Circuswereld Forum

Welkom op dit forum. Lezen is leuk maar zelf een bericht plaatsen maakt het voor de anderen nog leuker.
Het is momenteel di apr 16, 2024 4:41 pm

Alle tijden zijn UTC+02:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 3 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: di aug 07, 2007 10:57 am 
Zo makkelijk is een éénwieler nog niet



Door FONS SIMONS
ZEVENKAMP - „Dank u wel,’’ roept Marouane van 12 hard van achteraan het speelplein aan de F. Bordewijkstraat in Zevenkamp. Hij bedankt het publiek voor het luide applaus dat opklinkt voor de fietsacrobaten van het ééndaagse circus Duimprop Zevenkamp.
Als enige van de acrobaten was hij erin geslaagd om een paar omwentelingen te maken op zijn éénwieler. Zijn vriendjes deden het met een driewieler zonder stuur. „Ik hang te veel naar achteren,’’ verontschuldigde hij zich. Waarna hij nog maar eens probeert om een stukje te fietsen.

Op het speelplein met de enige Duimdrop container in de deelgemeente Prins Alexander was gisteren het circus onder leiding van ‘directeur’ Tycho van der Wiel neergestreken. „Ik trek in opdracht van Buurt- en Speeltuinwerk Rotterdam nog tot en met 31 augustus langs alle pleinen met een Duimdrop container. We nemen zelf spullen mee, maar gebruiken ook materiaal uit de containers die er al staan. Vandaag hadden we voor het eerst onze eigen tent. De deelnemers variëren heel erg in leeftijd. In Katendrecht hadden we jongelui van een jaar of 16. Daar was ook voor het eerst iemand, die op de eenwieler leerde rijden. Hier in Zevenkamp hadden we nog even wat kinderen uit de zomerschool. Die hadden pauze.’’

Na het limbodansen, de acrobaten inclusief een surprise act met jongleren en de diaboloërs werd de circuspiste nog even omgebouwd tot arena voor het sumoworstelen. Gekleed in een enorm opblaaspak mocht de jeugd zich nog even bewijzen.

Bron AD


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp: eenwieler
BerichtGeplaatst: ma aug 13, 2007 12:24 pm 
Offline

Lid geworden op: do sep 07, 2006 9:43 pm
Berichten: 635
Locatie: Hapert
ik weet zelf hoe moeilijk het is ik heb er pas een gekocht maar ik kan het nog niet

kevin

_________________
Circus met dieren


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: ma aug 13, 2007 7:39 pm 
Offline

Lid geworden op: wo jun 21, 2006 9:00 pm
Berichten: 106
Locatie: Hattem
Citeer:
ik weet zelf hoe moeilijk het is ik heb er pas een gekocht maar ik kan het nog niet


als je hem eenmaal doorhebt zul je merken dat het meevalt :) Dan rijd je voordat je het weet ook achteruit ;)

_________________
http://www.demiori.nl


Omhoog
   
 
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 3 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+02:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum
Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBBservice.nl & phpBB.nl.