Circuswereld Forum

Welkom op dit forum. Lezen is leuk maar zelf een bericht plaatsen maakt het voor de anderen nog leuker.
Het is momenteel vr mar 29, 2024 9:13 am

Alle tijden zijn UTC+01:00




Forum gesloten  Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 52 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: za dec 06, 2008 10:52 pm 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: vr aug 15, 2008 9:55 pm
Berichten: 2773
Locatie: thuis
Bij Royal staat de enige aanwezige diertransporter duidelijk op de foto en de inhoud is ook nog eens zichtbaar: Geen paarden maar iets van metaal dat nog het meest lijkt op een trapje...

_________________
Ron Mikkenie (CircusVreugd )
http://www.klassiekcircus.nl
Wie de jeugd heeft, heeft de toekomst!


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: za dec 06, 2008 11:56 pm 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: za nov 24, 2007 3:32 pm
Berichten: 1161
Locatie: Breda
Ron_Mikkenie schreef:
Bij Royal staat de enige aanwezige diertransporter duidelijk op de foto en de inhoud is ook nog eens zichtbaar: Geen paarden maar iets van metaal dat nog het meest lijkt op een trapje...


deurkozijnen ;)


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: zo dec 07, 2008 1:37 am 
Citeer:
Vanmiddag weer even een kijkje gaan nemen.......... Verder was men druk doende met de afbouw van het paviljoen en sonden....... Maandag gaat men verder met de tent.


Je bedoelt hier natuurlijk dat men verder bezig was met het OPBOUWEN van het paviljoen, om het AF te krijgen.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: zo dec 07, 2008 10:51 am 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: vr aug 15, 2008 9:55 pm
Berichten: 2773
Locatie: thuis
Lisa schreef:
Je bedoelt hier natuurlijk dat men verder bezig was met het OPBOUWEN van het paviljoen, om het AF te krijgen.
Ziehier het antwoord van een circuskenner. Ik schrok ook even van de tekst. Royal zonder paviljoen? Dat kan niet! Lisa, wanneer gaat jouw circus op tournee?

_________________
Ron Mikkenie (CircusVreugd )
http://www.klassiekcircus.nl
Wie de jeugd heeft, heeft de toekomst!


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: zo dec 07, 2008 11:55 am 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: za nov 24, 2007 3:32 pm
Berichten: 1161
Locatie: Breda
Lisa schreef:
Citeer:
Vanmiddag weer even een kijkje gaan nemen.......... Verder was men druk doende met de afbouw van het paviljoen en sonden....... Maandag gaat men verder met de tent.


Je bedoelt hier natuurlijk dat men verder bezig was met het OPBOUWEN van het paviljoen, om het AF te krijgen.


Tismaar hoe je het bekijkt Afbouw in de zin van afwerken nadat het zware werk gedaan is, natuurlijk is dat ook opbouw, zegmaar het afwerken dan. Afbouw als term voor afwerken hoor je weleens in de bouwwereld ;)


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: zo dec 07, 2008 12:31 pm 
Offline

Lid geworden op: za dec 17, 2005 10:43 pm
Berichten: 291
Locatie: Brugge, België
Guidoos schreef:
Lisa schreef:
Citeer:
Vanmiddag weer even een kijkje gaan nemen.......... Verder was men druk doende met de afbouw van het paviljoen en sonden....... Maandag gaat men verder met de tent.


Je bedoelt hier natuurlijk dat men verder bezig was met het OPBOUWEN van het paviljoen, om het AF te krijgen.


Tismaar hoe je het bekijkt Afbouw in de zin van afwerken nadat het zware werk gedaan is, natuurlijk is dat ook opbouw, zegmaar het afwerken dan. Afbouw als term voor afwerken hoor je weleens in de bouwwereld ;)

Afbouwen bij ons in de circuswereld is het weder inpakken om te reizen :p

_________________
A day without a laugh is a wasted day... (C. Chaplin)


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: zo dec 07, 2008 12:40 pm 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: za nov 24, 2007 3:32 pm
Berichten: 1161
Locatie: Breda
Xavier schreef:
Guidoos schreef:
Lisa schreef:
Je bedoelt hier natuurlijk dat men verder bezig was met het OPBOUWEN van het paviljoen, om het AF te krijgen.


Tismaar hoe je het bekijkt Afbouw in de zin van afwerken nadat het zware werk gedaan is, natuurlijk is dat ook opbouw, zegmaar het afwerken dan. Afbouw als term voor afwerken hoor je weleens in de bouwwereld ;)

Afbouwen bij ons in de circuswereld is het weder inpakken om te reizen :p


Ik leef in vele werelden zie je wel zelfs afbreken (jaaa slopen) doe ik weleens ;)

Maar verder ben ik geen slakken tegengekomen op het het Plein van Europa.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: do dec 11, 2008 11:37 am 
Offline
Site Admin
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo okt 23, 2005 10:34 pm
Berichten: 7474
Locatie: Maassluis
Met loeiende sirenes naar ziekenhuis

DORDRECHT - Met een hoog bloedsuikergehalte en loeiende sirenes belandde Joop Teuteberg afgelopen week in t ziekenhuis. Ondanks dat de voorverkopen bij Royal voorspoedig verlopen zijn er toch de nodige voorbereidingsspanningen. Inmiddels gaat het weer goed met Joop Teuteberg.
http://www.ad.nl/drechtsteden/2838418/C ... nhuis.html

