Circuswereld Forum

Welkom op dit forum. Lezen is leuk maar zelf een bericht plaatsen maakt het voor de anderen nog leuker.
Het is momenteel di apr 16, 2024 9:30 pm

Alle tijden zijn UTC+02:00




Forum gesloten  Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 16 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: za nov 29, 2008 4:46 pm 
Offline

Lid geworden op: zo okt 26, 2008 7:47 pm
Berichten: 5416
Locatie: Belgie
Van 19 december t.e.m 4 januari !!!

Op het evenemententerrein
Van der Hagenstraat
Zoetermeer


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: vr dec 26, 2008 11:16 pm 
Offline
Site Admin
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo okt 23, 2005 10:34 pm
Berichten: 7475
Locatie: Maassluis
Kerstcircus Belly Wien te Zoetermeer met vernieuwd programma.
door Arnold Balk

Circus Belly Wien staat op goede zichtlokatie Evenementerrein bij de IJshal strak opgesteld met ruime voortent en nieuwe speeltent van 32 mtr. doorsnede. Wij zagen de voorstelling van 15.00 uur op eerste Kerstdag met nog ruim 500 bezoekers.
Zoals bij dit circus gebruikelijk veel dierennummers en na het openingswoord van spreekstalmeester Sander Balk werd begonnen met de Siberische tijgers van Roman Zinnecker. De overige dierennummers eerst maar even.
De paarddressuren van Marylin en Marlon Zinnecker, eerst met groot en klein, maar dan wel 2 Friese hengsten en 2 witte Shetland pony’s. Een mooi contrast met veel combinaties, later één Friese hengst in de piste samen met Marilyn mooi uitgelicht en overgaand in goede vrijheidsdressuur van zes ongetuigde Friezen. Tot slot liep één paard hogeschool passen met haar en nog één steigerpaard. De familie Clarrisson met hun komische Hot Dogs en 2 Patagonische zeeleeuwen, die over een goede balans beschikten en ook muzikaal hun mannetje stonden.
1000 en 1 nacht in de piste met de kamelen van Roman Zinnecker en Compagnie ( danseressen), en later Marlon met de giraffe, altijd een majestueus beeld.
Voor de menselijke prestaties zorgden Miss Leia met hoelahoepact, Yvette en Mike Wolf met een fraai doeken- en strapatennummer en zoon Michael als flitsende jongleur, die er wederom in slaagde 9 ringen in de lucht te houden!
Humor mocht ook niet ontbreken op deze middag en clown Bonfot zorgde voor en tussen de nummers voor animatie. Beppo, Robbie en Sander deden de lachspieren werken met een goede “Bijtje geef me honing“ entree, evenals Sander in aangepast kostuum en geassisteerd door de vogel Charlie en de hond Mijnheer Dorus als buikspreker. Ook 2 bezoekers moesten er aan geloven in een humoristische crosstalk.
In de lichtjesfinale maakten alle medewerkers nog éénmaal hun opwachting, waarna de bezoekers tevreden naar het kerstdiner konden.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

_________________
Gelukkig zijn niet alle circussen hetzelfde....


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: za dec 27, 2008 10:50 am 
Offline

Lid geworden op: wo jan 10, 2007 9:19 pm
Berichten: 3492
Zouden de Zeeleeuwen/Zeehonden ook een blijvertje zijn voor het nieuwe seizoen? :)


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: wo jan 14, 2009 4:19 pm 
Offline

Lid geworden op: zo okt 26, 2008 7:47 pm
Berichten: 5416
Locatie: Belgie
Fotoreportage via de homepage te bekijken: http://www.bellywien.nl/Joomla/index.php


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: wo jan 14, 2009 8:50 pm 
Offline

Lid geworden op: ma nov 21, 2005 8:56 pm
Berichten: 324
Bij deze nog een verslag van mij van Kerst/ Wintercircus Belly Wien te Zoetermeer, wat ik bezocht heb op zaterdag 3 december, waarin ik vooral inga op de veranderingen die in de show hebben plaats gevonden.

Na in november Belly Wien nog te hebben gezien in Rotterdam- Overschie heeft men binnen een maand tijd bijna de gehele show weten te veranderen! Men wil kennelijk af en toe iets nieuws doen. Maar zoals wel vaker is niet elke verandering een verbetering.

