Circuswereld Forum

Welkom op dit forum. Lezen is leuk maar zelf een bericht plaatsen maakt het voor de anderen nog leuker.
Het is momenteel do apr 18, 2024 9:50 pm

Alle tijden zijn UTC+02:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: vr mei 11, 2007 9:29 am 
Offline
Site Admin
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo okt 23, 2005 10:34 pm
Berichten: 7475
Locatie: Maassluis
"Hoe de truc werkt verklap ik niet, dan moeten mensen maar komen kijken."
door Arjan Bosch

GENEMUIDEN - Circus Do It! opent vrijdagavond haar poorten in verenigingsgebouw 'd Overtoom. Een bont gezelschap van clowns, goochelaars en acrobaten staat te trappelen om haar kunsten te vertonen.

Afbeelding
Foto Freddy Schinkel

Zeventien kinderen hebben de afgelopen twintig weken druk geoefend met vijf meiden die een HBO-opleiding pedagogiek volgen in Zwolle. Een programma van anderhalf uur wordt in twee gedeelten opgevoerd. De artiesten hopen dat het verenigingsgebouw volstroomt met vaders en moeders, opa's en oma's en andere circusliefhebbers.

In 'd Overtoom, voor de gelegenheid omgetoverd tot een circusarena, werd gisteren nog druk geoefend. Op populaire muziek van onder meer Cascada en DJ Tiësto werd de laatste hand gelegd aan de voorstelling die vrijdagavond om 19.30 uur begint. Twintig weken van oefening baart de nodige kunst. Als een volmaakt jongleur stuurt Ruben Beens (12) zijn diabolo de lucht in. Na enkele omwentelingen valt het projectiel perfect terug op zijn touw. Naast jongleur is Ruben ook nog goochelaar én circusdirecteur. Hij heeft het hele jaar uitgekeken naar de voorstelling. "Ik hoop dat het een supervoorstelling wordt. Het gaat vast niet allemaal even goed, maar dat maakt niet uit. Zelf vind ik een goocheltruc die ik doe wel mooi. Iemand gaat dan in een doos zitten en daar prik ik dan met allerlei paraplu's doorheen. Hoe de truc werkt verklap ik niet, dan moeten mensen maar komen kijken."
bron http://www.destentor.nl/nwoverijssel/article1398538.ece

_________________
Gelukkig zijn niet alle circussen hetzelfde....


Omhoog
   
 
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn UTC+02:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum
Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBBservice.nl & phpBB.nl.