_________________
Gelukkig zijn niet alle circussen hetzelfde....


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: do dec 11, 2008 8:16 pm 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: za nov 24, 2007 3:32 pm
Berichten: 1161
Locatie: Breda
Ik moest Den Haag en dan kom ik toch langs Dordrecht dus tijd voor een nieuwe update.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Dat was het weer voor nu...en nee ik ben niet dichterbij geweest ik was op doorreis ;)

Volgende keer hoop ik Joop weer te treffen als regelaar van alles en nogwat. Als je meeleest STERKTE (waarschijnlijk heeft ie toch geen tijd)


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: do dec 11, 2008 9:09 pm 
Offline

Lid geworden op: di dec 09, 2008 8:34 pm
Berichten: 687
Locatie: Winterswijk
Jammer toch eigenlijk dat dit circus niet meer reist!!! Maar het tentencomplex lijkt inderdaad op dat van RENZ mooi die wagen van maximum stond overigens vorige week nog bij Althoff die voor uitkopen in Aalten waren. Programma was overigens niet om over naar huis te schrijven veel artiesten waren weg voor gala's naar Frankrijk afgelopen zondag had die Lut Freiwald gecontracteerd met zijn dieren. Alberto vertelde me ook nog dat die een nieuwe tent erbij gekocht heeft die die volgend jaar voorjaar krijgt zal me benieuwen hij heeft er inmiddels al een aantal.

_________________
circus@achterhoek is >>> Niek Oonk


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: do dec 11, 2008 9:22 pm 
Offline

Lid geworden op: di dec 09, 2008 8:34 pm
Berichten: 687
Locatie: Winterswijk
het programma ziet er idd goed uit Fam Scholl heeft goeie dressuren altijd en het duo mistique is ook goed. Ze moesten alleen Didi eens verbieden zoveel te lullen :P haha

_________________
circus@achterhoek is >>> Niek Oonk


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: do dec 11, 2008 9:25 pm 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo okt 23, 2005 11:26 pm
Berichten: 1382
Locatie: Katwijk aan Zee
Heel verstandig dat dit circus niet meer reist. Soms moet je keuzes maken in je leven en knopen doorhakken. Iemand die ervan droomt om een circus te hebben moet niet dezelfde zijn die bij anderen de nachtmerries bezorgt. Circus Royal is een van de weinige circussen die alle rekeningen betaald heeft, ook uit de periode toen het opeens slechter ging. Met heel hard werken en vele mooie wintercircussen is het gelukt om iedereen die nog wat tegoed had te betalen. Ik heb er bewondering voor dat iemand weet te stoppen op het moment dat het nodig is. Vandaar dat het wintercircus nog alle materialen in bezit heeft, en vandaar dat er nog zoveel mooie spulletjes over zijn van vroeger. Gelukkig is er heel wat waardering voor en lukt het dit prachtige circus om ieder jaar weer met leuke uitkopen en aardig gevulde circussen een mooi programma te presenteren. We hopen dat Circus Royal nog lang in Dordrecht mag staan, dan reizen wij wel naar hen toe, in plaats van dat het circus naar ons reist!

_________________
Neem ook eens een kijkje op http://www.circusweb.nl (voor het meest actuele circusnieuws)


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: do dec 11, 2008 9:29 pm 
Offline

Lid geworden op: wo jan 10, 2007 9:19 pm
Berichten: 3492
Citeer:
Ze moesten alleen Didi eens verbieden zoveel te lullen haha


Als die eenmaal begint stopt die niet meer :mrgreen:
En als je hem geen spreekstalmeester maakt, zorgt hij er wel voor dat hij dat wordt aldus vorig jaar in Colombaro.... vind hem niet de beste clown/comediant etc..... houdt het maar lekker bij zijn one-man-shows :)


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: do dec 11, 2008 9:29 pm 
Offline

Lid geworden op: di dec 09, 2008 8:34 pm
Berichten: 687
Locatie: Winterswijk
Gera geef ik je inderdaad gelijk aan dat dit circus gestopt is te reizen. Heb ze in de laatste speelplaats gezien en toen uitgebreid gesproken met Joop over het gehele gebeuren en hij heeft inderdaad op het juiste moment de stekker eruit gehaald als dat niet gebeurd was hadden we nu geen kerst/wintercircus meer in Dord. ik wens zo ook heel veel succes toe daar en hoop ze nog jaren te kunnen bezoeken.

Hetzelfde geld voor de duitse Barum die stoppen er ook op tijd mee ook al hadden ze misschien nog enkele jaren op de buffer kunnen teren. Maar toch jammer dat er zo een eind komt aan menig circus.

_________________
circus@achterhoek is >>> Niek Oonk


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: za dec 13, 2008 10:54 am 
Offline

Lid geworden op: wo jan 10, 2007 9:19 pm
Berichten: 3492
Wij kwamen hier gisteren voorbij gereden (2x zelfs).
's avonds valt het Circus goed op met de grote rondbewegende spot, was van een flink afstandje al te zien!


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Forum gesloten  Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 52 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 Volgende

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum
Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBBservice.nl & phpBB.nl.