Circuswereld Forum

Welkom op dit forum. Lezen is leuk maar zelf een bericht plaatsen maakt het voor de anderen nog leuker.
Het is momenteel zo apr 28, 2024 10:37 am

Alle tijden zijn UTC+02:00




Forum gesloten  Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 20 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 Volgende
Auteur Bericht
 Berichtonderwerp: Einde kerst/wintercircussen
BerichtGeplaatst: ma jan 05, 2009 6:30 pm 
Offline

Lid geworden op: di dec 09, 2008 8:34 pm
Berichten: 688
Locatie: Winterswijk
De meeste kerst/wintercircussen zijn weer ten einde en zijn bezig zich te verplaatsen naar winterkwartier. De artiesten kunnen zich gaan opmaken voor de festivals die eraan komen. Al met al weer een zeer bewogen jaar waarin veel circussen hun debut in Nederland hebben gehad. In steeds meer plaatsen zien we een kerst/wintercircus waarbij mij opvalt dat er enkele grote plaatsen nog geen kerst/wintercircus hebben en ik me dan ook afvraag wanneer deze aan de beurt zijn ik denk hierzelf bij aan 's Hertogenbosch, Alkmaar, Groningen. Al met al hebben we weer kunnen genieten van de kerstsfeer en de sfeer en geur die ons allemaal zo aantrekt. Hans Martnes trekt door met zijn circus dus we kunnen nog een beetje blijven ruiken en de andere circussen gaan zich weer opmaken voor de nieuwe tournee en ik ben benieuwd waar iedereen weer mee komt en wat ze weer te bieden zullen hebben. Hoop de de crisis hierbij geen parten gaat spelen. Mijn instelling hierin is altijd laten we ons de kop niet gek maken en de mensen willen toch de centen uitgeven die ze hebben ook al is er minder te besteden volgens mij krijg je dan de saamhorigheid binnen een gezin weer en gaan ze leuke dingen doen en laten we hopen dat circus 1 ding hiervan is zolang er kinderen zijn is er circus. LANG LEVE HET CIRCUS.

_________________
circus@achterhoek is >>> Niek Oonk


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: ma jan 05, 2009 6:34 pm 
Offline

Lid geworden op: wo jan 10, 2007 9:19 pm
Berichten: 3492
En jammer dat het dan net vandaag sneeuwde..... had een mooie afsluitingfoto kunnen zijn voor de vele circussen!

Enne.... vergeet niet dan Martin Hanson ook nog in de Nederlandse theaters te zien is met het wintercircus!!!


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: ma jan 05, 2009 6:37 pm 
Offline

Lid geworden op: di dec 09, 2008 8:34 pm
Berichten: 688
Locatie: Winterswijk
Is waar ook Hanson draait ook nog door deze maand. Helaas was bij ons vanmorgen alles al weg te Haarlem anders had ik die zekers gemaakt. De foto te Sint Niklaas is ook mooi met die sneeuw. Maar ik denk dat menig circus blij is thuis te zijn nu. Tenten en alles warm stoken is geen makkie en dan te denken aan al die bevroren water slangen brrrrrrrrr. Maar ja als je 's ochtend je luikjes van de woonwagen open doe en je staat in de sneeuw heeft het ook wel weer iets.

_________________
circus@achterhoek is >>> Niek Oonk


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: ma jan 05, 2009 7:24 pm 
Offline

Lid geworden op: zo okt 26, 2008 7:47 pm
Berichten: 5450
Locatie: Belgie
Amai, Herman Renz heeft nogal haast.... Zal ook wel met vergunningen te maken hebben.

Als je dan in Valkenswaard ziet, 2 maand kamperen.... :o


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: ma jan 05, 2009 7:27 pm 
Offline

Lid geworden op: wo jan 10, 2007 9:19 pm
Berichten: 3492
Maar Renz heeft dan ook een mooie ruime Winterplaats waar alles kan staan :)
Maar om bij Renz te blijven...... Wie hadden het Haarlem's Circusfestival gewonnen? :)


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: ma jan 05, 2009 7:31 pm 
Offline

Lid geworden op: za dec 17, 2005 10:43 pm
Berichten: 291
Locatie: Brugge, België
Circussen mogen dan wel een winterplaats hebben, ervaring leert me dat de meesten toch lekker in hun woonwagen blijven wonen, ook al hebben ze een huis. Dan is het gezooi met waterslangen nog niet van de baan...

_________________
A day without a laugh is a wasted day... (C. Chaplin)


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: ma jan 05, 2009 7:31 pm 
Offline

Lid geworden op: zo okt 26, 2008 7:47 pm
Berichten: 5450
Locatie: Belgie
MartijnH schreef:
Maar Renz heeft dan ook een mooie ruime Winterplaats waar alles kan staan :)


Daar verschiet ik nu eens niet van :)


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: ma jan 05, 2009 7:35 pm 
Offline

Lid geworden op: di dec 09, 2008 8:34 pm
Berichten: 688
Locatie: Winterswijk
tatatata de prijzen zijn gewonnen door:

1e prijs Duo Stoichev ( rad des doods )
2e prijs Milko en Frenky ( clowns ) ze blijven in de prijzen vallen
3e prijs Adriana Folco ( Olifant )

Wel verdiende prijzen voor deze artiesten.

