Circuswereld Forum

Welkom op dit forum. Lezen is leuk maar zelf een bericht plaatsen maakt het voor de anderen nog leuker.
Het is momenteel vr mar 29, 2024 4:44 pm

Alle tijden zijn UTC+01:00




Forum gesloten  Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 119 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 14 5 6 7 8 Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: wo dec 31, 2008 10:17 am 
Offline

Lid geworden op: wo jan 10, 2007 9:19 pm
Berichten: 3492
Citeer:
Is er nog niemand naar de show geweest?


En ik ben van plan het morgenavond te bezoeken of anders nog in de aankomende week :)


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: vr jan 02, 2009 8:21 pm 
Offline

Lid geworden op: wo jan 10, 2007 9:19 pm
Berichten: 3492
Kerst- & Wintercircus Valkenswaard

Vandaag met Guido naar de avondvoorstelling van Circus Benelux geweest.
Dankzij een leuke kortingsactie kwamen wij voor 7 euro p.p binnen.
Eerst een rondje rond het terrein gemaakt waar de staltent er prima uitzag... alle paarden een eigen ruim hok.
Daarna naar binnen gegaan voor de show.
Ook deze was niet slecht, enkele families die het complete programma volmaken (2 uur durend programma).
Een clown die de rode draad van het programma is presenteerd samen met zijn vrouw o.a. Clownsnummer,Kleindierennummer en daarna ook nog een nummer met een spijkerbed,slangen en een krokodil!
Een ander duo presenteerd een messen/bijlenwerp act in combinatie met lassozwaaien, een erg goed nummer... ook doen zij het indianennummer.
Dan blijft er nog over Alberto en alberto jr. + vrouw die o.a Vertikaal koord, komische Rola Rola en een krachtnummer presenteren.
Ook de spreekstalmeester staat even in de piste en presenteerd een van de paardennummers, het andere paardennummer wordt door Lucky, een van de pistejongens, gedaan.

Een leuke show ook dit jaar weer voor het kerstcircus.... wel een groot gemis was karin range die altijd het roofdierennummer presenteerde. ook zij was er nog een beetje bij in de voortent.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Kevin had ook namens Circusweb een mooie gedenkenis gegeven, deze hangt nu op het bord!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

De paarden deden bijna alles uit zichzelf, geen zwepen of flinke slagen maar liefde voor de dieren

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: vr jan 02, 2009 9:47 pm 
Offline

Lid geworden op: zo okt 26, 2008 7:47 pm
Berichten: 5363
Locatie: Belgie
Mooi foto's !!


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: vr jan 02, 2009 10:32 pm 
Offline

Lid geworden op: di dec 09, 2008 8:34 pm
Berichten: 687
Locatie: Winterswijk
Ik ga er zondag heen ben erg benieuwd zoals je schrijft lijkt het me leuk zal mijn belevingen er ook op zetten zondagavond.

_________________
circus@achterhoek is >>> Niek Oonk


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: za jan 03, 2009 12:47 am 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: za nov 24, 2007 3:32 pm
Berichten: 1161
Locatie: Breda
Vanmiddag samen met Martijn naar Benelux geweest. We hebben een ruim 2 uur durende voorstelling gezien die eigenlijk geen moment verveelde er zat genoeg afwisseling in de show. De tent was redelijk gevuld en gelukkig ookniet te koud. Na de zware tegenslag die dit circus heeft gehad probeert men de draad weer op te pakken en dat gaat zeker lukken. De spreekstalmeester maakte het overlijden van Karin Range aan het begin van de show bekend en vertelde ook dat hierdoor het roofdieren nummer is komen te vervallen. Maar ook zonder de roofdieren heb ik een leuke show gezien.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Er komt meer.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: za jan 03, 2009 12:54 am 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: za nov 24, 2007 3:32 pm
Berichten: 1161
Locatie: Breda
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Dat was het weer vanuit Valkenswaard.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: za jan 03, 2009 10:03 am 
Offline

Lid geworden op: di dec 09, 2008 8:34 pm
Berichten: 687
Locatie: Winterswijk
klinkt belovend ik ben erg benieuwd

_________________
circus@achterhoek is >>> Niek Oonk


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: za jan 03, 2009 12:04 pm 
Offline

Lid geworden op: do sep 07, 2006 9:43 pm
Berichten: 635
Locatie: Hapert
Mooie repo's, het programma ziet er nu al beter uit dan ik had verwacht. Ik ben benieuwd!
als er nog iemand iets heeft geschreven, stuur het naar mij dan komt het via mij waarschijnlijk ook wel op dat bord.

gr Kevin

_________________
Circus met dieren


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: za jan 03, 2009 12:05 pm 
Offline

Lid geworden op: do sep 07, 2006 9:43 pm
Berichten: 635
Locatie: Hapert
Citeer:
als er nog iemand iets heeft geschreven, stuur het naar mij dan komt het via mij waarschijnlijk ook wel op dat bord.

