Circuswereld Forum

Welkom op dit forum. Lezen is leuk maar zelf een bericht plaatsen maakt het voor de anderen nog leuker.
Het is momenteel vr mar 29, 2024 7:19 am

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 14 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: di jan 09, 2018 5:04 pm 
Offline

Lid geworden op: do jul 21, 2011 3:38 pm
Berichten: 9579
Wie kent de naam niet, P.T. Barnum. Van het grootste en beroemdste circus ter wereld Ringling Bros. Barnum & Bailey.
Dat er eerder vorig jaar de pijp aan gaf.....
Niet heel veel mensen zullen heel veel van hem afweten, van die Phineas Taylor Barnum, die leefde van 1810 tot 1891.
Toch was het een interessant figuur. Niet alleen vanwege zijn band met de showwereld en het circus, maar ook vanwege zijn andere werkzaamheden tot in de politiek aan toe.
Zo was hij onder meer burgemeester van Bridgeport en lid van het Huis van Afgevaardigden. Verwisselde halverwege de Democraten voor Republikeinen, niets is nieuw onder de zon.....
In de circuswereld staat hij bekend als de grondlegger van de zogenaamde freakshow, het exposeren van mens (en dier) in een uitzonderlijke verschijning.
Eerst in een soort museum, later op reis. Samen met James Anthony Bailey, de Ringling Brothers kwamen er later bij.

Dat werd in een tijd zonder veel communicatie (en internet...) dus een groot succes.
Want de kans om iets bijzonders te zien, zoals afwijkende schepselen, was maar gering.

Over zijn leven is nu een film gemaakt, het regiedebuut van Michael Gracey, met Hugh Jackman in de hoofdrol.
Het is een musical geworden, maar daar hoeft u niet direct van te schrikken.
Zelf had ik ook nooit zoveel op met het te pas en te onpas uitbarsten in gezang, maar daar ben ik aardig van teruggekomen.
Vond ik een klassieker als Les Parapluies de Cherbourg ooit tenenkrommend, latere varianten als Moulin Rouge zag ik meer dan 10 keer.
Hetzelfde speelde zich wat betreft de levende versies.
En ik ben niet de enige Nederlander gezien successen als Soldaat van Oranje en de Lion King. En nog een heel aantal.....

De ontvangst van de film was met gemengde gevoelens. Toch werd hij genomineerd voor drie Golden Globes, die voor Beste Film, Beste Mannelijke Hoofdrol (in een musical of comedy), en Beste Song.
Die laatste werd gewonnen met 'This is Me', gezongen door Keala Settle: https://www.youtube.com/watch?v=wEJd2RyGm8Q

Afbeelding


De film draait over het algemeen in de grotere theaters.

De officiële trailer geeft een aardige indruk: https://www.youtube.com/watch?v=AXCTMGYUg9A

En een andere versie: https://www.youtube.com/watch?v=jr9QtXwC9vc

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Er kwam zelfs 'buitenpresentatie' aan te pas, wat niet altijd even vlekkeloos verliep.....

Afbeelding

Ja hoor, ook met dieren, u zag het al even in een trailer. Ook al was dat niet Barnum's belangrijkste bijdrage aan de circuswereld.
Vast ook niet echt loslopend in de piste.....
Ach, het gaat om het idee en het tijdperk waarin zich dat afspeelt. En dan ontkom je er gewoon niet aan.....

Afbeelding

Afbeelding

Mooie gelegenheid om tijdens de winterstop toch van circus te genieten, lijkt me!
Veel plezier gewenst!


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: di jan 09, 2018 8:08 pm 
Offline

Lid geworden op: ma okt 06, 2008 10:02 pm
Berichten: 1143
Ik heb als ik dit bericht lees sterk de idee dat de film gebaseerd is op de musical Barnum. In 1988-1989 was dit de eerste grote musical van Joop van den Ende. Hoofdrol van deze Nederlandse versie werd gespeeld door de Amerikaanse Israëliet Mike Burnstyn. In de voorstelling, maar ook vooraf in de foyer veel acrobatiek. Onder andere van leerlingen van de voormalige circusschool van Joe Andy.
Een van de zangnummers van Burnstyn vorrde hij al draadlopend uit.
De musical was in Nederland geen groot succes. Het verhaal was zo ik mij herinner ook niet bijster sterk.
Zal de bios maar eens opzoeken om te kijken of ik gelijk heb dat er overeenkomsten zijn tussen film en musical.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: di jan 09, 2018 10:23 pm 
Offline

