Oh? dus het reizen per trein alleen al kost een kwart miljoen? Weet je, ik heb net een paar filmpjes zitten kijken die op 2 locaties zijn gemaakt, en daar tel ik elke keer plus minus
65 wagens op de treinen staan, dus dat is dan 3846 euro per wagen per reis, waaronder ook enkele tandem as aanhangers die je achter een personenauto zou kunnen hangen
en zelfs een aftands klein caravannetje, en daar ga je dergelijke bedragen niet voor betalen. Dus als je een beetje logisch nadenkt, dan snap je wel dat die bedragen gewoon
uit de duim gezogen zijn, en dat is niet erg, want het is gewoon om indruk te maken, want dat hoort bij het verkooppraatje, dus als je het over domoren wilt hebben,
dan zou ik er eens een spiegel bij pakken. Voor 3846 euro staan transportbedrijven in de rij om 1 of 2 circuswagens op een dieplader te gooien,
dus doe zelf eens niet zo dom door alles voor waar aan te nemen wat ze op je mouw spelden, want door een klein rekensommetje als dit, kom je er achter dat dit
gewoon waanzin zou zijn.
Verder reist roncalli niet van noord duitsland naar luxemburg en weer terug naar noord duitsland en dan naar bv munchen en dan weer naar berlijn op en neer enzovoort,
dus wie is er hier nou dom? Ik geef juist aan dat dat niet het geval is, dus dat er gemiddeld geen 1500km tussen 2 plaatsen zit, dus tot zover domme tourneeplanner.
En dan wat de entreeprijzen van Krone betreft, ik kom met een link waar de prijzen op staan, en jij?
En verder moet je alle prijzen optellen en delen door het aantal prijzen, en niet kijken naar de beschikbaarheid, want die is er voor alle rangen, zolang de voorraad strekt.
Rekenen is niet mijn sterkste kant, maar de jouwe al helemaal niet, dus mag ik je even de domoren overhandigen? Want je hebt ze harder nodig dan ik.
Oh, en hier nog een link naar de tentprijzen, want ik had die van het vaste gebouw, maar ook hier zit je al voor 15 euro binnen, dus wat bazel je nou allemaal met je onzinverhaal
dat je onder de 20 euro geen kaarten vind?
http://www.circus-krone.com/de/sommerci ... r2015.htmlIk zou zeggen, doe eerst je huiswerk voordat je een ander voor domoor uitmaakt.