Circuswereld Forum

Welkom op dit forum. Lezen is leuk maar zelf een bericht plaatsen maakt het voor de anderen nog leuker.
Het is momenteel vr mar 29, 2024 11:58 am

Alle tijden zijn UTC+01:00




Forum gesloten  Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 42 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 Volgende
Auteur Bericht
 Berichtonderwerp: Groot Kerstcircus Den Haag.
BerichtGeplaatst: di aug 26, 2008 10:01 pm 
Offline

Lid geworden op: vr jan 27, 2006 12:14 pm
Berichten: 899
Locatie: Assen
Het Groot Kerstcircus Den Haag, een productie van het Groot Russisch Staatscircus van de fam. Smitt zal de tenten op het Malieveld opslaan voor een 30-tal shows van 19/12-2008 t/m 04/01-2009,
met o.a. de wereldberoemde clown Oleg Popov, over het verdere 10e jubileumprogramma zal ik jullie binnenkort berichten op deze topic.

website http://www.kerstcircusdenhaag.nl

Circusweb agenda http://www.circus-web.nl/agenda/agenda- ... anguage=nl (red)

_________________
ik hou van het CIRCUS, zowel zonder, maar vooral ook met DIEREN.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: do okt 02, 2008 7:38 pm 
Offline

Lid geworden op: vr jan 27, 2006 12:14 pm
Berichten: 899
Locatie: Assen
Voor het programma van het komende Kerstcircus Den Haag inclusief foto's van de acts en verdere informatie ga naar Groot Kerstcircus Den Haag

_________________
ik hou van het CIRCUS, zowel zonder, maar vooral ook met DIEREN.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: vr okt 03, 2008 6:37 pm 
Offline

Lid geworden op: ma nov 21, 2005 8:56 pm
Berichten: 324
Op de site staat dat er een roofdierennummer komt met 7 leeuwen. Helaas wordt nergens vermeld door wie dit nummer gepresenteerd wordt.Wie weet het???


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: vr okt 03, 2008 6:57 pm 
Offline

Lid geworden op: vr jan 27, 2006 12:14 pm
Berichten: 899
Locatie: Assen
Goed lezen Sylvio, het staat er wel bij, het zijn nl. acht leeuwen en worden gepresenteerd door de Franse dompteur Frederico, verder nog wat dierennummers betreft de kleindierenrevu van Krenzola jr. en de fantastische hoogeschool gereden op een vurige hengst door Yuri Volodchenko, waarbij het paard een capriole maakt, wat betekend dat het paard met vier benen tegelijk van de grond komt. Ook is er een nieuwe illusieshow te bewonderen van een meisje van het circusballet en een motorrijder van de Diorio groep, welke schitterende illusies zullen laten zien welke zijn ingestudeerd met de hulp van het duo Peggy & Marcel.

_________________
ik hou van het CIRCUS, zowel zonder, maar vooral ook met DIEREN.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: za okt 04, 2008 12:04 am 
Offline

Lid geworden op: vr jan 27, 2006 12:14 pm
Berichten: 899
Locatie: Assen
Hoi Sander (Saxo), ik heb het even voor je opgezocht en bij deze het antwoord in 2002 & 2003 was deze clown Konstantin Oustiantsev en assistente Nataila Maximova te zien bij het Groot Russisch Staatscircus tijdens de tournee door Nederland & Duitsland en ook in het Kerstcircus Den Haag in 2003. In het jaar 2005 waren ze eveneens te zien in het Circus Arena, welke toen een korte tournee door Nederland heeft gemaakt, volgens mij treden ze nu op in een circus in een van de Noorse landen.
Nu ik dit toch voor jou en ook anderen heb opgeschreven, wil ik je complimenteren met je nieuwe en mooie website.
Ik wil je toch eens een keer zien optreden, hou me even op de hoogte, want dan kan ik er misschien nog een stukje over maken v.w.b. de show in de Circusnieuwsbrief. Trouwens je grote voorbeeld clown Bassie komt op 26 okt. a.s. nog naar Assen met de Lachspektakelshow, ik heb net de promotie binnen gekregen en ga begin komende week affiches uithangen en flyers verspreiden.