Lid geworden op: vr aug 18, 2017 7:48 pm
Berichten: 277
De theater musical was gecomponeerd door Cy Coleman en op Broadway en Westend een groot succes met Michael Crawford. Inderdaad in Nederland geflopt hoewel Mike Burstyn een prima Barnum neer heeft gezet maar na ruzie met Joop van den Ende . Deze laatste gaf onsportief de lage bezoekersaantallen te wijten aan Mike. Ik vond de show formidabel zeker voor die tijd. Later werd shows nog grootser. Ik ben zojuist terug uit de bioscoop en heb er van genoten. In de zaal zaten 2 andere bezoekers. Het lag dus niet aan Mike Burstyn maar aan het onderwerp wat de Nederlander dus koud laat,

Circus blijft in Nederland een kinderpleziertje met een kortingskaartje en een ijsje mee in de koelbox.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: wo jan 10, 2018 4:07 pm 
Offline

Lid geworden op: do jul 21, 2011 3:38 pm
Berichten: 9579
Citeer:
Zal de bios maar eens opzoeken om te kijken of ik gelijk heb dat er overeenkomsten zijn tussen film en musical.


Ach ja, ik denk dat je je wel zult vermaken. Het onderwerp blijft interessant.
Jammer dat me de tijd ontbreekt, maar het zou heel interessant zijn dieper op de materie en met name de echte rol van Barnum in te gaan.
Zag een site die heel veel dingen op waarheidsgehalte beoordeelde. Ja, dan vallen er wel wat gaatjes.....
Maar dat hoort aan de andere kant ook wel weer bij de showwereld......
Dit was in Amerika één van de Kerstfilms, waar je ongestoord met het hele gezin naartoe kon gaan.
Uiteraard ook al bij gebrek aan èchte circussen.
Voor de Kerst ging de film daar in première in maar liefst meer dan 3.000 theaters.
De eerste week was de belangstelling niet overdreven geweldig, maar dat werd tijdens de feestdagen volledig goedgemaakt.
Voor een film die in zoveel theaters tegelijk werd uitgebracht brak hij een opbrengstrecord.
Op dit moment staat de teller -wereldwijd- op $ 152 miljoen, niet slecht voor een productie die $ 84 miljoen kostte.
Een beetje een tendens in de kritiek is dat het verhaal weinig waarheidsgetrouw is, maar de songs geweldig.

Voor wie het echte leven van P.T. Barnum wil leren kennen is er (ondere andere) het boek:

Afbeelding


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: do jan 11, 2018 4:43 pm 
Offline

Lid geworden op: do jul 21, 2011 3:38 pm
Berichten: 9579
Citeer:
Ik ben zojuist terug uit de bioscoop en heb er van genoten. In de zaal zaten 2 andere bezoekers. Het lag dus niet aan Mike Burstyn maar aan het onderwerp wat de Nederlander dus koud laat,


Goed dat je ervan genoten hebt, genieten kun je nooit genoeg!
Je conclusie dat de film flopt is echter niet terecht.
Een doordeweekse dinsdag is voor geen enkele film een juiste graadmeter.
Hij draait in ons land in 83 bioscopen, en die moeten het allemaal hoofdzakelijk van de weekenden (en vakanties) hebben.
De eerste week was de opkomst goed tot zeer goed te noemen.
Op de ranglijst van week 1 staat hij op de 6e plaats, met een gemiddelde 8.0 als waardering.
De meeste bezoekers kennen het onderwerp niet eens. De titel The Greatest Showman is dan ook uitstekend gekozen!
Het woord circus komt daar niet in voor, dus dat is geen reden er niet heen te gaan.
Veel bezoekers bepalen pas ter plaatse welke film ze gaan zien. Behalve de aanvangstijd zijn de gelikte plaatjes of trailers bepalend.