Het programma begint met het tijgernummer. Dit is onveranderd. De show ging verder met de aantrekkelijke Miss Lea met hoela hoep. Men heeft dit nummer flink veranderd. Lea werkt nu in het donker, met fluoriserende kleding en fluoriserende hoepels. Aan de ene kant een spectaculair gezicht. Aan de andere kant vraag ik mij af waarom je een aantrekkelijk uitziende vrouw als Lea volledig in het donker moet laten werken. Zij mag toch gezien worden?

Dan was er een ingehuurd hondennummer van het naar mijn mening voor in de piste te al wat op leeftijd zijnde duo Clarrisson. Ik vind het zeer vreemd dat een circus wat zelf een goed hondennummer in huis heeft (het nummer van dochter Marilyn) het nodig vindt om juist een hondennummer te contracteren. Is het niet erg oneconomisch om een hondennummer speciaal in te huren en dan je eigen honden 'op stal' te houden?

Geprolongeerd is het doekennummer van Yvette Wolf. Alleen de muziek is veranderd. Jammer, want de muziek vond ik eerst heel erg mooi.

Dan was er een dubbele groot en klein met 2 Friezen en 2 Shetland pony's gepresenteerd door Marlon. Origineel om er eens voor te kiezen dit dubbel te doen! De dieren deden veel en dit leverde veel mooie plaatjes op. Ik vond het nummer alleen te lang duren. Bovendien ging het absoluut nog niet vlekkeloos. Ik begrijp het dat men af en toe eens iets nieuws wil doen, maar ik vroeg mij sterk af of dit nieuwe nummer wel manegerijp is.

Dan was er het clownsnummer 'bijtje bijtje geef me honing' van Beppo, Robbie en Sander, waarbij men elkaar telkens op onhygienische wijze in het gezicht spuugt. Dit nummer duurde veel en veel te lang. Het ging maar door, zodat het op een gegeven moment ronduit vervelend werd!

Het kamelennummer is qua inhoud nog hetzelfde. Alleen de aankleding is onder handen genomen. Er is nu een opening met vuur en dans. Dans van Lea, Sarah en Mandy. Ook tijdens het nummer.

De tweede helft begon met een fantastisch mooie vrijheidsdressuur met 6 Friezen. Deze werd tot mijn grote verrassing (net zoals vroeger) weer gepresenteerd door Marilyn! (in plaats van Marlon.) Een enorme verbetering! Ten eerste zie ik liever Marilyn met haar mooie lange haar dan Marlon in de piste staan. (daarvoor ben ik een man!) En ten tweede valt het mij op dat de paarden veel beter werken en ook veel rustiger reageren bij haar in vergelijking met Marlon. Daarnaast was het niet meer het nummer in Spaanse stijl met pluimen, maar waren de paarden ongetuigd (wat ik veel moderner vind) en werd er heel mooie zigeuner muziek met viool gedraaid. Ook al deden de paarden hetzelfde als voorheen, met een andere aankleding van de paarden, een vrouw in plaats van een man in de piste en heel andere muziek heb je toch de indruk van een compleet nieuw nummer! Een juweel van een nummer! Het deed mij een beetje denken aan een paardennummer van Sylvio Schwichtenberg een jaar of 8 geleden bij circus Herman Renz. De liefde die Marilyn voor de dieren heeft viel mij op. Na afloop liep Marilyn synchroon naast een paard en werden er hogeschool passen gemaakt. Mooi! it had ik nog nooit zo gezien. Normaal zit de dresseur altijd op het paard. Daarna was er nog een steigerpaard.

Dan was er buikspreker Sander Balk. Een nummer wat erg lijkt op het nummer van Kenneth Huesca wat enkele jaren terug bij Herman Renz was (en dit jaar bij Charles Knie). Naast het feit dat ik mij afvraag of dit wel goed is voor je stembanden vraag ik mij af of dit wel een discipline is die in een circus thuis hoort. Ik vond het nummer veel te lang duren. Op het moment dat ik dacht dat het afgelopen was begon het eigenlijk pas.

