Circuswereld Forum

Welkom op dit forum. Lezen is leuk maar zelf een bericht plaatsen maakt het voor de anderen nog leuker.
Het is momenteel vr mar 29, 2024 8:16 am

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 11 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: do jan 22, 2009 8:06 pm 
Offline

Lid geworden op: wo jan 10, 2007 9:19 pm
Berichten: 3492
Uit de oude doos

Een serie met foto's uit de oude doos.
Circus@Achterhoek heeft me nu al een deel van zijn grote oude foto's van circussen gestuurd.
Een leuk idee om dit ook met de rest van de Circusfans te delen.

We Starten de serie met Circus Bassie en Adriaan dat in de jaren 80 door nederland reisde.
De foto's zijn van B&A Productions maar het grootste deel zul je niet terugvinden op hun site.

1. 7 Algemene Foto's

Fotos Verwijderd op verzoek Staff

Morgen weer een deel.
Binnenkort ook een groot deel van de opbouw in diverse delen.

Volg dus Circusweb in de Wintermaanden dankzij Circus@achterhoek!


Laatst gewijzigd door MartijnH op zo jan 25, 2009 9:53 am, 1 keer totaal gewijzigd.

Omhoog
   
BerichtGeplaatst: za jan 24, 2009 9:36 am 
Offline

Lid geworden op: di dec 09, 2008 8:34 pm
Berichten: 687
Locatie: Winterswijk
Op het moment dat Bassen en Adriaan samen waren met RENZ ging het allemaal nog wel maar dat Joop van den Ende er bij kwam en ermee op tour ging is het fout gegaan. Zo zie je dat maar zo circus maken niet kan het is meer dan alleen een paar wagens kopen en een tent en die ergens neer zetten en beginnen maar hoe bekend je ook bent zo zien we ook dat Sjoukje Dijkstra snel aan de kant van de weg stond en het Circus Carre ook een zwaar seizoen heeft gehad. De beste artiesten van de wereld boeken kan iedereen maar is dat ook wat het publiek wil?? Blijkbaar niet anders hadden deze zaken ook nog wel geleeft. Ik wil daarom ook Alfons Borm nogmaals heel veel succes wensen met zijn nieuwe onderneming. Zoals het gezegde klinkt schoenmaker houd u bij u leest.

_________________
circus@achterhoek is >>> Niek Oonk


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: wo jan 28, 2009 1:42 pm 
Offline

Lid geworden op: wo jan 10, 2007 9:19 pm
Berichten: 3492
Ik vond zomaar nog wat foto's die door een andere fotograaf gemaakt zijn waar wel de toestemming van is.
dus toch nog een beetje Bassie en Adriaan..... ik gok dat dit uit de beginjaren is.

http://www.circusforum.nl/album/displa ... eshow=5000


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: zo feb 01, 2009 4:07 pm 
Offline

Lid geworden op: vr jan 27, 2006 12:14 pm
Berichten: 899
Locatie: Assen
Kijk ook eens op de website van Bassie & Adriaan, hierop staan ook nog een groot aantal foto's van het Circus Bassie & Adriaan.

_________________
ik hou van het CIRCUS, zowel zonder, maar vooral ook met DIEREN.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: zo feb 01, 2009 4:12 pm 
Offline

Lid geworden op: vr jan 27, 2006 12:14 pm
Berichten: 899
Locatie: Assen
Aan de facade en de tent te zien was dit niet uit de tijd dat Bassie & Adriaan met Joop v/d. Ende hebben gereisd, maar met het Circus Renz (fam. v/d. Vegt).

_________________
ik hou van het CIRCUS, zowel zonder, maar vooral ook met DIEREN.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: vr feb 20, 2009 12:01 pm 
Offline
Site Admin
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo okt 23, 2005 10:34 pm
Berichten: 7474
Locatie: Maassluis
MartijnH schreef:
Ik vond zomaar nog wat foto's die door een andere fotograaf gemaakt zijn waar wel de toestemming van is.
dus toch nog een beetje Bassie en Adriaan..... ik gok dat dit uit de beginjaren is.

Afbeelding

http://www.circusforum.nl/album/displa ... eshow=5000

_________________
Gelukkig zijn niet alle circussen hetzelfde....


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: di jul 14, 2009 11:49 pm 
Clown-Saxo schreef:
Mooie foto's! Die mannen hebben er hard voor gewerkt, en ik snap ook wel dat Bas niet kan stoppen... 50 jaar lang op de planken...dan wil je toch niet meer stoppen? Nouja, Aad wel...maar Bas wil echt altijd in de spotlight staan, zoals Aad ook al aangaf in het Interview voor profiel...van een tijd geleden.


Ik snap je even niet,.
Je zegt twee dingen, je zegt dat je niet snapt dat Bas niet kan stoppen met werken.
(Hoeft volgens mij ook niet, is zijn leven en zijn zaak)
Dan zeg je Aad wel? Wat bedoel je daarmee
Dat alleen Aad die jaren gewerkt heeft en Bas achterover gezeten heeft, kom nou toch!
En dat Aad er wel mee is gestopt, is zijn leven en zijn zaak.

Maar dan een leuk berichtje wat je waarschijnlijk al weet Aad komt nog 1 maal terug als Adriaan in de nieuwe Sinterklaasfilm van Martijn Nelesteijn (" Sinterklaas en de verdwenen pakjesboot") die dit jaar is gemaakt en vanaf oktober in de bioscoop is te zien!

Dus volgens mij gaat je stelling voor geen van twee op, over dat stoppen beter zou zijn.
Ze doen het " Bassie en Adriaan" zijn allebei veel te graag zowel Bas als Aad.

Wie gaat dit hen nadoen? Ik ben benieuwd,.. :D


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: di dec 15, 2009 12:27 pm 
even een reactie op de foto die martijn plaatste;


Dit circus van B&A is uit hun laatste periode periode dat ze met een circus door ned. reisde.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: za apr 02, 2011 3:12 am 
Offline

Lid geworden op: ma mei 24, 2010 11:36 pm
Berichten: 41
Locatie: Groningen
A3ana schreef:
Maar dan een leuk berichtje wat je waarschijnlijk al weet Aad komt nog 1 maal terug als Adriaan in de nieuwe Sinterklaasfilm van Martijn Nelesteijn (" Sinterklaas en de verdwenen pakjesboot") die dit jaar is gemaakt en vanaf oktober in de bioscoop is te zien!
[/quote]

Aad heeft dit zelf kennelijk ook toegegeven op zijn website dat dit zijn wens was als hij de kans kreeg, en Aad is geen bekende voor Martijn van Nellestijn, want hij heeft ook in de vorige productie's gewerkt voor Martijn en dan wel achter de schermen.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: za mei 12, 2012 10:58 am 
Offline

Lid geworden op: do mei 10, 2012 8:32 pm
Berichten: 3
remonvdijk schreef:
even een reactie op de foto die martijn plaatste;


Dit circus van B&A is uit hun laatste periode periode dat ze met een circus door ned. reisde.



dat klopt helemaal kort daarop is Renz weer onder eigen naam gaan reizen

_________________
Renz
Ras Echte Nederlandse Zwervers


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 11 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum
Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBBservice.nl & phpBB.nl.