Gisteren voor de baas naar Munchen geweest,een hotel op kosten van de baas vlak bij het station.
Op loop afstand van de Zirkus Krone Strasse.
Dus zondag vroeg weg, om 16 uur in het hotel, douchen en om 17:30 naar de kassa.
Die trouwens niet in de Zirkus Krone Strasse ligt maar in de Marsstrasse.
In de Zirkus Krone Strasse alleen wat ingsngen naar de stallen en de zoo en een verdwaalde trailer.

In de Marssrtasse de ingang, met in licht de naam boven de deur en op de achtergrond de circus koepel met de kroon erboven.

En tegenover de ingang het terrein waar nu de manschappen wagens en een gedeelte van de woonwagens staan.

met uiteraard de reclame voor de eigen shows

Binnen in de helaas niet volle zaal straalt alles de sfeer en klasse uit die je van Krone verwacht.
Van portiers met een pet en requsituers met een stropdas, tot bar personeel met vlinderdas en een live orkest aan toe.

Witte clown Tonito en spreekstal meester Nikolai Tovarich presenteren in samenwerking het programma.
Een programma met veel dieren, gedresseerde ezels en amerikaanse bizons van Marcel Krämer , 2 indische olifanten van James Puydebois en natuurlijk de 23 leeuwen en 3 tijgers van Martin Lacey.
De laatste krijgt een staande ovatie als alle dieren de kooi weer verlaten hebben.

Met diverse winnaars uit festivals over heel de wereld.
Met een leterlijk hoogtepunt de dubbele vliegende trapeze van Flying Regio en de strapaten van Desire of Flight.
En als uitsmijter de Mozart springploeg Sokolov .

Als na 3 uur programma de artiesten afscheid nemen staat voor de tweede maal in de voorstelling het publiek op om de artiesten te bedanken.

Als ik na de show weer terug loop naar mijn hotel ben ik druk bezig met bedenken welke reden ik mijn baas kan geven om me in maart nog een maal terug naar Munchen te sturen.
en zit er een klein zinnetje in mijn hoofd
Citeer:
Ergens is circus mooier.......