_________________
ik hou van het CIRCUS, zowel zonder, maar vooral ook met DIEREN.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: di okt 07, 2008 12:08 pm 
Offline

Lid geworden op: do nov 24, 2005 12:16 am
Berichten: 58
Clown-Saxo schreef:
Een aantal jaar geleden was bij dit circus een clown met een geel blouse/shirt en zwarte broek en een petje geloof ik... zou niet meer weten wie dit is... weet iemand ( max??? ) over wie ik het heb... en waar hij nu te vinden is? ( hij heeft een assistente dacht ik )


Dit clownsduo heet Duet Blues, komende winter zijn ze te zien in het Cirque d'Hiver-Bouglione te Parijs.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: vr nov 14, 2008 6:02 pm 
Offline

Lid geworden op: za dec 17, 2005 10:43 pm
Berichten: 291
Locatie: Brugge, België
Heeft er iemand meer info over de dompteur Frederico? (Thomas?)

_________________
A day without a laugh is a wasted day... (C. Chaplin)


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: vr nov 21, 2008 7:09 pm 
Offline

Lid geworden op: vr jan 27, 2006 12:14 pm
Berichten: 899
Locatie: Assen
Bij deze even een rectificatie v.w.b. het programma van het Groot Kerstcircus Den Haag, niet Frederico met zijn roofdieren zal optreden, maar wel Jason Peters met leeuwen. Het programma voor Den Haag is hiermee rond.

_________________
ik hou van het CIRCUS, zowel zonder, maar vooral ook met DIEREN.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: za nov 22, 2008 12:01 am 
Offline

Lid geworden op: vr jan 27, 2006 12:14 pm
Berichten: 899
Locatie: Assen
In het weekblad Story nr. 47 van 25.11 staat een artikel over Cagik Avetisyan, uit Armenie, die in het Groot Kerstcircus Den Haag te zien is en ook in de reisproductie van GRSC, welke een perfecte creatie van Charlie Chaplin ten beste geeft. Het is een artikel van de hand van journalist en'circusdirecteur Willem Smitt, gelardeerd met foto's van o.a. Cagik en ook van zijn grote voorbeeld Oleg Popov.

_________________
ik hou van het CIRCUS, zowel zonder, maar vooral ook met DIEREN.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: vr nov 28, 2008 12:03 am 
Offline

Lid geworden op: vr jan 27, 2006 12:14 pm
Berichten: 899
Locatie: Assen
De van toneel, film & TV bekende acteur Frederik de Groot zal tijdens de Kerstperiode een nieuwe uitdaging aangaan om als spreektalmeester te gaan fungeren in het Groot Kerstcircus Den Haag.

http://www.telegraaf.nl/prive/2672912/_ ... _in__.html (red)

_________________
ik hou van het CIRCUS, zowel zonder, maar vooral ook met DIEREN.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: do dec 11, 2008 7:42 pm 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: za nov 24, 2007 3:32 pm
Berichten: 1161
Locatie: Breda
Vandaag moest ik in Den Haag zijn en natuurlijk ben ik even een kijkje gaan nemen op het zeer natte Malieveld. De speeltent stond al opgebouwd en men was bezig met de masten van de voortent. Andere waren bezig met het graven van slootjes om van het overtollige water af te komen. Ik hoop niet dat het gaat vriezen anders wordt het een Kerstcircus on ice.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Voor de aankleding kunnen er bij de buren kerstbomen gehaald worden.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: do dec 11, 2008 7:45 pm 
Offline

Lid geworden op: zo okt 26, 2008 7:47 pm
Berichten: 5362
Locatie: Belgie
Spijtig van het verzopen veld, komt hopelijk wat in orde tegen dat de shows aanvatten !!!

Voor de rest ziet de infrastructuur er wel vrij ok uit !! :)


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: do dec 11, 2008 7:49 pm 
Offline

Lid geworden op: wo jan 10, 2007 9:19 pm
Berichten: 3492
En maar zeggen dat het er bij Benelux slecht uitziet..... vindt dit wagenpark ook niet echt het mooiste van het mooiste.
Hopelijk wordt het allemaal nog een beetje aangekleedt in Kerstsfeer anders is het maar een sombere kerst op het malieveld.


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Forum gesloten  Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 42 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 Volgende

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum
Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBBservice.nl & phpBB.nl.