De entree van giraf Kenai (die Marlon een kopstoot probeerde te verkopen) was onveranderd. Daarna het onveranderde jongleernummer van Michael Wolf.(zoon van Mike en Yvetta)

Vervolgens presenteerde het duo Clarrisson (wat in de eerste helft het hondennummer had gedaan) ook nog een zeeleeuwennummer met 2 Patagonische zeeleeuwen die zeer veel deden, zoals ringen opvangen en op een toeter blazen. Nogmaals geef ik aan dat ik het vreemd vind dat een circus met goede dierennummers 'uit het huis' en zo'n rijk dierenbestand als welk circus dan ook (met ook enkele dieren die niet optreden, zoals zebra's en lama's) het nodig acht om juist nog een extra dierennummer in te huren.

Onveranderd was het strapatennummer van Mike en Yvetta Wolf.

De huisnummers jocheyruiterij van de Geschwister Belly, koorddansen van Mandy, antipode van Marilyn, het messenwerpen van Robert +gezin werden niet opgevoerd.

Als spreekstalmeester fungeerde Sander Balk. Ik vraag mij af wat hij hier deed in deze functie. Persoonlijk vind ik dat Ragina van Heijeek, die voor mij het gezicht van dit circus is, hier hoort te staan. (Wie weet waarom het echtpaar van Heybeek er tijdens het wintercircus niet bij was?) Sander vond ik ten eerste vaak slecht te verstaan. Ten tweede was het ronduit vervelend dat hij een nogal stereotiep taalgebruik had. Telkens gebruikte hij dezelfde uitdrukkingen als 'dat komt helemaal goed' en 'helemaal geweldig'. Dit kwam voortdurend terug. Dit vind ik niet passen voor een spreekstalmeester.

De show, die gedurende het seizoen 2 uur duurde, duurde nu 2 uur en 3 kwartier! Dat is lang!

Ik denk dat deze show een voorproefje is van wat we volgend jaar bij Belly Wien te zien krijgen.

Zoals wel meer mensen op circusweb vraag ook ik mij af of het zeeleeuwennummer zal blijven....Na afloop van de show kwam ik buiten het duo Clarrisson nog tegen, terwijl zij hun honden gingen uitlaten. Ik vroeg deze mensen of zij ook komende tournee met Belly zullen mee reizen. Het antwoord was: mogelijk wel, maar dit is nog niet 100% zeker. Ook zeiden zij dat ze normaal er meestal de voorkeur aan geven in pretparken op te treden. Ten eerste omdat zeeleeuwen vrij nerveuze dieren zijn, waarvoor het veelvuldig transporteren, wat inherent is aan het circus, niet altijd even gunstig is. Bovendien gaf men aan in een park meer de mogelijkheid te hebben voor het opbouwen van een buitenbassin.

Bij een kijkje op het terrein viel mij op dat ook hier de zeeleeuwen alleen hun bassin in de vrachtwagen hadden (vermoedelijk door ruimtegebrek.) Tijgers en exoten hadden wel een ruime uitloop, terwijl hier bij de kamelen op deze lokatie geen plek voor was.

Sylvio.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: wo jan 14, 2009 9:40 pm 
Offline

Lid geworden op: zo okt 26, 2008 7:47 pm
Berichten: 5416
Locatie: Belgie
Mooi verslag !! :)


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: do jan 15, 2009 9:50 pm 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo mei 28, 2006 1:06 pm
Berichten: 217
Locatie: Papendrecht
Citeer:
wat ik bezocht heb op zaterdag 3 december

Ik denk dat dit Januarie moet zijn.....

Citeer:
Na in november Belly Wien nog te hebben gezien in Rotterdam- Overschie heeft men binnen een maand tijd bijna de gehele show weten te veranderen! Men wil kennelijk af en toe iets nieuws doen. Maar zoals wel vaker is niet elke verandering een verbetering.


Maar 2 jaar achter elkaar wintercircus in de zelfde plaats, betekend dat er wel verandering moet zijn, om het 'gewoone' publiek terug te laten komen.
Dit was ook de rede dat het nummer van Leia was veanderd van opmaak, dat er voor een "vreemd" hondennummer was gekozen (wat normaal door zoon Patrick werd gedaan, waren het niet dat hij ziek was. Het vroor nog al dat weekeinde) en dat verschillende "huisnummers" niet mee deden. Voor Marylin gold ook nog dat ze vlak na het wintercircus geopereerd moest worden en zichzelf wilde/moest ontzien.
Yvetta werkte nu met haar eigen muziek, i.p.v de muziek die Sarah ook al 3 jaar daarvoor gebruikte.