Ons aller Linda. publiceerde deze week 7 redenen om de film te gaan zien wanneer je een rotdag hebt: https://www.lindanieuws.nl/nieuws/film/ ... tdag-hebt/

Lees ook de reacties, erg leuk. Iemand die niet weet hoe snel zij opnieuw naar de bioscoop moet gaan om de film nog een keer te zien:

Citeer:
Me running back in the cinema tomorrow to go watch #TheGreatestShowman again


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: do jan 11, 2018 5:13 pm 
Offline

Lid geworden op: vr aug 18, 2017 7:48 pm
Berichten: 277
Denk ook dat Hoorn niet de goede graadmeter is. Ga regelmatig naar films maar met zijn drieën zitten is mij nog bijna nooit gebeurd. Vindt het overigens fijn om te horen dat het toch gaat met de film. Dat is alleen al goed voor het onderwerp circus natuurlijk.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: do jan 11, 2018 6:02 pm 
Offline

Lid geworden op: do jul 21, 2011 3:38 pm
Berichten: 9579
Helemaal mee eens, hoe meer en vaker er kennis van wordt genomen, door wie dan ook, hoe beter!


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: do jan 11, 2018 9:10 pm 
Offline

Lid geworden op: vr aug 18, 2017 7:48 pm
Berichten: 277
Ben vandaag nog een keer gaan kijken. Vond de film echt de moeite waard. Ik heb begrepen dat de film in 83 theaters draait in Nederland. Laten we zeggen 2x daags. Gemiddeld, een gok, 50 personen per vertoning. Dat is 8000 personen maal tien euro. Dat is met consumpties mee een ton per dag. Geen reizend ECHT circus schraapt dat momenteel per maand bij elkaar in ons land. Best grappig. Of juist niet!


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: zo jan 14, 2018 3:33 pm 
Offline

Lid geworden op: do jul 21, 2011 3:38 pm
Berichten: 9579
Citeer:
Ben vandaag nog een keer gaan kijken. Vond de film echt de moeite waard.


Mooi zo! Dit zegt genoeg......

Actuele speellijst voor Nederland en België in alfabetische volgorde:

Aarschot (BE), Aat (BE), Alkmaar, Almelo, Almere, Almkerk, Alphen aan den Rijn, Amersfoort, Amsterdam, Antwerpen (BE), Apeldoorn, Arlon (BE), Arnhem, Assen, Bastenaken (BE), Bergen (BE), Bergen op Zoom, Beverwijk, Breda, Brugge (BE), Brussel (BE), Castricum, Delft, Den Bosch, Den Haag, Den Helder, Deventer, Doetinchem, Doornik (BE), Dordrecht, Drachten, Dronten, Echt, Ede, Eigenbrakel (BE), Eindhoven, Elsene (BE), Emmeloord, Emmen, Enschede, Etten-Leur, Geel (BE), Genk (BE), Gent (BE), Goes, Gorinchem, Gouda, Groningen, Haarlem, Hardenberg, Harderwijk, Hasselt (BE), Heerenveen, Heerhugowaard, Heerlen, Helmond, Hengelo (OV), Hilversum, Hoei (BE), Hoofddorp, Hoogeveen, Hoogezand, Hoorn, Houten, Huizen, Kampen, Kerkrade, Klazienaveen, Knokke (BE), Kortrijk (BE), La Louvière (BE), Lanaken (BE), Leeuwarden, Leiden, Lelystad, Leuven (BE), Libramont (BE), Lier (BE), Lommel (BE), Louvain-la-Neuve (BE), Luik (BE), Maasmechelen (BE), Maastricht, Marche-en-Famenne (BE), Mechelen (BE), Moeskroen (BE), Namen (BE), Nieuwegein, Nijmegen, Ninove (BE), Oostende (BE), Oranjestad, Oss, Panningen, Purmerend, Reuver, Rixensart (BE), Roermond, Roeselare (BE), Roosendaal, Rotterdam, Schagen, Schiedam, Sint-Gillis-bij-Dendermonde (BE), Sint-Niklaas (BE), Sint-Pieters-Woluwe (BE), Sittard, Sneek, Spijkenisse, Stadskanaal, Steenwijk, Terneuzen, Tiel, Tilburg, Turnhout (BE), Uden, Utrecht, Veghel, Veldhoven, Venlo, Venray, Verviers (BE), Vlaardingen, Vlissingen, Wageningen, Waregem (BE), Waterloo (BE), Weert, Wijchen, Winterswijk, Woerden, Zaandam, Zeist, Zevenaar, Zoetermeer, Zutphen, Zwolle.

