Circuswereld Forum

Welkom op dit forum. Lezen is leuk maar zelf een bericht plaatsen maakt het voor de anderen nog leuker.
Het is momenteel do mar 28, 2024 12:29 pm

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 20 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: zo sep 03, 2017 9:23 pm 
Offline

Lid geworden op: vr aug 18, 2017 7:48 pm
Berichten: 277
Kijk eens op marktplaats. Zeer interessant materiaal op circus en variété gebied,
Tik in zoekfunctie in;
Ba666 voor bassie en adriaan artikelen
Ci666 posters etc circussen oa boltini barum en veel meer.
Kron666 voor Krone spullen.
Va666 voor zeer oude variété foto's


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: ma sep 04, 2017 3:52 pm 
Offline

Lid geworden op: vr aug 18, 2017 7:48 pm
Berichten: 277
Zie net dat alles weg is behalve Bassie en adriaan


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: di sep 05, 2017 11:57 am 
Offline

Lid geworden op: vr aug 18, 2017 7:48 pm
Berichten: 277
Het staat er weer. Tik in zoekfunctie marktplaats ba666 in en dan ziet u veel Bassie en Adriaan materiaal. Als u dan op al zijn advertenties klikt een scala aan circus. O.a. Boltini posters van 60 jaar oud


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: za sep 16, 2017 7:55 pm 
Offline

Lid geworden op: vr aug 18, 2017 7:48 pm
Berichten: 277
Giga veel mooi oud variété en circus materiaal op marktplaats.
Zoek maar eens op circus carl althoff of circus Benneweis. Klik dan op de adverteerder en er staan wel honderd interessante dingen te koop. Ook veel van bever, Boltini, Billy Smart en Mikkenie.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: zo sep 17, 2017 12:59 pm 
Offline

Lid geworden op: ma jul 04, 2016 11:54 am
Berichten: 288
Maro schreef:
Giga veel mooi oud variété en circus materiaal op marktplaats.
Zoek maar eens op circus carl althoff of circus Benneweis. Klik dan op de adverteerder en er staan wel honderd interessante dingen te koop. Ook veel van bever, Boltini, Billy Smart en Mikkenie.


Dergelijke spullen staan het hele jaar door te koop, en zo ook op ebay en wel meer verkoopsites, dus niks bijzonders allemaal.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: zo sep 17, 2017 1:57 pm 
Offline

Lid geworden op: vr aug 18, 2017 7:48 pm
Berichten: 277
Voor u niet voor een ander wel. Overbodige reactie.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: zo sep 17, 2017 7:15 pm 
Offline

Lid geworden op: ma jul 04, 2016 11:54 am
Berichten: 288
Maro schreef:
Voor u niet voor een ander wel. Overbodige reactie.



Overbodig topic zul je bedoelen, want ik vind dit hetzelfde als wanneer je op een classic car forum een topic start om te vertellen dat
er leuke oldtimers op marktplaats staan. Of op een motor forum vertellen dat er leuke motors op mp staan, enz enz enz.
Alsof mensen marktplaats niet weten te vinden. :lol:


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: zo sep 17, 2017 9:46 pm 
Offline

Lid geworden op: di nov 01, 2016 5:51 pm
Berichten: 348
Als iemand hier iets plaatst over een aanbieding dan is dat toch okay, neem ik aan?
Niet iedereen bezoekt verkoopsites als Marktplaats of eBay, en als er mensen onder ons zijn die dat wel doen, dan hebben zij vast iets beters te doen dan daar elke dag rondhangen.
Wat mij betreft is het plaatsen van dit soort informatie welkom - we hebben dan immers een bepaalde vorm van voorkennis en dat kan handig zijn.
Ik ben vrijwel dagelijks onderweg, en momenteel verblijf ik zelfs voor een lange periode in het verre buitenland, maar zou ik nu in Nederland zijn, dan zou ik het liefst de boel persoonlijk bij de verkoper thuis komen bekijken, en wellicht delen van de collectie overnemen.

Terug naar de zin en onzin van reacties.
Oeverloos gezwets over inhoud, vorm, nut of noodzaak, en continu blijven reageren tot het moment waarop dit draadje uit honderd niet ter zake doende reacties bevat interesseert verder niemand iets - het is vervuiling en afdwaling - als iets echt ongepast is zal de beheerder zelf heus wel ingrijpen. Op bij-de-hand gedoe in de vorm van een pissing-contest (wie ''het verst kan pissen'') zit niemand op te wachten (en het lijkt hier naar mijn oordeel net iets te regelmatig voor te komen).

Naar ik toch wel mag veronderstellen zijn wij hier met z'n allen bijeen, omdat we een bepaalde liefhebberij (Circus) met elkaar gemeen hebben.
Ieder gaat over zijn of haar eigen woorden en postings. Het ene lid plaatst meer postings, of reacties, dan de ander - dat is nu eenmaal zo en verder geen punt.
''Tel tot tien'' voordat je jezelf laat leeglopen, laat eenieder in zijn of haar waarde - en het onnodige elkaar afzeiken achterwege.

_________________
Zand, Zaagsel, Mensen, Dieren en Sensaties: wat een heerlijkheid.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: ma sep 18, 2017 8:34 am 
Offline

Lid geworden op: ma okt 06, 2008 10:02 pm
Berichten: 1143
=o= helemaal mee eens Frank!