Citeer:
Dan was er een dubbele groot en klein met 2 Friezen en 2 Shetland pony's gepresenteerd door Marlon. Origineel om er eens voor te kiezen dit dubbel te doen! De dieren deden veel en dit leverde veel mooie plaatjes op. Ik vond het nummer alleen te lang duren. Bovendien ging het absoluut nog niet vlekkeloos. Ik begrijp het dat men af en toe eens iets nieuws wil doen, maar ik vroeg mij sterk af of dit nieuwe nummer wel manegerijp is.

De einige manier om dieren aan de piste te laten wennen is ze mee te laten doen. Was een nieuw nummer , deed hier voor het eerst mee. En liep de laatste dagen al veel beter als de eerste.

Citeer:
Bij een kijkje op het terrein viel mij op dat ook hier de zeeleeuwen alleen hun bassin in de vrachtwagen hadden (vermoedelijk door ruimtegebrek.)

Heeft wel een buitenbad gestaan, tot dat de vorst er een ijsbaan van maakte. En aangezien de zeeleeuwen hun schaatsen waren vergeten, is het toen maar weg gehaald. :lol:
Ik begreep van familie Zinecker dat de Zeeleeuwen niet zullen blijven. Op de reis zal het programma waarschijnlijk niet veel anders zijn als vorig jaar.

_________________
May all your days be circus days


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: do jan 22, 2009 3:05 pm 
Op het circusweb staat letterlijk –Op ons forum wordt nog nagenoten van het afgelopen winterseizoen- en normaal respecteer ik ieder zijn mening maar nu wil ik toch reageren op het verhaal van Sylvio waarin ik vind dat hij een behoorlijk negatief tintje aan de Kerstvoorstelling van Belly Wien geeft waardoor ik me afvraag wat hij onder nagenieten verstaat. Zijn verhaal lijkt een beetje op een verslag van een journalist die door zijn werkgever naar een concert van een artiest is gestuurd waar hij absoluut geen fan van is. Ik heb de circustent van Belly Wien vol enthousiaste en tevreden mensen gezien, want is het niet zo dat een circus gewoon een traditioneel vermaak is voor jong en oud? En misschien was het helemaal niet de bedoeling dat de veranderingen ook voor verbetering moesten zorgen. Het circus zal zo zijn eigen redenen hebben gehad waarom ze een aantal acts hadden ingehuurd. Het viel mij op dat de honden met ontzettend veel plezier in hun act meewerkten dus wat maakt het uit wie er met de honden een act doet, het blijft tenslotte traditioneel vermaak. Hij zegt dat Miss Lea een aantrekkelijk uitziende vrouw is die hij liever in de spotlights had zien staan. Ook zegt hij dat hij liever Marilyn ziet optreden dan haar broer Marlon. Ik mis hier het respect naar vrouwen die niet op hun geweldige prestaties maar vooral op hun uiterlijk worden beoordeeld. Hij bevestigd zelfs met een uitroepteken dat hij daarvoor een man is. Jammer dat er nog steeds mannen zijn die op deze manier naar hardwerkende vrouwen kijken. Ik vraag me af wat Sylvio vindt van een hardwerkende vrouwelijke circusartiest die haar uiterlijk niet mee heeft, moet ze dan maar uit de piste blijven? En dan heeft hij nog commentaar op de act van Marlon met de 2 Friezen en 2 Shetland pony's. Dieren blijven nu eenmaal onvoorspelbaar. In deze act is net als in de hondenact te zien dat deze dieren gewoon dieren mogen blijven. Dan oordeelt hij nog over de spreekstalmeester Sander Balk en over zijn buikspreekact. Uit de reacties die hij op zijn optreden kreeg en het applaus van het publiek had ik niet de indruk dat de mensen uit beleefdheid zo enthousiast reageerden. En het clownsnummer -bijtje bijtje geef me honing- van Beppo, Robbie en Sander was vast hoofdzakelijk bedoeld voor de jongere circusfans onder ons en kinderen hebben gelukkig nu eenmaal een andere belevingswereld dan een volwassene. En wat betreft de presenteerstem van Sander die volgens Sylvio niet altijd even goed verstaanbaar was kan ik als vrouw alleen maar zeggen dat ik het niet alleen een prettige stem vond om naar te luisteren maar ook een stem die met veel respect iedere artiest aan- en afkondigde. Dus zo zie je maar weer dat meningen altijd verdeeld zullen blijven, maar dat een negatieve mening ook een negatief beeld over de persoon die het schrijft kan geven. Ik heb genoten van een sfeervolle en relaxte circusvoorstelling met mensen die mooi zijn door hun uitstraling en passie voor het circusleven.
Ismay (een vrouwelijke circusfan)