Ontdek daarbij een nieuwe Nederlandse plaatsnaam: Oranjestad!
Nooit van gehoord alhier, kan dus wel op Aruba of Sint Eustatius zijn.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: do feb 01, 2018 4:29 pm 
Offline

Lid geworden op: do jul 21, 2011 3:38 pm
Berichten: 9579
Na het winnen van de Golden Globe is de titelsong This is Me ook genomineerd voor een Oscar, waarvan de uitreiking op zondag 4 maart plaats zal vinden.
Het nummer gaat daarbij de strijd aan met:

Beste originele muziek
“Mighty River,” uit Mudbound
“Mystery of Love,” uit Call Me By Your Name
“Remember Me,” uit Coco
“Stand Up for Something,” uit Marshall
“This Is Me,” uit The Greatest Showman


Wilt u de film nog zien, wacht dan niet te lang!
Het aantal theaters neemt na deze week denk ik snel af.....

Op dit moment draait hij nog in:

Alblasserdam
Alkmaar
Almelo
Almere
Alphen a/d Rijn
Amersfoort
Amstelveen
Amsterdam
Apeldoorn
Arnhem
Bergen op Zoom
Beverwijk
Breda
Delft
Den Bosch
Den Haag
Den Helder
Deventer
Doetinchem
Dordrecht
Ede
Eindhoven
Emmen
Enschede
Etten Leur
Goes
Gorinchem
Groningen
Haarlem
Heerhugowaard
Heerlen
Helmond
Hilversum
Hoofddorp
Hoogezand-Sappemeer
Hoorn
Houten
Kerkrade
Leeuwarden
Lelystad
Lisse
Maastricht
Nijmegen
Purmerend
Reuver
Roermond
Roosendaal
Rotterdam
Schagen
Sittard
Stadskanaal
Steenwijk
Terneuzen
Tiel
Tilburg
Uden
Utrecht
Veldhoven
Vlaardingen
Vlissingen
Wijchen
Woudrichem
Zaandam
Zandvoort
Zevenaar
Zoetermeer
Zwolle



België heb ik zo snel niet meer bij de hand.....


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: wo feb 06, 2019 4:52 pm 
Offline

Lid geworden op: do jul 21, 2011 3:38 pm
Berichten: 9579
Das war einmal......

Voor wie de film mooi, leuk of geslaagd vond of voor wie hem nog niet zag: vanaf aanstaande maandag (11 februari) is hij te koop bij de Lidl!
Naar ik aanneem in alle filialen, zolang de voorraad strekt!
Ging zelf nog niet kijken -de winkel in mijn woonplaats is tijdelijk van de aardbodem verdwenen-, maar wanneer ze daar dvd's verkopen staan die normaliter in een speciale display.
Er worden diverse films voor zowel kinderen als volwassenen aangeboden.
Voor de prijs hoeft u het niet te laten: € 6,99 per stuk, twee voor € 12,-!

Grappige spot: https://www.youtube.com/watch?v=BWQ1SzDKG7w

En een mooie song - Never Enough: https://www.youtube.com/watch?v=kUkRoIMyqFo

En zo ziet de dvd er (ongeveer) uit:

Afbeelding


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: do feb 07, 2019 3:44 pm 
Offline

Lid geworden op: do jul 21, 2011 3:38 pm
Berichten: 9579
Was even te snel: de film (en andere titels) is (zijn) niet te koop vanaf afgelopen, maar vanaf aanstaande maandag!
In bovenstaand bericht inmiddels aangepast!

Trapte er zelf overigens wel in, die´loktruc´ van de supermarkt.....
Via een omreis een filiaal in de stad Groningen bereikt om te horen te krijgen dat ik een week te vroeg was.....
Alles gelezen, behalve de datum bovenaan de pagina!

Het bewijs dat zo´n truc dus wel werkt......
Volgende week beter!


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: za feb 16, 2019 2:29 pm 
Offline

Lid geworden op: do jul 21, 2011 3:38 pm
Berichten: 9579
Hallo lieve lezers, wat fijn dat u er bent!
Bent u voor het eerst hier, of bent u al bekend?
Stamp maar met uw voetjes, handjes in de zij,
Want met àlle lezertjes zijn we reuzenblij!


