Circuswereld Forum

Welkom op dit forum. Lezen is leuk maar zelf een bericht plaatsen maakt het voor de anderen nog leuker.
Het is momenteel do mar 28, 2024 2:19 pm

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: do nov 16, 2017 10:43 pm 
Offline

Lid geworden op: ma jul 04, 2016 11:54 am
Berichten: 288
Afbeelding


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: vr nov 17, 2017 1:20 am 
Offline

Lid geworden op: ma jul 04, 2016 11:54 am
Berichten: 288
Bij deze mijn kant van het verhaal, en had ik liever gezien dat dit dan via pm was gegaan, maar didier heeft dus
kennelijk besloten om heel nederland er bij te betrekken, want zonder publiek is er geen reet aan natuurlijk,
dus bij deze.

Didier heeft mij via pm benaderd want nou was meneer weer beledigd, en wel omdat ik hem een cursus knopen
leggen aanbod voor als hij z'n eigen nog eens mocht vervelen op een nutteloze druilerige zondagmiddag, want wellicht
dat dat nog eens van pas kon komen, en daarbij een foto van een strop geplaatst heb.
Nou was dat misschien wel een minder geslaagde grap, maar ik zag het als zwarte (kroeg)humor, maar zo zag hij dat niet
en heeft hij mij een pm gestuurd hierover en ook over andere dingetjes, en om van goede wil te zijn heb ik hem beloofd dat
ik het aan zou passen dus dat is gebeurt, en dan gaat hij nou hier lopen piepen dat hij het niet begrijpt dat ik
zomaar mijn berichten kan aanpassen als daar op gereageerd is, dus is het gewoon nooit goed.

Ik kan geen hele berichten verwijderen, dus om geen verwarring te zaaien op zijn latere antwoord, dacht ik er goed
aan te doen door een andere grap te plaatsen en waar verder niks mis mee is maar wel bij onze dramaqueen,
want het is gewoon een drama nu, dus weet je wat? Ik doe gewoon even mee, dus attentie attentie, stalknecht
heeft een hele gemene grap verruilt voor een meer maatschappelijk sociaal verantwoorde grap die in deze tijden van
politieke correctheid zelfs door de beugel van elke boomknuffelende sjw'er kan, en dan kan zo maar niet hoor want het
kwaad was al geschied en moet iedereen wel even weten wat die eerste lugubere, smakeloze en onacceptabele grap geweest is,
tot kleine tere kinderzieltjes aan toe!

Het meest rare is dan nog dat hij juist in de pm die hij stuurde, vertelde dat er ook kinderen meelezen,
dus ik verwijder om de tere kinderzieltjes te sparen, en hij gaat het weer oprakelen. Ik ruim op, maakt hij weer rommel,
ik hou het pm, hij gaat online. Het lijkt wel een clown entree, en zullen de sensatiehoe....dames van lichte zeden dan ook weer zitten te soppen,
want deze reactie gaat uiteraard vervolgd worden door een tegenreactie van hem, want hij word zelfs door een aantal van deze dames
via pm opgejut om een reactie te geven, want dat heeft hij zelf verteld dus is het circus compleet, want we hebben schijnbaar dus ook een
dol enthousiast publiek dat niets liever doet dan de boel opstoken, dus komt dat zien, komt dat zien in the happy house! :lol:

https://youtu.be/amR6-neQBPE?t=36


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: vr nov 17, 2017 11:41 am 
Offline
Site Admin
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo okt 23, 2005 10:34 pm
Berichten: 7474
Locatie: Maassluis
Ik kan het niet meer volgen, en wil het ook eigenlijk niet.
Didier volg ik wel, die is rechtlijnig, al ben ik het er niet altijd mee eens, maar snappen doe ik het wel.
Maar stalknecht kan ik niet volgen. Wat wil hij nu eigenlijk? En waarom uit de pm klappen? En waarom zo'n serieus onderwerp vervuilen met persoonlijke frustraties?
Alsjeblieft stop er mee en ga over tot de orde van de dag. Circus dus!

_________________
Gelukkig zijn niet alle circussen hetzelfde....


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: vr nov 17, 2017 4:48 pm 
Offline

Lid geworden op: do jul 21, 2011 3:38 pm
Berichten: 9579
Nou, een korte dan, omdat je het zo aardig vraagt.