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: do jan 22, 2009 4:56 pm 
Ik las het verhaal van Sylvio,

Ik ben het niet met hem eens hoe hij over Circus Belly Wien praat.
Over bijna elke act heeft hij wat te vertellen, hij begint positief, en eindigt negatief.
Na mijn idee komt het over dat hij in het circus zit om er daarna slechte dingen over te zeggen, want hij vind alles leuk maar het had allemaal wel anders gemoeten, en beter.
Volgens mij ziet hij alleen een circus met vrouwen voor zich.
Hij kent de mensen niet persoonlijk dus vind ik het al niet terecht hoe je kunt zeggen dat het raar is dat ze mensen in huren voor een honden nummer terwijl ze die zelf hebben.
Hij geeft een mening over dat hij het niet vind passen dat Sander Balk spreekstal meester is en een act doet wat te lang duurt en saai is, dat hij het er niet tussen vind passen.
Toch snap ik niet waarom er dan toch zoveel mensen er mee vermaakt worden.
En er leuke verhalen over hebben.
Hij komt een paar tegen van de zeehonden act en maakt daar een praatje mee.
Ondertussen heeft hij commetaar over iedereen wie er een act heeft.
Mischien moet hij dan een praatje maken met iedereen waar hij iets over te zeggen heeft.
Hij weet niet hoeveel liefde hun voor de dieren hebben en dat ze ruimte genoeg hebben.
Misschien zou hij eens een dag mee moeten lopen hoe het in de circus wereld gaat.
Er zouden meer mensen moeten zijn wie respect voor mensen in het circus hebben.
Ze werken hard bijna dag en nacht zelfs in hun vrije tijd.
Misschien zou Sylvio zich beter bezig kunnen houden met echte dieren mishandeling of slechte dingen.
Maar niet onschuldige mensen afkraken wie hard werken om mensen te vermaken en het op een goede manier doen.

M.V.G een echte Circus fan


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: do jan 22, 2009 7:25 pm 
Offline
Site Admin
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo okt 23, 2005 10:34 pm
Berichten: 7475
Locatie: Maassluis
Mmmm,

ik heb het verslag van Sylvio nog eens overgelezen. Dit is duidelijk geen recensie die bedoeld is om gelezen te worden door het grote publiek maar eerder een verslag van een ervaren circusbezoeker die eigenlijk alleen maar het oude programma vergelijkt met het kerst programma, en hij geeft daar zijn persoonlijke mening in. Over sommige onderdelen is hij enthousiast dus het kan niet zijn bedoeling zijn het circus af te kraken.

Op Circusweb zie ik ook heel graag recensies van voorstellingen die zijn bekeken door de bril van een circusleek, en nog liever door een kinderbril. Die geeft de eigenlijke entertainmentswaarde weer van een circus. En die is heel groot bij Belly Wien, voor het hele gezin.

De lezer van een recensie dient zich er eigenlijk een beetje bewust van te zijn wat voor soort recensie hij/zij zit te lezen.

Ik maak zelf ook regelmatig recensies voor circussen en daarbij heb ik eigenlijk het grote publiek voor ogen als lezers. Altijd ga ik met een positieve insteek het circus binnen (dat doet het publiek ook), maar als het nodig is dan plaats ik ook een kritische noot. Bijvoorbeeld "muziek te hard"....

