 29, 2018 4:31 pm 
Offline

Lid geworden op: do jul 21, 2011 3:38 pm
Berichten: 9579
En ook dat hebben we al weer achter de rug. Ondanks het warme weer (of dankzij....) zelfs compleet met warmteprotocollen.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Je kunt er van vinden wat je wilt, HET CIRCUS stond er wel mee in de aandacht, en dat is belangrijk.
Circus, compleet met leeuwen, ook dat valt wel op!

Afbeelding

Gepaste (of ongepaste.....) kleding is bij dit soort evenementen een heel groot dingetje: lang tevoren worden overal jurkjes en T-shirts in stijl aangeboden.
Zo maar wat voorbeelden:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Mijn poes trouwens ook. Sterker nog: we spelen regelmatig circusje. Maar dat hadden jullie vast wel verwacht.....
Meest recente stunt: achterop de bagagedrager! Zo lang als het duurt, en dat is nog niet heel erg lang.....
Maar we boeken vooruitgang.....
Hebben zelfs een eigen circusmelodietje, maar dat is voor wanneer hij op mijn rug kunstjes doet.
Nog een poosje doortrainen en vervolgens zoeken we ons eerste engagement!
Nog een paar jaar geduld dus....

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Overigens speelde ook Circus Sijm (mede) een rol bij deze productie, beelden daarvan onder Sijm - Nieuws 2018.


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 2 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum
Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBBservice.nl & phpBB.nl.