Circuswereld Forum

Welkom op dit forum. Lezen is leuk maar zelf een bericht plaatsen maakt het voor de anderen nog leuker.
Het is momenteel vr apr 19, 2024 4:56 am

Alle tijden zijn UTC+02:00




Forum gesloten  Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 42 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3 Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: do dec 11, 2008 9:15 pm 
Offline

Lid geworden op: di dec 09, 2008 8:34 pm
Berichten: 688
Locatie: Winterswijk
Martijn geef je gelijk wat betreft de opmerking die je maakt over Benelux en dit circus het wagenpark is inderdaad slecht ondrhouden alhoewel ik moeten zeggen dat ik toch wat overgespoten wagens ontdek tussen de andere. En het is natuurlijk zo dat wanneer een circus op zon bagger terrein staat ( ik heb hier zelf ook 7 jaar gestaan met mijn woonwagen ) dat het ook snel een trieste aanblik heeft als alles nog niet opgebouwd is ook al zet je hier RENZ neer.

_________________
circus@achterhoek is >>> Niek Oonk


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: vr dec 12, 2008 11:21 am 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: vr aug 15, 2008 9:55 pm
Berichten: 2773
Locatie: thuis
De looproutes voor het publiek zijn bij het Groot Kerstcircus Den Haag meestal zodanig dat je naast de kassa meteen via een fraai aangeklede looptunnel richting voortent gaat. Zie je die stapels hout op de foto? Dat wordt de vloer van de voortent en het looppad vanaf de straat naar het circus. Het publiek ziet niets van het wagenpark of de modderpartij.

Ga zelf maar eens kijken op de eerste speeldag.

_________________
Ron Mikkenie (CircusVreugd )
http://www.klassiekcircus.nl
Wie de jeugd heeft, heeft de toekomst!


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: vr dec 12, 2008 11:35 am 
Offline

Lid geworden op: wo jan 10, 2007 9:19 pm
Berichten: 3492
Wij komen de 28e als we richting Haarlem gaan langs Den Haag dus maken we even een tussenstop ;)


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: za dec 20, 2008 11:50 am 
hoi ik ben gistren er wees een kijk wad een progama feel dieren dat was 1 groot feest en die akro baat een dat heb ik zelfs zeer zel de ge zien hoe zij dat kun een die kunsten ik raat het ieder 1 aan om er gaan kijk een je kijkt ge woon je oog een uit zo mooi en voor oleg popof wad een clouwen zijn nummer ze is ieder keer weer anders hou oud die man ook is hoe ik het zag zal ik hem wel in de 40 geef een hoe die over komt ik zal zegen ga maar gouw kijk een en ieder 1 een leuke kerst en een goed uit einde


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: za dec 20, 2008 2:10 pm 
Offline

Lid geworden op: do jan 31, 2008 6:55 pm
Berichten: 81
De leeuwen zullen zeker door Jason Peters gepresenteerd worden.
Hij presenteerd 5 mannetjesleeuwen (CHICO, RAMO, WINSTON, PRINCE, KENIA).
Hij was alreeds in Renz (1997), Ringling (2004/2005), Gruss (2000), Lidia Togni, Moira Orfei en Mundial.
Zijn vader was de wereld bekende trainer Marcel Peters deze werd zeer bekend met de Boltini leeuwen en trad hiermee op in Monte Carlo.
Jason Peters was voor zijn laatste seizoen bij Americano Faggioni.

Thomas


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: za dec 20, 2008 5:02 pm 
Offline

Lid geworden op: za okt 27, 2007 9:38 am
Berichten: 62
Locatie: Hellevoetsluis
Ik ben vanmiddag ook langs het zooitje gereden, groots, maar bovenal triest!


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: za dec 20, 2008 6:49 pm 
Offline
Site Admin
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo okt 23, 2005 10:34 pm
Berichten: 7475
Locatie: Maassluis
Nichols schreef:
Ik ben vanmiddag ook langs het zooitje gereden, groots, maar bovenal triest!


Huh?
Mooie tent maar slecht weer en nat Malieveld?

