Circuswereld Forum

Welkom op dit forum. Lezen is leuk maar zelf een bericht plaatsen maakt het voor de anderen nog leuker.
Het is momenteel vr mar 29, 2024 1:34 pm

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 24 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: wo feb 20, 2019 3:33 pm 
Offline

Lid geworden op: vr aug 18, 2017 7:48 pm
Berichten: 277
Helemaal mee eens Kevin. Het internet is mooi bedacht maar heeft uiteindelijk meer nadelen dan voordelen. Althans dat is mijn mening.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: wo feb 20, 2019 4:10 pm 
Offline

Lid geworden op: do jul 21, 2011 3:38 pm
Berichten: 9579
Mis Kevin, wat het eerste deel van je openingszin betreft. Dat hoeft men zich helemaal niet af te vragen, dat is, in tegenstelling tot voorpubliciteit, in de journalistiek eenvoudigweg 'not done'!
Een recensie hoort een kritische en onafhankelijke beschouwing te zijn van het gebodene. En wanneer je op de pay-roll staat is van onafhankelijkheid niet langer sprake!
Dat premièrepubliek soms (meer dan) in de watten gelegd wordt is al erg genoeg. Recensenten van naam mijden dit soort situaties dan ook.

Wat het tweede deel van de eerste zin betreft heb je gelijk. Ik had dan ook om afsplitsing gevraagd die wellicht in een later stadium nog gaat komen.
Omdat dit een item over Circus Maximum betreft was de discussie inderdaad wel aardig afgedwaald.
Ondanks dat de oorzaak daarvan wel met dit circus te maken had.

Wat jij kennelijk het liefst zou zien -mogelijk zelfs terecht vanuit jouw functie- is een site waar uitsluitend positieve berichten over 'het circus' -en jouw circus in het bijzonder- te lezen zouden zijn.
Daarvoor moet je echter niet op een forum zijn. Want op of bij een forum gaat het in de eerste plaats om de discussie op zich!
En bij uitsluitend vrolijk of paradijselijk nieuws is de kans op enige vorm van discussie wel heel erg klein......!


Laatst gewijzigd door Didier op wo feb 20, 2019 4:14 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Omhoog
   
BerichtGeplaatst: wo feb 20, 2019 4:13 pm 
Offline

Lid geworden op: ma okt 06, 2008 10:02 pm
Berichten: 1143
Vrijheid van meningsuiting is een groot goed maar we slaan weleens door inderdaad. Kritisch op een circus zijn mag zeker maar enige onderbouwing is wel belangrijk. Daarbij vind ik dat de circuswereld wel eens sterker naar buiten mag treden. Goed voorbeeld daarvan is het optreden van Kevin geweest een aantal jaar geleden in een van de talkshows geweest, ik meen Pauw.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: wo feb 20, 2019 4:20 pm 
Offline

Lid geworden op: do jul 21, 2011 3:38 pm
Berichten: 9579
En Hugo, je begrijpt natuurlijk wel dat ik de enige ben die hier betaald wordt. Dat wordt volkomen gerechtvaardigd door de omvang van mijn productie!
Over de wijze waarop en andere details kan ik helaas niets uit de doeken doen, dat verbiedt mijn contract!


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: wo feb 20, 2019 9:54 pm 
Offline

Lid geworden op: za mei 07, 2011 1:21 am
Berichten: 311
Ik hoop dat dit een grapje is. Zo ja dan :lol: :lol: :lol: maar jammer dat dit forum door dit soort berichten zijn kracht verliest.

_________________
Het nieuws van vandaag...is morgen weer oud.
Hadeja is Hans (de Jager)


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: vr feb 22, 2019 5:07 pm 
Offline

Lid geworden op: do jul 21, 2011 3:38 pm
Berichten: 9579
Wat nu, beste Hadeja......... Of heb je nu al weer spijt van je financiële bijdrage?

Afbeelding

Want intussen gaat het prima met de crowdfunding 'Help de Circuswereld de winter door'.
Tal van bekenden en oudgedienden hebben inmiddels hun steun betuigd en een steentje bijgedragen!
Ook al gaat het hier niet direct om een nieuwe tent -zoals bij een gerenommeerd circus elders in Europa- alle beetjes helpen, zoals mijn grootmoeder zaliger altijd placht te zeggen.

Een tussenstand heb ik zo snel niet voorhanden, maar naar ik vernam is die zeer bevredigend.
Deelnemen is nog mogelijk tot en met einde maart, kort daarna zal de totaalstand worden bekend gemaakt.

Afbeelding

Verdere gegevens kunt u wellicht vinden op http://www.gofundme.com.

In welke categorie onze actie thuishoort valt lastig te zeggen. Is er sprake van een NOODSITUATIE, of ressorteert het onder DIEREN?
Circusdieren, dan wel te verstaan.

Of gaat het om GELOOF, we geloven strikt genomen immers allen hetzelfde, en belijden het ware circusgeloof, hoeveel persoonlijk onderscheid hier ook aanwezig moge zijn.

SPECIALE WENSEN, ook nog zo'n mogelijkheid. Want die blijven er uiteraard altijd. Zeker in een tijd dat ons verkenningsvaartuig weer geschuurd en geschilderd moet worden voor het nakende seizoen!

CREATIEF, dat zou ook nog kunnen. Want dat zijn we hier bij tijd en wijle echt wel......

REIS, ook al een categorie die in de prijzen zou kunnen vallen. Want wie zou er nu niet op reis willen naar een of ander ver weg gelegen land waar altijd de zon schijnt en er ook nog een prachtig circus te bezoeken valt......?!

Om over FAMILIE nog maar te zwijgen! Want, naast het feit dat we toch één grote familie vormen -verbonden door ons ware en unieke geloof-, zijn er ook op korte termijn in de persoonlijke sfeer wellicht medische ingrepen te verwachten waarvoor uw bijdrage(n) niet strikt noodzakelijk is/zijn maar toch wel op prijs wordt/worden gesteld.
Inderdaad, dat belooft pas echt een mooi weer zien te gaan worden!

Afbeelding

En dat allemaal onder het credo: ALLES IS HIER ALTIJD HELEMAAL GRATIS.........EN DAT MAG BEST WAT KOSTEN!!!


Laatst gewijzigd door Didier op za feb 23, 2019 2:08 pm, 5 keer totaal gewijzigd.

Omhoog
   
BerichtGeplaatst: vr feb 22, 2019 5:25 pm 
Offline
Site Admin
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo okt 23, 2005 10:34 pm
Berichten: 7474
Locatie: Maassluis
Dat ik daar niet eerder aan gedacht heb... =o=

_________________
Gelukkig zijn niet alle circussen hetzelfde....


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: vr feb 22, 2019 5:28 pm 
Offline

Lid geworden op: do jul 21, 2011 3:38 pm
Berichten: 9579
Ach ja, er zijn natuurlijk denkers en doeners......


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: za feb 23, 2019 2:10 pm 
Offline

Lid geworden op: do jul 21, 2011 3:38 pm
Berichten: 9579
Onder meer het volgende toegevoegd:

En dat allemaal onder het credo: ALLES IS HIER ALTIJD HELEMAAL GRATIS.........EN DAT MAG BEST WAT KOSTEN!!!


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 24 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 25 gasten


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum
Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBBservice.nl & phpBB.nl.