_________________
circus@achterhoek is >>> Niek Oonk


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: ma jan 05, 2009 7:37 pm 
Offline

Lid geworden op: wo jan 10, 2007 9:19 pm
Berichten: 3492
Woeii mijn 3 favorieten van dit jaar (Samen met de Muderacks natuurlijk!)
Gelukkig blijft Adriana volgend jaar nog met Baby zodat ik er nog een jaar van kan genieten :D


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: ma jan 05, 2009 7:39 pm 
Offline

Lid geworden op: di dec 09, 2008 8:34 pm
Berichten: 688
Locatie: Winterswijk
Ik kan je vertellen dat de medewerkers bij RENZ zo ongeveer allemaal een huis hebben en dus niet in de woonwagen blijven wonen. Wat andere circussen betreft kan ik niet oordelen weet alleen dat de Fam. Diks bij Bongo ook in een normaal huis woont en zo zijn er nog wel meer maar er zullen er inderdaad ook in de woonwagen blijven wonen. Die wens ik dan ook sterkte toe.

_________________
circus@achterhoek is >>> Niek Oonk


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: ma jan 05, 2009 7:42 pm 
Offline

Lid geworden op: di dec 09, 2008 8:34 pm
Berichten: 688
Locatie: Winterswijk
Hoop ik voor jou Martijn dat ze het in een nieuw jasje zal steken :P En de Muderacks hebben niet het beste roofdieren nummer natuurlijk maar hadden voor mij ook weleens in de prijzen mogen vallen. Wie weet komen ze in de toekomst nog eens weer alhowel het me wel altijd opval dat de roofdieren acts niet veel stemmen krijgen op Daniel Raffo na die heeft zelfs weleens staande ovatie gehad dat was tijdens de opnames van de eindejaarsloterij. Ik krijg niet snel kippenvel maar toen bekroop me het wel de tent werd bijna af gebroken.

_________________
circus@achterhoek is >>> Niek Oonk


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: ma jan 05, 2009 7:43 pm 
Offline

Lid geworden op: za dec 17, 2005 10:43 pm
Berichten: 291
Locatie: Brugge, België
circus@achterhoek schreef:
Ik kan je vertellen dat de medewerkers bij RENZ zo ongeveer allemaal een huis hebben en dus niet in de woonwagen blijven wonen. Wat andere circussen betreft kan ik niet oordelen weet alleen dat de Fam. Diks bij Bongo ook in een normaal huis woont en zo zijn er nog wel meer maar er zullen er inderdaad ook in de woonwagen blijven wonen. Die wens ik dan ook sterkte toe.

Grappig eigenlijk... Bij ons in België hebben er ook een paar circussen (de echte Belgische dan toch) een winterplaats, allemaal met een huis. En zij blijven in de wagens wonen. Gelukkig zijn het niet meer de houten wagens van vroeger. De huidige hebben toch al een uitgebreide luxe hé :).

_________________
A day without a laugh is a wasted day... (C. Chaplin)


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: ma jan 05, 2009 7:46 pm 
Offline

Lid geworden op: di dec 09, 2008 8:34 pm
Berichten: 688
Locatie: Winterswijk
Dat is inderdaad grappig. Heb weleens gehoord van circusmensen dat ze in een groot huis niet kunnen wennen omdat alles te groot is haha. Maar ja ook al heb je tegenwoordig van die moderne woonwagens de waterslang buiten die blijft op straat liggen en kan elke keer weer bevriezen.

_________________
circus@achterhoek is >>> Niek Oonk


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: ma jan 05, 2009 7:52 pm 
Offline

Lid geworden op: za dec 17, 2005 10:43 pm
Berichten: 291
Locatie: Brugge, België
Hopelijk hebben alle wintercircussen goede zaken gedaan. Artiesten die in Eindhoven stonden wisten me te vertellen dat ze daar altijd aangenaam volzaten. Hier in België heb ik er niet echt weet van. Door de aankomende examens heb ik maar 2 wintercircussen kunnen doen...

_________________
A day without a laugh is a wasted day... (C. Chaplin)


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: ma jan 05, 2009 7:56 pm 
Offline

Lid geworden op: zo okt 26, 2008 7:47 pm
Berichten: 5450
Locatie: Belgie
Xavier schreef:
heb ik maar 2 wintercircussen kunnen doen...


Welke, welke? :D


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Forum gesloten  Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 20 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 Volgende

Alle tijden zijn UTC+02:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum
Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBBservice.nl & phpBB.nl.