Nik Boris schreef:
Als je bij de drone-opnamens de wagens gaat tellen, hou er rekening mee dat niet altijd alle wagens op het terrein staan, en tel de reclame-ploeg er bij op!
Heb je al een video gevonden dan? En reist de reclameploeg dan vooruit, dus dat ze al weken op voorhand op de volgende speelplaats staan? Want dat moet al een klein circus
op zich zijn met minimaal een stuk of 10 woonwagens waar dan 5 man per wagen op elkaar gepakt zitten, en dan nog een zooitje wagenmateriaal om de reclame op straat te kunnen
zetten, en die heb ik nooit gezien als krone dan op de plaats aankwam, dus waar staat het reclamecircus dan elke keer?
Er werken er dan ook geen 50 man in de reclame, want je mag bijna nergens geen reclameborden meer zetten, dus blijven er een paar bordjes over om te zetten
en dan wat wildplakken en uithangen in winkels, en dat kun je makkelijk af met nog geen 10 mensen. Hoe ik dat weet? Nou gewoon, omdat ik zelf ooit ook de reclame
heb gedaan voor circussen, en dat deed ik met 1 collega! En dan zetten we dik 500 borden in een grote plaats en deden we wild plakken, en hadden we
nog 2 mensen die dan 1000 posters in de winkels gingen uithangen en had het circus dan nog een perschef die dan de media bewerkte, dus 50 man voor de reclame?
Waar staan dan die 20.000 borden en 10.000 posters in winkels, want dat moet makkelijk haalbaar zijn met 50 man. Dus wie zou de boel nou beter in kunnen schatten?
Ik of een paar burgermannetjes die af en toe op een vrije middag een paar uur langs de zijlijn staan toe te kijken?
Oja, en we deden dan ook graag overdrijven, dus vertelden we dat er wel 1000 borden stonden en er wel 10000 raamhangers in de winkels hingen.
Opgeklopte bluf om het nog imposanter te maken dan het werkelijk is. Ja,ook dat is en hoort bij het circus!