Waar slaat dat nu weer op, hoor ik u denken.
Wacht maar even, het komt zo aan de orde.....

Dus opnieuw naar dat mooie nieuwe filiaal van de Lidl in Groningen (Wielewaalplein), gevonden dankzij de aanwijzingen van Prinsesje Miek Miek (u weet wel, die met die mooie ogen....).
En meer dan geslaagd! Kocht niet alleen The Greatest Showman, maar nog een paar meer.
Oorzaak daarvan was het ruime assortiment, dat is ook wel eens anders.....

Dit soort grootgrutters biedt met enige (on-)regelmaat een aantal films te koop aan, en soms is de keus dan tamelijk beperkt.
Dat is nu bepaald niet het geval! U kunt kiezen uit diverse genres, van kinder- of jeugdfilms tot en met sciencefiction of horror aan toe!
En diverse uit de categorie 'waar gebeurd', dat spreekt mij altijd wel aan!
Daarbij onder andere The Post, de film uit 2017 van Steven Spielberg over The Washington Post ten tijde van de Pentagon Papers (1971) met in de hoofdrollen Meryl Streep en Tom Hanks. Genomineerd voor twee Oscars.
En ook Molly's Game uit hetzelfde jaar. Het waargebeurde verhaal van Molly Bloom, ooit een getalenteerd skiester.
In een kwalificatiewedstrijd voor de Olympische winterspelen van 2002 crasht ze op onvoorstelbare wijze, wat het einde van haar sportieve loopbaan betekent.
Ze maakt vervolgens de overstap naar de professionele pokerwereld. Met groot succes, tot de FBI een onderzoek begint.....
Ook deze film was genomineerd voor een Oscar, in de categorie origineelste script.
Verder ook diverse succesvolle jeugdfilms, als bijvoorbeeld de GVR en Ice Age 5.

Ha, de variatie op een bekend thema in de aanhef hierboven.
Juist vroeg ik mij af of de immens populaire serie De Luizenmoeder ooit op dvd zou verschijnen (ik had nog nooit een aflevering gezien, waardoor ik tot een kleine minderheid behoor....) en zie daar: ook de complete eerste jaargang staat op twee schijven (voor één prijs!) bij deze filmkeuze in de Lidl.
Zodat ik in twee avonden het volledige eerste seizoen heb kunnen verwerken...... Vandaar bovenstaande uiting van blijdschap.....!

Wel veel over gelezen uiteraard, maar niet gezien. Afgelopen zondag keken bijna 4 miljoen landgenoten naar de eerste aflevering van de tweede jaargang!
Snap niet dat de onderwijswereld niet in opstand is gekomen, want een Hoofd der School die het verschil niet kent tussen een paard en een ezel dient echt op staande voet ontslagen te worden....... Satire heet het dan......
Ha, en ook daar kwam het circus zijdelings voorbij in de voorlaatste aflevering. Eerder zag je al wel circusdingen staan in de directiekamer, dus de passie was er!

Tot wanneer de films te koop zijn wordt nergens vermeld, dus wacht niet te lang.

Op onderstaande pagina uit de folder van vorige week ziet u rechtsonder de dvd-aanbieding.
En het zijn er heel wat meer dan in de advertentie vermeld staan!


Afbeelding

Tipje voor filmliefhebbers: jaarlijks heeft de Aldi ten tijde van de Oscaruitreiking (die binnenkort weer plaats vindt) altijd een serie films te koop die in het verleden geëerd werden met een Academy Award, zoals dat beeldje officieel heet.
Die staan dan doorgaans niet in zo'n mooie opvallende display als dit keer bij de Lidl, maar gewoon ergens tussen de non-foodproducten.
Onder het motto: Koop je geen film, dan koop je wel sokken!

