Circuswereld Forum

Welkom op dit forum. Lezen is leuk maar zelf een bericht plaatsen maakt het voor de anderen nog leuker.
Het is momenteel vr mar 29, 2024 7:23 am

Alle tijden zijn UTC+01:00




Forum gesloten  Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 3 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: di dec 30, 2008 10:55 am 
Offline

Lid geworden op: do jan 31, 2008 6:55 pm
Berichten: 81
Gisteren bezocht ik Cirque Hiver Bouglione in Parijs een fantastisch vlotte show met een prachtig live orkest. De show begon met een opening door de Salto Dancers en de presentator Sergio. Hierna begon de tijgeract gepresenteerd door Hans Suppmeier de act die dit seizoen in Renz zal zijn, een knappe rustige mooie act maar Hans had wel wat problemen met de tijger Tibet. Tijdens de pauze had ik een zeer interessante babbel met Hans, het kan zijn dat hans met meer dan drie tijgers naar renz komt maar dat is nog niet zeker. Tijdens de afbraak van de kooi werden we geentertained door Tito Medina. Hierna volgde een knap staaltje solo trapeze door Natalia Kusnetsov. De duet Blues volgde met hun act op deze, duet blues is denk ik een van de beste clown groepen ter wereld geen flauwe domme mopjes maar echte humor naar mijn zin. Vlad Olandar presenteerde vervolgens zijn knappe katten act met 9 katten, het is fascinerend hoe hij deze katten presenteerd en hoe goed deze katten luisteren. Dan kwam Alesya Goulevitch zij had een record op haar naam van de meeste hulle hoops in een keer, ze presenteerd een van de beste hulla hoop acts in de wereld, zij zal ook in Renz zijn waarschijnlijk want ze is de vrouw van Hans Suppmeier. Hierna nog een ontzetten grappige entree van Duet Blues gevolg door de Togni cavalerie gepresenteerd door de Bouglione familie die ook in Renz zal zijn in 2009. De liberty act was een typische Togni act maar de hengsten hadden toch een paar problemen met elkaar wat wel voor spanning zorgde in deze act. Na de pauze begonnen de Bull Dancers met hun trapeze act, een knappe trapeze act met een drievoudige salto wat je tegewoordig wel door meerdere groepen word uitgevoerd. Hierna nog een reprise door de Duet Blues, gevolgd door de prachtige equillibre act door Boris Nikushin een niet zo special maar knappe equillibre act. Hierna volgde nooit eerder geziene circusact de Bladders die een fantasticshe roller blade act presenteerde met indrukwekkende sprongen en gewoonweg een fantastische act. Hierna nog wat grappen van Tito Medina en dan de quick change act van Monastrysky. hierna een tapdance/jonglage act van Sampion Bouglione een knappe jonglage act afgewisseld met tapdance. Hierna volgde de grote Finale en was het spektakel afgelopen. Duet Blues deed wel meerdere entrees dan ik vermeld heb maar dit is zowat het fantastische spektakel van Hiver Bouglione ik bezocht dit circus ook in 2006 en was er ook toen zeer tevreden van een echte aanrader onder het niveau van Knie en Krone denk ik maar het scheelt toch niet meer veel. Ook mijn felicitaties aan het fantastische live orkest.

Thomas


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: di dec 30, 2008 12:39 pm 
Offline

Lid geworden op: zo okt 26, 2008 7:47 pm
Berichten: 5362
Locatie: Belgie
Mooi, maar je hoeft zo te zien niet naar Parijs want er komt een heel deel naar Renz in 2009 :)


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: di dec 30, 2008 5:14 pm 
Offline

Lid geworden op: do jan 31, 2008 6:55 pm
Berichten: 81
Circusboy schreef:
Mooi, maar je hoeft zo te zien niet naar Parijs want er komt een heel deel naar Renz in 2009 :)


Ik zag in Parijs ook Pinder en Alexis Gruss dus het bezoek was wel de moeite waard.

Thomas


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Forum gesloten  Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 3 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum
Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBBservice.nl & phpBB.nl.