Circuswereld Forum

Welkom op dit forum. Lezen is leuk maar zelf een bericht plaatsen maakt het voor de anderen nog leuker.
Het is momenteel wo mei 01, 2024 8:25 pm

Alle tijden zijn UTC+02:00




Forum gesloten  Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 8 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: zo jul 27, 2008 11:40 pm 
Offline
Site Admin
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo okt 23, 2005 10:34 pm
Berichten: 7476
Locatie: Maassluis
RTL opent ook Kerststerrencircus

SBS 6 flirtte lange tijd met het idee van Circus met de Sterren, de Tros voerde het vorig jaar kerst daadwerkelijk uit en nu waagt ook RTL zich aan het programma. In december is er een Kerststerrencircus te zien bij RTL 4, onthult Evert Santegoeds in Shownieuws. De spreekstalmeesters zullen Linda de Mol en Wendy van Dijk zijn, die voor het eerst gaan samenwerken.

Volgens mij oogstte de Tros vorig jaar best veel succes met het Kerststerrencircus, mede door deelname van gezellige BN'ers als Nick & Simon en andere typische Tros-gezichten. Wel waren er toentertijd wat afhakers, mensen die de stunts toch de gevaarlijk vonden.

Het succes van de RTL-variant zal staan of vallen met de deelnemers. Wanneer er een b-garnituur als in Dancing on Ice opdraaft, hoef je bijna al niet meer in te schakelen. Je wilt ten slotte meeleven met gezichten die je kent, niet vage bekenden. Maar met Linda en Wendy als boegbeelden denk ik dat het ook wel goed komt met het kandidatenveld.

http://zappen.blog.nl/rtl_nederland/200 ... rrencircus

_________________
Gelukkig zijn niet alle circussen hetzelfde....


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: ma jul 28, 2008 1:13 am 
Ik hoop dat dit weer niet zo'n eendagsvlieg is, en ze dit tot in lengte van jaren zullen progameren. Het mooiste zou zijn als het acts worden van gerenommeerde circusartiesten, dus puur circus, maar ook leuk is dat er Bners hun ingestudeerde acts vertonen, en wij ook de repetities kunnen zien. Jammer alleen dat een commerciële zender dit oppikt en wij dus even de tanden op elkaar moeten houden bij de ellenlange reclameblokken.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: di sep 23, 2008 2:00 am 
is er al meer bekend over deelnemers enzo. Lijkt me enig om te zien hoe reinout oerlemans of bv albert verlinde in een 'dubbele spagaat' gaat, en hoe andere RTL'ers of gekoppeld aan die zender zich uit het zweet werken om een goede circusact naar voren te brengen.
Wendy en Linda zijn wat mij betreft nu al OK. Maar zij moeten volgens mij ook iets gaan doen, naast het presenteren. Iets kleins, bijvoorbeeld assisteren bij een goochelact of zo.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: vr nov 07, 2008 7:24 pm 
Offline

Lid geworden op: vr jan 27, 2006 12:14 pm
Berichten: 899
Locatie: Assen
Gelukkig vinden dit jaar voor dit Sterrencircus de opnamen plaats bij een Nederlands circus en wel Circus Herman Renz, vorig jaar vonden de opnames plaats vanuit de tent van Cirque du Soleil en dat terwijl Nederland toch vier grote circussen binnen de poorten heeft.
Wederom een goede promotie voor het Nederlandse circus!

_________________
ik hou van het CIRCUS, zowel zonder, maar vooral ook met DIEREN.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: vr nov 07, 2008 7:36 pm 
Offline

Lid geworden op: wo jan 10, 2007 9:19 pm
Berichten: 3492
max schreef:
Gelukkig vinden dit jaar voor dit Sterrencircus de opnamen plaats bij een Nederlands circus en wel Circus Herman Renz, vorig jaar vonden de opnames plaats vanuit de tent van Cirque du Soleil en dat terwijl Nederland toch vier grote circussen binnen de poorten heeft.
Wederom een goede promotie voor het Nederlandse circus!


en er zitten ook acts in uit ons Nederlandse Circus ;) !!!
Zo zal Lieke van Lexmond samen met baby de piste inkomen :)


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: za nov 08, 2008 1:45 am 
Geer en Goor (Joling en Gordon) op het rad des doods. :?: :?: :?: :?: :lol:

Albert Verlinde in de rol van Frenky tijdens de graffiti/schoonmaak act. :?: :?: :?: :lol:


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: zo nov 09, 2008 11:01 am 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo mei 28, 2006 1:06 pm
Berichten: 217
Locatie: Papendrecht
Citeer:
Gelukkig vinden dit jaar voor dit Sterrencircus de opnamen plaats bij een Nederlands circus en wel Circus Herman Renz, vorig jaar vonden de opnames plaats vanuit de tent van Cirque du Soleil en dat terwijl Nederland toch vier grote circussen binnen de poorten heeft.


Tenzei ik me heel erg vergis was het vorig jaar in de tent van Afrika,Afrika.
Maar zou een systeem als in Duitsland niet beter zijn? In een hal die daarvoor gemaakt is. We hebben geen Krone Bau in nederland, maar wel een heel mooi Circus theater Carre.
En dan uiteraard met artiesten die in Nederland te zien zijn geweest in het afgelopen jaar.

_________________
May all your days be circus days


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Forum gesloten  Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 8 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+02:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum
Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBBservice.nl & phpBB.nl.