Circuswereld Forum

Welkom op dit forum. Lezen is leuk maar zelf een bericht plaatsen maakt het voor de anderen nog leuker.
Het is momenteel ma jun 16, 2025 9:10 pm

Alle tijden zijn UTC+02:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 36 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3 Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: do apr 03, 2014 7:46 pm 

Het mooie in Mönchengladbach is dat je dingen kan zien die normaal ver binnen het ingehekte terrein staan.
Zo vond ik de garderobewagens achter de hoofdtent wel eens leuk om van dichtbij te zien.

Show vond ik weer super , Clowns vond ik leuk.... weer eens wat anders.
Vooral de bandparodie-act en de standbeeldact is érg leuk!
Het nummer van Rigolo vond ik ook totaal niks , in eindhoven al niet en hier ook niet.... in eindhoven was de bandmuziek al op.
Gelukkig bleef het goede orkest nog doorspelen.... een opvallende wijziging ook in het orkest!
Geen Georg Pommer meer als orkestleider, deze zal dus waarschijnlijk met de 2e productie meegaan!
Georg Pommer is nog wel als bandmuziek te horen tijdens het nummer van duo Viro.

BerichtGeplaatst: vr mei 23, 2014 5:14 pm 

De artiesten voor het programma Salto Vitale zijn bekent:

Duo Sorellas: Trapeze
Andrej Ivakhnenko: Slappe Koord
Romina Micheletty: Hoela Hoep
Sergej Maslennikov: Clown
Trio Csaszar: Acrobatiek
The Saabel Family: Hoge School en Honden Dressuur
Gabor Vosteen: Blokfluit Comedy
Kelly en Alexandra (Saabel): Contorsionisme/Handstand
Natalia Leontieva: Rhonrad (sorry dat er geen puntjes op de O staan vooral voor circusmeisje :wink: )
Zebras: Acrobatiek (Vier personen)

BerichtGeplaatst: vr mei 23, 2014 5:28 pm 

ziet er mooi uit =o= =o=

BerichtGeplaatst: za mei 24, 2014 10:39 pm 

Speciaal voor deze tournee wordt een compleet nieuw tentencomplex aangeschaft naar voorbeeld van de andere circustenten die in bezit zijn van Bernhard Paul. De tent biedt plaats voor 1400 toeschouwers!
Deze productie zal zich over de weg verplaatsen, om zich zo sneller te kunnen verplaatsen.

BerichtGeplaatst: ma mei 26, 2014 5:43 pm 

Wat ik al wel een beetje verwachtte, en ook om in plaatsen te kunnen komen zonder uitgebreide spoorwegfaciliteiten!

BerichtGeplaatst: di mei 27, 2014 4:20 pm 

Meer informatie over de steeds dichterbij komende toekomstplannen ook in de Duitse pers, en dan vooral in premièrestad Gütersloh:

http://www.die-glocke.de/lokalnachricht ... 807ecac-ds

BerichtGeplaatst: vr mei 30, 2014 8:59 pm 

Wie zoekt vindt nog wel is wat... Ik heb voor jullie gevonden 3 video's van de act's van de The Saabel Family die in Salto Vitale te zien zullen zijn. Ook ik heb hun in 2010 live gezien bij Circus Althoff en de nummers passen zeker in het Roncalli concept.

Hun prachtige Husky act die winterwonderland uitademend: https://www.youtube.com/watch?v=pn4E1APgmqo

Het handstand nummer van Kelly en Alexandra: https://www.youtube.com/watch?v=Sa1dIhYdSAk

En Hoge School Paardrijden met Spaans sferen: https://www.youtube.com/watch?v=s32-giUlto4

Heel veel kijk plezier....

BerichtGeplaatst: vr mei 30, 2014 9:23 pm 

Al iemand plannen om Roncalli II op te zoeken in het najaar?

BerichtGeplaatst: vr mei 30, 2014 10:06 pm 

Circusboy schreef:
Al iemand plannen om Roncalli II op te zoeken in het najaar?

Wie weet.... :mrgreen:
De afstanden zijn nog wel redelijk groot .... maar wie weet met iets te combineren.

