Circuswereld Forum

Welkom op dit forum. Lezen is leuk maar zelf een bericht plaatsen maakt het voor de anderen nog leuker.
Het is momenteel do mar 28, 2024 4:55 pm

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 20 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: ma sep 18, 2017 9:31 pm 
Offline

Lid geworden op: ma jul 04, 2016 11:54 am
Berichten: 288
Maro schreef:
Misschien snap ik het te goed. Ik begrijp je gezwets niet,.ik maak alleen melding omdat me opviel dat er momenteel veel leuke zaken van een aanbieder op marktplaats staan. Bijvoorbeeld posters uit 38 en veel jaren vijftig. Op eBay id normaal maar niet dagelijks op marktplaats. Ik attendeer geïnteresseerden hier op zodat zij misschien hier hun voordeel mee kunnen doen. Vr gr.


Dergelijke spullen staan geregeld te koop, dus niks bijzonders en dat is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen! :lol:

Afbeelding


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: di sep 19, 2017 9:17 pm 
Offline

Lid geworden op: vr aug 18, 2017 7:48 pm
Berichten: 277
Is de week al voorbij. :lol:


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: wo sep 20, 2017 12:47 pm 
Offline

Lid geworden op: ma jul 04, 2016 11:54 am
Berichten: 288
Maro schreef:
Is de week al voorbij. :lol:



Kijk, eindelijk eens een echte vent die er aan het eind om kan lachen en er verder geen ellenlange missie van maakt om z'n gelijk te moeten halen. :wink:
Forums zijn er dan ook om een beetje te geven en nemen en alles niet zoooo bloedserieus te nemen. Zo kan het dus ook, dus hoop ik dat anderen hier eens
een keer wat van leren. Nou Maro, we drinken een glas en doen een plas en alles blijft zoals het was, Oké?


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: wo sep 20, 2017 1:38 pm 
Offline

Lid geworden op: vr aug 18, 2017 7:48 pm
Berichten: 277
Ik drink graag met je mee =o=


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: vr sep 29, 2017 11:32 pm 
Offline

Lid geworden op: vr aug 18, 2017 7:48 pm
Berichten: 277
Kom toch nog even terug . Het is onvoorstelbaar veel leuks wat wordt aangeboden door fotofan op marktplaats. Ik heb inmiddels zelf veel oud materiaal gekocht. Ik denk dat hij of zij wel 200 posters en programma's aanbied en veel van meer dan 30 jaar terug. Zelfs uit de jaren 40 en 50. Zoek eens in de zoekfunctie naar Boltini en je wordt overrompeld met materiaal. Daarna klikken op al de advertenties. Dit is een tip voor liefhebbers die niet dagelijks op marktplaats kijken,


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 20 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum
Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBBservice.nl & phpBB.nl.