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: ma sep 18, 2017 1:27 pm 
Offline

Lid geworden op: vr aug 18, 2017 7:48 pm
Berichten: 277
Hier ben ik 100 procent mee eens


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: ma sep 18, 2017 1:32 pm 
Offline

Lid geworden op: ma jul 04, 2016 11:54 am
Berichten: 288
FrankCirc schreef:
Als iemand hier iets plaatst over een aanbieding dan is dat toch okay, neem ik aan?
Niet iedereen bezoekt verkoopsites als Marktplaats of eBay, en als er mensen onder ons zijn die dat wel doen, dan hebben zij vast iets beters te doen dan daar elke dag rondhangen.
Wat mij betreft is het plaatsen van dit soort informatie welkom - we hebben dan immers een bepaalde vorm van voorkennis en dat kan handig zijn.
Ik ben vrijwel dagelijks onderweg, en momenteel verblijf ik zelfs voor een lange periode in het verre buitenland, maar zou ik nu in Nederland zijn, dan zou ik het liefst de boel persoonlijk bij de verkoper thuis komen bekijken, en wellicht delen van de collectie overnemen.

Terug naar de zin en onzin van reacties.
Oeverloos gezwets over inhoud, vorm, nut of noodzaak, en continu blijven reageren tot het moment waarop dit draadje uit honderd niet ter zake doende reacties bevat interesseert verder niemand iets - het is vervuiling en afdwaling - als iets echt ongepast is zal de beheerder zelf heus wel ingrijpen. Op bij-de-hand gedoe in de vorm van een pissing-contest (wie ''het verst kan pissen'') zit niemand op te wachten (en het lijkt hier naar mijn oordeel net iets te regelmatig voor te komen).

Naar ik toch wel mag veronderstellen zijn wij hier met z'n allen bijeen, omdat we een bepaalde liefhebberij (Circus) met elkaar gemeen hebben.
Ieder gaat over zijn of haar eigen woorden en postings. Het ene lid plaatst meer postings, of reacties, dan de ander - dat is nu eenmaal zo en verder geen punt.
''Tel tot tien'' voordat je jezelf laat leeglopen, laat eenieder in zijn of haar waarde - en het onnodige elkaar afzeiken achterwege.


Iedereen heeft een pc en een smartphone, dus heeft eenieder marktplaats in z'n binnenzak zitten, en daarvoor hoef je niet eens in nederland te zijn,
dus moet je nou niet aankomen met dat als jij nu in nederland zou zijn, jij dan nu ineens interesse hebt in de spullen die nu te koop staan,
want dat zijn komediantenpraatjes. Er staat dag in dag uit een hoop circusmeuk te koop op dergelijke sites en dat weet iedereen.
Als er nou iets was dat er uit springt en uniek was, dan zou ik dat begrijpen, maar er word verteld dat er van alles te koop staat,
en dat is echt geen nieuws of het vermelden waard, en dat mag ik toch wel vinden en zeggen? Of moet ik eerst jou mijn
mening voorleggen of het wel je goedkeuring kan wegdragen?
Ik kan ook wel elke week even een topic openen met de mededeling dat er een hoop circusmeuk te koop staat op schausteller.de,
want de voorraad wisselt snel, dus ook het vermelden waard zeker? Maw, doe eens niet zo belachelijk!


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: ma sep 18, 2017 3:47 pm 
Offline
Site Admin
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo okt 23, 2005 10:34 pm
Berichten: 7474
Locatie: Maassluis
Mmmmm.... :?

Misschien is 1x per week een beknopte opsomming van topstukken wel aardig voor de verzamelaars onder ons.
Elke dag hoeft m.i. zeker niet.

_________________
Gelukkig zijn niet alle circussen hetzelfde....


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: ma sep 18, 2017 5:08 pm 
Offline

Lid geworden op: vr aug 18, 2017 7:48 pm
Berichten: 277
Waarom lopen er zoveel onderwerpen op zinloze discussies uit op dit forum. De zin iets te schrijven vergaat op deze wijze.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: ma sep 18, 2017 8:20 pm 
Offline

Lid geworden op: ma jul 04, 2016 11:54 am
Berichten: 288
Maro schreef:
Waarom lopen er zoveel onderwerpen op zinloze discussies uit op dit forum. De zin iets te schrijven vergaat op deze wijze.


Ik zal het je dan nog een keer duidelijk proberen te vertellen wat ik bedoel, want anders snap je het schijnbaar niet.
Stel je bent een oldtimerliefhebber, dan zijn oude auto's je hobby en of werk en dan kom je ook op forums die op oldtimers
gericht zijn, en als je daar dan gaat vertellen dat er ook leuke oldtimers als bmw, mercedes of opel op MP staan, dat dan
overbodige info is want dat weten alle oldtimerliefhebbers zelf ook wel. Je verteld dan niks nieuws, dus had je dan ook naar
een bepaalde auto moeten gaan zoeken die je echt nagenoeg nooit of zelden tegen komt, want dan gaat het wel ergens over
en dat is dan wel het vermelden waard.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: ma sep 18, 2017 8:26 pm 
Offline

Lid geworden op: vr aug 18, 2017 7:48 pm
Berichten: 277
Misschien snap ik het te goed. Ik begrijp je gezwets niet,.ik maak alleen melding omdat me opviel dat er momenteel veel leuke zaken van een aanbieder op marktplaats staan. Bijvoorbeeld posters uit 38 en veel jaren vijftig. Op eBay id normaal maar niet dagelijks op marktplaats. Ik attendeer geïnteresseerden hier op zodat zij misschien hier hun voordeel mee kunnen doen. Vr gr.


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 20 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 Volgende

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum
Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBBservice.nl & phpBB.nl.