_________________
Gelukkig zijn niet alle circussen hetzelfde....


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: zo dec 21, 2008 8:03 am 
Offline

Lid geworden op: za okt 27, 2007 9:38 am
Berichten: 62
Locatie: Hellevoetsluis
Dat zijn maar te verwaarlozen nevenfactoren, nat, slecht weer. Gewoon het ontluisterende totaalplaatje. Deze, zich circus noemende onderneming mist iedere grandeur, kijk maar eens naar die verzameling wrakken van tourcaravans, naast die overigens mooie speeltent, en de tent die als foyer/restauratie dienst doet maakt het beeld bepaald niet aangenamer....op de één of andere manier word ik altijd een beetje depri bij deze onderneming, en dat behoort niet de functie van een circus te zijn :shock:

_________________
Circus, de magische wereld van mens en dier......


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: zo dec 21, 2008 4:10 pm 
Offline
Site Admin
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo okt 23, 2005 10:34 pm
Berichten: 7475
Locatie: Maassluis
Ondanks de kritiek van Nichols heeft de Koninklijke familie het Groot Russisch bezocht.
http://www.telegraaf.nl/binnenland/2845 ... html?p=3,1

_________________
Gelukkig zijn niet alle circussen hetzelfde....


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: zo dec 21, 2008 10:52 pm 
Offline

Lid geworden op: za okt 27, 2007 9:38 am
Berichten: 62
Locatie: Hellevoetsluis
Een bezoek aan een rampgebied brengen doe je doorgaans niet voor je plezier, maar de status-gebonden verplichtingen hè :mrgreen:

_________________
Circus, de magische wereld van mens en dier......


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: ma dec 22, 2008 8:07 pm 
Offline

Lid geworden op: ma nov 21, 2005 8:56 pm
Berichten: 324
Bovendien geven de mensen van de Koninklijke Familie er duidelijk blijk van geen circus kenners te zijn. Anders hadden ze wel voor Kerstcircus Ahoy gekozen.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: ma dec 22, 2008 8:46 pm 
Offline
Site Admin
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo okt 23, 2005 10:34 pm
Berichten: 7475
Locatie: Maassluis
sylvio schreef:
Bovendien geven de mensen van de Koninklijke Familie er duidelijk blijk van geen circus kenners te zijn. Anders hadden ze wel voor Kerstcircus Ahoy gekozen.


Wat is dat nou weer voor een opmerking.... over smaak valt niet te twisten. Hoofdzaak is dat ze er van genoten hebben. De kinderen wel in ieder geval, die waren niet van de leeuwen weg te slaan las ik in het AD. Niet zo gek met een leeuw in je familiewapen.

http://www.ad.nl/binnenland/2862416/Por ... rsquo.html

Als Max nou maar niet naast zijn schoenen gaat lopen met zijn koninklijk goedgekeurde circus...
:wink:

_________________
Gelukkig zijn niet alle circussen hetzelfde....


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: di dec 23, 2008 10:53 am 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: vr aug 15, 2008 9:55 pm
Berichten: 2773
Locatie: thuis
De belangrijkste reden voor leden van de koninklijke familie om voor een bepaald circus te kiezen kan ook wel eens zijn dat het Malieveld dicht bij huis is. Dan is het voor alle familie en bezoek goed te bereiken zonder dat meteen het hele AA-park moet uitrukken en is ook de beveiliging van de familieleden een heel stuk makkelijker te organiseren. Die waren immers toch al in de buurt.

Vorig jaar waren er prinsesjes te gast bij Circus Herman Renz. Maar ook in een verder verleden waren het de circussen op het Malieveld die werden vereerd met koninklijk bezoek.

_________________
Ron Mikkenie (CircusVreugd )
http://www.klassiekcircus.nl
Wie de jeugd heeft, heeft de toekomst!


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: di dec 23, 2008 12:57 pm 
Offline

Lid geworden op: do sep 07, 2006 9:43 pm
Berichten: 635
Locatie: Hapert
Citeer:
Bovendien geven de mensen van de Koninklijke Familie er duidelijk blijk van geen circus kenners te zijn. Anders hadden ze wel voor Kerstcircus Ahoy gekozen.

Nou, een beetje kennis hebben ze nog wel hoor. Ze weten dat een echt circus in een tent hoort. Hoe goed een kerstcircus in een hal of zaal zich dan ook presenteert, het overtreft nooit een circus in een tent.

_________________
Circus met dieren


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: do dec 25, 2008 6:30 pm 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo okt 23, 2005 11:26 pm
Berichten: 1382
Locatie: Katwijk aan Zee
Nee, ze kwamen bij dit circus vanwege een actie voor het goede doel van het Julianaziekenhuis.

_________________
Neem ook eens een kijkje op http://www.circusweb.nl (voor het meest actuele circusnieuws)


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Forum gesloten  Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 42 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3 Volgende

Alle tijden zijn UTC+02:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum
Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBBservice.nl & phpBB.nl.