_________________
Gelukkig zijn niet alle circussen hetzelfde....


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: vr jan 23, 2009 12:08 pm 
Het is geen enkel probleem wanneer men met een kritisch oog naar iets kijkt en zijn mening daarover geeft. Maar ik denk dat een verhaal geschreven op de manier zoals Sylvio schrijft wel de mensen die dat circus willen bezoeken kan beïnvloeden. Mensen zijn er nu eenmaal sterk in om elkaars mening over te nemen zonder zichzelf ervan te overtuigen waar ze het over hebben. Dat zie je al duidelijk bij dierenactivisten, mensen sluiten zich aan zonder dat men weet hoe het circusleven met hun dieren echt is. Het is zo jammer dat je hierdoor een circus met zijn hardwerkende artiesten tekort doet.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: vr jan 23, 2009 5:50 pm 
Offline

Lid geworden op: ma nov 21, 2005 1:03 pm
Berichten: 96
kritiek moet kunnen op dit forum er bestaat nl ook nog zoiets als opbouwende kritiek al snap ik wel dat er mensen zijn die kritiek gelijk als een aanval op hun favoriete circus ervaren maar ook dan is het goed dat dit hier besproken wordt want daar is dit forum toch voor bedoelt
misschien is het een idee om een speciaal plekje in te ruimen waar mensen eens lekker kritisch tekeer kunnen gaan zoiets kan heel opluchtend werken dus inplaats van marktplaats een scheldplaats.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: za jan 24, 2009 12:19 am 
Het is inderdaad waar dat een forum bedoeld is om je mening op te uiten en zeg nou zelf; 1 negatieveling tegenover al die positieve dingen die we horen en lezen over de kerstvoorstelling van Belly Wien.... Dat zegt toch al genoeg?!
Ik heb, samen met mijn jonge kinderen een middag voorstelling bezocht en we hebben genoten! De hele show zat goed in elkaar, de sfeer was fantastisch en de omgang met de dieren was perfect, het straalde aan alle kanten. Buiten het feit dat spreekstalmeester Sander prima te verstaan was, vonden wij zijn taalgebruik en woordkeuze goed passen bij het enthousiasme van alle artiesten. Bovendien tilde hij met zijn hilarische buikspreekact de hele show tot een hoger niveau. Super gedaan! Mijn kinderen konden er niet meer over ophouden. Hoezo het duurde te lang? Zoiets kan toch niet lang genoeg duren??


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: ma jan 26, 2009 4:30 pm 
Het is inderdaad een forum om je mening te uiten.
Maar waarom alleen maar klagen klagen klagen, en dingen niet van een andere kant bekijken, en je gewoon ergens over heen zetten.

Dan word er gezegt dat het een mening is wat Sylvio geeft, tuurlijk dat zal best zijn mening zijn.
Maar naar mijn idee kraakt hij zo goed als alles af en dan denk ik waarom zit je dan in een circus om dingen te vergelijken, van het kerst circus van vorig jaar, en daar uiteindelijk kritiek op geven.
Geniet er gewoon van, een circus blijft leuk en het lijkt mij vooral na een jaar geleden.

Tuurlijk kan er is een keer iets niet goed zijn, of dat je iets wat minder vind.
Maar om nou heel veel kritiek te geven waar je inderdaad mensen mee beïnvloed waardoor mensen wie nog niet naar het circus zijn geweest een ander beeld krijgen vind ik ook niet kunnen.
Want iedereen heeft zo een andere mening er over, dus is het niet terecht dat andere beïnvloed worden door een mening van iemand.

En waarom eigenlijk een scheldplaats???
Moeten mensen nou persee zoveel klagen over dingen???
Zie de positieve dingen is!


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: ma jan 26, 2009 5:05 pm 
Offline
Site Admin
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo okt 23, 2005 10:34 pm
Berichten: 7475
Locatie: Maassluis
Ik heb al eerder geprobeerd de kritiek op Sylvio wat te nuanceren. Het is zeker geen klaagzang of scheldpartij. Hij heeft alleen vanuit zijn optiek van "circusveelvraat" geprobeerd de verschillen met het overbekende (voor alle andere circusveelvraten) tourprogramma aan te geven.
Sylvio geeft dan ook geen waarde-oordeel van de show op zich. En ik weet zeker dat de mensen zich 2 uur en 3 kwartier uitstekend geamuseerd hebben.

_________________
Gelukkig zijn niet alle circussen hetzelfde....


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Forum gesloten  Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 16 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 Volgende

Alle tijden zijn UTC+02:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum
Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBBservice.nl & phpBB.nl.