Circuswereld Forum

Welkom op dit forum. Lezen is leuk maar zelf een bericht plaatsen maakt het voor de anderen nog leuker.
Het is momenteel do mar 28, 2024 12:41 pm

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 3 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: za dec 04, 2021 1:15 pm 
Offline

Lid geworden op: di nov 01, 2016 5:51 pm
Berichten: 348
Citeer:
Met dat kwakkelbeleid komen we nooit van dat virus af, en dan zal je zien dat het in januari wat gezakt is en dan gaat carnaval wéér gewoon
door en dan begint de ellende weer van vooraf aan!


Zullen we dit soort politieke bullshit discussies cq aannames en uitspraken hier achterwege laten?
Naar het mij dunkt zijn daar op het internet voldoende andere plekken voor.
Het betreft een virus, en virussen zijn van alle tijden.
Sterker nog: virussen waren al actief ver voordat de hier op het forum te bespreken circussen dat werden.

Zullen wij ons daarom beperken tot het onderwerp waar het hier op het forum om zou moeten draaien en ons wat minder ''laten gelden'' door op stompzinnige non-onderwerpen ''het laatste woord te willen hebben''?
Het staat onvriendelijk en het doet niet ter zake.
Dank!

_________________
Zand, Zaagsel, Mensen, Dieren en Sensaties: wat een heerlijkheid.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: zo dec 19, 2021 11:48 am 
Offline

Lid geworden op: ma nov 22, 2021 10:53 am
Berichten: 14
FrankCirc schreef:

Zullen we dit soort politieke bullshit discussies cq aannames en uitspraken hier achterwege laten?

Dat bepaal jij toch zeker niet?

Citeer:
Naar het mij dunkt zijn daar op het internet voldoende andere plekken voor.

Een forum is er om ideeën uit wisselen, nieuws te brengen en de dagelijkse gang van zaken te bespreken die met circus te maken hebben, en aangezien
corona ook de circuswereld raakt en beïnvloed, is het wel degelijk hier op z'n plaats.

Citeer:
Het betreft een virus, en virussen zijn van alle tijden.
Sterker nog: virussen waren al actief ver voordat de hier op het forum te bespreken circussen dat werden.


Als jij het verschil tussen een gewoon (griep)virusje en een wereldwijde pandemie niet wilt zien, dan ben je echt een naïeve dwaas en een dom figuur.

Citeer:
Zullen wij ons....

Spreek voor jezelf want wat jij wil en doet, wil en doet een ander nog niet. Freedom of speech noemen ze dat, en als je daarmee niet kunt leven
dan stel ik voor dat je naar noord korea verhuis en dikke maatjes word met kim yong un. Dan kun je eenieder jou willetje en wetjes opleggen maar hier niet, begrepen?

Citeer:
daarom beperken tot het onderwerp waar het hier op het forum om zou moeten draaien

Het onderwerp is kerstcircussen die afgelast zijn vanwege corona maatregelen, dus is het hier gewoon helemaal op zijn plaats.

Citeer:
en ons wat minder ''laten gelden''

Ik vertel gewoon hoe het er voor staat en waar ik denk dat heel deze ellende naar toe leid, en dat het jou dan niet aanstaat is dan jou probleem.

Citeer:
door op stompzinnige non-onderwerpen ''het laatste woord te willen hebben''?

Ik heb al dik 3 jaar geen bericht meer geplaatst, dus wat nou het laatste woord willen hebben?

Citeer:
Het staat onvriendelijk

Nee jij bent lekker vriendelijk

Citeer:
en het doet niet ter zake.

Dat is jou mening en die mag jij hebben, maar mag ik dan ook nog een mening hebben kim yong un? Of heeft u, the gleat leadel, daar het alleenrecht op?

Anyway, mijn voorspellingen zijn dus gewoon uitgekomen en dat heb ik dan te danken aan m'n gezonde verstand en nuchtere kijk op de wereld
en omdat ik ons rariteitenkabinet in de 2e slaapkamer al langer ken dan vandaag.
En als jij deze wereldwijde pandemie wegwuift als een virusje van alle tijden, dan zou je eens je hersens moeten laten lichten want die hebben
echt dringend frisse lucht nodig, of moet je eigen eens laten onderzoeken want dergelijke uitspraken en denkwijzen horen eerder bij een 12 jarige puber.

Btw, hier nog een schrale troost voor je want er zijn toch nog circussen die doorgaan in ons land.
https://circusweb.nl/circus-tijdens-de- ... en-op-t-v/


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: di dec 21, 2021 3:16 pm 
Offline

Lid geworden op: do jul 21, 2011 3:38 pm
Berichten: 9579
Eén dag ben er niet en onze kwelgeest (is dat ook een vorm van virus?) slaat weer toe.
Jammer voor Frank, want die verdient het niet om op dergelijke stupide wijze doorgezaagd te worden.
(Ha, een nieuwe circusstunt: het doorgezaagde weesmannetje.....)

En: al jarenlang geen bericht geplaatst? Klopt, wat deze (nieuwe) naam betreft.

Maar als Stalknecht ging hij op 12 november vorig jaar nog tekeer -geheel toevallig (???) over hetzelfde onderwerp- : viewtopic.php?f=117&t=10583&p=76027&hilit=stalknecht#p75999

Dat hij weleens eerder tijdelijk geen berichten plaatste werd verschillende keren veroorzaakt door een ban.


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 3 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum
Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBBservice.nl & phpBB.nl.