Overigens werd ik mij in die verder mooie winkel er wel weer aan herinnerd waarom ik daar geen dagelijkse boodschappen doe. En met mij vast wel anderen......
Want ondanks de aanwezigheid van maar liefst acht (!) kassa's mag je blij zijn wanneer er drie open zijn!
En dus sta je weer eens ouderwets lang in een lange rij te wachten om af te mogen rekenen.
Ook het nieuw geopende filiaal in mijn woonplaats adverteerde met: 'Nu zeven kassa's en een servicebalie!', maar verzuimd te onthullen hoeveel daarvan er maximaal of gemiddeld geopend zullen zijn!
Nee, dan toch maar liever naar mijn AH met zelfscanners. En dan bedoel ik nog niet eens van die lastige dingen die je de hele winkel door mee moet slepen, maar alles aan het eind gewoon zelf scannen.
Met zoveel scanners dat er altijd wel plaats is. Ideaal!
Ooit zullen ook zaken als de Lidl en de Aldi het licht gaan zien, al laat dat dus nog even op zich wachten.....

Oja, veel kijkgenot gewenst!

En wat de film die aanleiding hiervoor was betreft nog het volgende.
Het allerleukste van het bezitten van een film op dvd vind ik vaak de extra's.
Dat kan achtergrondinformatie zijn over het verhaal en/of 'the making of'. Of bloopers en delated scenes.
Bij The Greatest Showman zijn die in ruime mate aanwezig, samen bijna net zo lang als de hele film!
Hoewel de meesten uwer mijn adviezen doorgaans als vliegen in de wind slaan wil ik u toch adviseren in dit geval 'De Familie Achter....' en 'Het Spektakel' te bekijken VOORDAT u de film gaat zien. U doet zichzelf daar een groot genoegen mee! Zonder dat het ten koste van de film op zich gaat.
U zult versteld staan en nauwelijks kunnen geloven wat er aan het maken van deze film te pas is gekomen.
Er is niet minder dan zeven jaar aan gewerkt door in totaal maar liefst 15.000 mensen!

Uniek is verder de studio waar de opnames plaats vonden. In een voormalige fabriekshal werd een compleet circus met drie pistes nagebouwd!
Dit bleek de enige manier om de acteurs tot de hoge prestaties te verleiden die ze leverden, niet in het laatst ook door de stuwende werking van hoofdrolspeler Hugh Jackman. Onvoorstelbaar, wat een energie!

Iets heel aparts zijn in dit geval ook de aquarellen die gemaakt werden in plaats van het gebruikelijke notebook.
Werkelijk juweeltjes (juist voor circusliefhebbers) en verzameld in uitgebreide galerieën op de dvd.

Mooi filmpje hoe zo'n schilderij tot stand kwam: https://www.youtube.com/watch?v=nQgZWVXHar0

Nogmaals: veel kijk- en circusplezier!

Afbeelding

Afbeelding


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: ma feb 18, 2019 4:51 pm 
Offline

Lid geworden op: do jul 21, 2011 3:38 pm
Berichten: 9579
Leer mij de levensmiddelenhandel kennen! Want daar zijn ze al, genoemde (Oscar-winnende) filmaanbiedingen bij de Aldi!
Vanaf aanstaande donderdag 21 februari:

Dvd Oscar-winners

Keuze uit o.a.: Call Me by Your Name, Blade Runner, Fantastic Beasts and Where to Find Them, Darkest Hour, A Fanatastic Woman, Phantom Thread, Shape of Water,
Three Billboards (Outside Ebbing, Missouri), The Revenant, Get Out en Dunkirk.


Prijs per stuk € 5,99. Maximaal 4 per klant per keer.
Afbeelding

De aanbieding in de folder: https://www.aldi.nl/onze-aanbiedingen/v ... ticle.html

En Dunkirk was die oorlogsfilm met Nederlandse inbreng, genomineerd voor maar liefst acht Oscars, waarvan er drie werden verzilverd, waaronder die voor beste montage en beste geluid.
Een deel van de opnamen werd indertijd (2016) gemaakt op het IJsselmeer, in de directe omgeving van Urk.

Afbeelding

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Of houdt u het toch liever bij De Luizenmoeder, zoals inmiddels meer dan 4 miljoen kijkers gisteravond deden?
Dan mag u de folder van Kruidvat van deze week niet missen, ze hebben daar een uitgebreide colllectie ter gelegenheid van deze serie!
Te koop in de winkel of te bestellen via internet: https://www.kruidvat.nl/search?q=de%20l ... ype=manual

Afbeelding

Meester Anton in circussfeer:

Afbeelding


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 14 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum
Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBBservice.nl & phpBB.nl.