Special Guests

In elke speelplek zal er een special guest bij zijn. Veelal artiesten die ooit ook eens bij Roncalli in de piste stonden
De eerste bekende namen:

Gutersloh - Les Freres Taquirs (mens of robot)
Göttingen - Jigalov (Clown/Komiek)
Wolfsburg - David Shiner (Clown/Komiek)

BerichtGeplaatst: di jun 03, 2014 5:25 pm 

Ondertussen is Roncalli in Keulen voor de tweede keer verlengd! Eerst was dat al tot en met 1 juni, nu zijn daar nog eens twee weken bijgekomen. Beter gezegd: twee weekenden, komend Pinksterweekend en dat daarop, dat ze dan het 'Afscheidsweekend' hebben gedoopt.
De bijgekomen voorstellingen op een rijtje:

vr 06 juni - 15.00 + 20.00
za 07 juni - 15.00 + 20.00
zo 08 juni (1e Pinksterdag) - 14.00 + 18.00
ma 09 juni - 14.00 + 18.00
di t/m do - geen voorstelling
vr 13 juni - 15.00 + 20.00
za 14 juni - 15.00 + 20.00
zo 15 juni - 14.00 + 18.00

Wie op zaterdag 7 juni naar Keulen gaat kan eerder op de dag nog iets leuks beleven: het Roncalli-orkest o.l.v. Georg Pommer geeft die ochtend een gratis bij te wonen concert in de Music Store aan de Istanbulstrasse 22-26 te Keulen.
U bent van harte welkom vanaf 11.30 uur.
Zelf noemen ze het een unieke mogelijkheid het circusorkest buiten de tent te horen en zien spelen.
De 'Volbloedmuzikanten', zoals het circus ze zelf noemt, gaan doen wat ze in hun vrije tijd het liefste doen: jammen.
Ze zullen beginnen als 'marching band' in de hoeken van het pand om vervolgens samen over te gaan in spectaculaire Rock + Rhythm en Blues. Onder andere...
Wel een beetje vroeg op dus, maar dat moet je over hebben voor een unieke ervaring!

BerichtGeplaatst: di jun 03, 2014 6:19 pm 

Yoshi Berends schreef:
Wie zoekt vindt nog wel is wat... Ik heb voor jullie gevonden 3 video's van de act's van de The Saabel Family die in Salto Vitale te zien zullen zijn. Ook ik heb hun in 2010 live gezien bij Circus Althoff en de nummers passen zeker in het Roncalli concept.

Hun prachtige Husky act die winterwonderland uitademend: https://www.youtube.com/watch?v=pn4E1APgmqo

Het handstand nummer van Kelly en Alexandra: https://www.youtube.com/watch?v=Sa1dIhYdSAk

En Hoge School Paardrijden met Spaans sferen: https://www.youtube.com/watch?v=s32-giUlto4

Heel veel kijk plezier....

Prachtige acts, de husky's en hoge school waren ook in kerstcircus Ahoy 2010 te zien. Voor al de husky's waren mooi.

BerichtGeplaatst: di jun 03, 2014 6:32 pm 

En de eerste maanden van het seizoen 2010 in Circus Althoff.

BerichtGeplaatst: di jun 03, 2014 8:12 pm 

Hugo schreef:
En de eerste maanden van het seizoen 2010 in Circus Althoff.

Idd dat schreef ik hier boven ook... Ze waren ertrouwens op Texel ook nog bij en dat was begin Augustus. Ik kom veel op Texel en heb Circus Althoff jaren bezocht op haar première (was atlijd op Texel als het circus er ook was) En wat leuk is om te vertellen is dat Alberto Althoff op Texel bij de première altijd een volle tent. En op Texel loopt circus in het algemeen altijd goed. Texel is een mooi plek om te staan midden in de zomer vakantie. Ben benieuwd welk circus dit jaar op Texel voorstelling mag geven...

BerichtGeplaatst: wo jun 04, 2014 4:27 pm 

Nou dat antwoord weet je dus intussen.....
Ook al staat dat ergens anders, een speurneus als jij heeft dat allang gevonden!
Dat wordt dan nog een keertje naar Tonito Alexis......?!

BerichtGeplaatst: wo jun 04, 2014 7:42 pm 

circusmeisje schreef:
Nou dat antwoord weet je dus intussen.....
Ook al staat dat ergens anders, een speurneus als jij heeft dat allang gevonden!
Dat wordt dan nog een keertje naar Tonito Alexis......?!

Ik zit dan wel op Texel.....

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 36 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3 Volgende

Alle tijden zijn UTC+02:00