MBT Het overlijden van Karin

_________________
Circus met dieren


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: za jan 03, 2009 3:57 pm 
Offline

Lid geworden op: zo okt 26, 2008 7:47 pm
Berichten: 5363
Locatie: Belgie
Mooi foto's !! ;)


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: za jan 03, 2009 9:03 pm 
Offline

Lid geworden op: wo jan 10, 2007 9:19 pm
Berichten: 3492
Mooie foto's vanuit jouw kant Guido :)
Zitten paar leuke plaatjes tussen!


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: zo jan 04, 2009 5:52 pm 
Offline

Lid geworden op: do sep 07, 2006 9:43 pm
Berichten: 635
Locatie: Hapert
Vandaag samen met circus@achterhoek naar het kerst- en wintercircus in valkenswaard geweest. Alles was aangekleed in kerstsfeer, buiten stond een opblaaskerstman en ook binnen was de nodige versiering te zien.
Het programma begon iets later nadat de laatste mensen binnen waren, het was niet druk, er zullen 50 mensen gezeten hebben.
Een afwisselend programma van matig niveau. De roofdieren miste je wel in de voorstelling maar volgens Arnold komen er volgend jaar weer kleinere roofdieren zoals panters die hij wellicht zelf gaat presenteren.
Aan dieren in de voorstelling geen gebrek, ponys gepresenteerd door Arnold, Kleindieren en reptielen door de Melenzia's en de Fries en Andalusier door Lucky de pisteboy. Ook nog een indianen nummer met 2 paarden, het moest waarschijnlijk een beetje lijken op jockeyrijden...
Dat zelfde duo met het indianennummer presenteerde ook nog een cowboynummer met zwepen, en messen, bijlen en fakkels werpen.
Uit Finland (??) kwam het duo dat de rola-rola en het verticale koord brachten, beide redelijke maar geen supernummers.
De Melenzia's presenteerde ook nog 2 clownsacts met konijnen en de andere bekende act met een kistje waar drank uit komt en later een hondje in blijkt te zitten.
Met weinig mensen dus een - voor kinderen leuke- voorstelling gepresenteerd. Zoals al eerder gezegd nu wel van een lager niveau, oa. door het gemis van Karin Range met haar roofdierennummers.

Ik heb tevens nog enkele reacties aan Arnold overhandigd die hij waarschijnlijk later op het bord zal hangen. Verder meldde Arnold nog dat de roofdieren morgen of overmorgen worden opgehaald, 2 tijgers blijven, die gaan waarschijnlijk iets later naar Pantera. Het circus zal nog ongeveer 2 maanden op het eurocircuit blijven staan om te rusten, waarna ze een tournee gaan houden vooral in Brabant en enkele plaatsen in Belgie.

Hopende jullie genoeg te hebben geinformeerd.
Kevin

PS enkele fotos van buiten komen dadelijk.

_________________
Circus met dieren


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: zo jan 04, 2009 6:47 pm 
Offline

Lid geworden op: di dec 09, 2008 8:34 pm
Berichten: 687
Locatie: Winterswijk
Wat Kevin als schrijft hoef ik natuurlijk niet ook nog eens te schrijven dit deel ik met hem, alleen als je hier bent weet je wel weer wat een circus maken is met de middelen die je hebt. Verlichting door middel van bouwlampen geen enkele kleur erin alleen wit licht. Het niveau van het geluid deed het ook wanneer het zin had aan 1 kant. Wat me op viel dat het lekker warm was in de tent gelukkig. Hoop dat dit circus kan overleven alhoewel Arnold vertelde dat die waarschijnlijk aankomend jaar in een park gaat optreden. Hij vertelde ons ook nog dat die een andere tent gekocht heeft die waarschijnlijk dit voorjaar komt ik ben benieuwd.

Groet vanuit een winterse achterhoek

_________________
circus@achterhoek is >>> Niek Oonk


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: zo jan 04, 2009 8:01 pm 
Offline

Lid geworden op: wo jan 10, 2007 9:19 pm
Berichten: 3492
Citeer:
Uit Finland (??) kwam het duo dat de rola-rola en het verticale koord brachten, beide redelijke maar geen supernummers.


Deze deden ook 2 jaar geleden mee in het programma, en nu dus weer :)
Vond het rola Rola nummer zelf wel leuk.... een beetje humor erbij.

Weet je toevallig ook of dat indianennummer blijft ? want dat is speciaal voor het wintercircus richting valkenswaard gekomen aangezien die paarden pas enkele weken op het terrein staan.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: zo jan 04, 2009 10:50 pm 
Offline

Lid geworden op: di dec 09, 2008 8:34 pm
Berichten: 687
Locatie: Winterswijk
Volgens mij kwam dit duo niet uit Finland maar is dit ter plekke verzonnen eveneens artiesten uit letland en oekraine kan ik me ook niet voorstellen en de dame zag er alles behalve fins uit :P Of het indianen nummer blijft weet ik niet heb ik niks van gehoord of vernomen.

_________________
circus@achterhoek is >>> Niek Oonk


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Forum gesloten  Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 119 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 14 5 6 7 8 Volgende

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum
Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBBservice.nl & phpBB.nl.