Een reactie rechtstreeks vanuit het bordeel nog wel, dus nu echt uit de pm geklapt:

Ja, ook ik zag ''die strop'' welke zo ''grappig'' werd toegevoegd aan de harde woorden, Didier.
Volkomen nutteloos en volstrekt stijlloos. Welk een laag allooi, dacht ik nog.



Verder nog een kleine correctie op bovenvermeld ooggetuigeverslag: nooit en nergens heb ik hem verzocht de 'grap' met die strop te verwijderen.
Wel wees ik hem er op dat hier ook vreemden en kinderen meelezen.

Nu uit de school klappen toch tot hoger doel wordt verheven wil ik nog wel iets citeren uit wat ik stalknecht schreef, en wat volgens mij de essentie is van de aanvaringen:

Waar ik het al helemaal niet mee eens ben is je redenering dat hier 'maar' om circus gaat en niet om politiek.
Mijn benadering is precies tegenovergesteld: het gaat hier juist over HET CIRCUS en godzijdank niet over politiek!
Want het circus neem ik serieus en de politiek bepaald niet.


In reactie op een opmerking van hem dat hier niets te winnen of te verliezen valt, schreef ik:

O nee? Voor het circus is er nog van alles te winnen, dat is mijn drive. Ik zie dit niet als spielerei of gezellig geleuter in een cafeetje.
Ik neem dit -nogmaals- bloedserieus!

Dit maakt ons verschil........


Tot zover.....


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: vr nov 17, 2017 6:43 pm 
Offline

Lid geworden op: ma jul 04, 2016 11:54 am
Berichten: 288
heuvels schreef:
Ik kan het niet meer volgen, en wil het ook eigenlijk niet.
Didier volg ik wel, die is rechtlijnig, al ben ik het er niet altijd mee eens, maar snappen doe ik het wel.
Maar stalknecht kan ik niet volgen. Wat wil hij nu eigenlijk? En waarom uit de pm klappen? En waarom zo'n serieus onderwerp vervuilen met persoonlijke frustraties?
Alsjeblieft stop er mee en ga over tot de orde van de dag. Circus dus!



Ik wil niks, en heeft didier mij via pm benadert en had ik het dan ook pm willen houden, maar hij
heeft er voor gekozen om er een show van te maken met publiek, that's all.
Verder zie je dat hij nu zelf verteld dat hij circus als bloedserieus wenst te nemen en dat er heel wat
te winnen valt. En dan via pm piepen dat er vreemden en kinderen mee lezen, en dan weer gaan piepen
als ik het aanpas, en dan zelf de boel weer onder de aandacht brengen, en dan niet via pm maar online
en dan nu weer piepen over uit de school klappen terwijl meneer er zelf voor kiest om online
er een drama van te maken. Nou hij doet maar, want ik zit echt niet op het puntje van m'n stoel
en met het schuim op m'n lippen, want ik neem circus heel luchtig en alles behalve bloedserieus,
DAT is dan het verschil! :lol:


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: za nov 18, 2017 9:35 am 
Offline

Lid geworden op: vr aug 18, 2017 7:48 pm
Berichten: 277
Ik heb hier ook een mening over maar durf dit niet te zeggen. Ik sta namelijk onder curatele. Elk bericht wat ik plaats moet eerst door meester Heuvels goedgekeurd worden. Durf zelfs het woordje poep niet te gebruiken. Zal mij benieuwen of dit bericht door de ballotage commissie heen komt


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: za nov 18, 2017 10:12 am 
Offline
Site Admin
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo okt 23, 2005 10:34 pm
Berichten: 7474
Locatie: Maassluis
Maro schreef:
Ik heb hier ook een mening over maar durf dit niet te zeggen. Ik sta namelijk onder curatele. Elk bericht wat ik plaats moet eerst door meester Heuvels goedgekeurd worden. Durf zelfs het woordje poep niet te gebruiken. Zal mij benieuwen of dit bericht door de ballotage commissie heen komt
Ja hoor, dit bericht gaat namelijk vooral over jezelf :mrgreen:

_________________
Gelukkig zijn niet alle circussen hetzelfde....


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum
Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBBservice.nl & phpBB.nl.