Didier schreef:
He, he, eindelijk.....
Citeer:
en daar zal ik het dan maar bij laten.
Maar geloven doe ik het nog niet.....
Wil je weten wie het artikel geschreven heeft: zoek in je beste Duits even contact met de Stad (of bij ons gemeente) Würzburg, en je krijgt vast het antwoord!
Vraag gelijk even of alle gecontroleerde werk- en verblijfsvergunningen in orde waren en voor hoeveel personen.
Dan kunnen wij allen meegenieten van de ultieme waarheid!
Maar jou waarheid is toch de enige echte ultieme waarheid? Want je zal en moet je gelijk halen, en dat is dan niet zo erg, maar de minachtende toon vind ik
dan weer minder.
Citeer:
Wat dat weinig zinvolle dronegedoe betreft,
Ik heb zelf 2 drones, en met een daarvan kun je echt hele mooie luchtopnamen maken van van alles en nog wat, en dus ook circussen,
alleen is de vraag of er ook ergens iemand een filmpje heeft van Krone, en helaas kan ik er even zo snel geen vinden waar het hele wagenpark
fatsoenlijk in beeld komt, vandaar ik dan ook zei van, zoek zelf maar eens.
Hier een mooie luchtopname van Herman Renz, waar het hele circus perfect in detail in beeld gebracht word,
en dit soort filmpjes zullen we dan ook vaker gaan zien in de toekomst, dus tot zover het weinig zinvolle dronegedoe.
https://www.youtube.com/watch?v=GSyS3KjMmTgCiteer:
ik denk dat Martijn, die zeer regelmatig bij dit circus komt, het al schreef: nauwelijks is er een circusterrein te vinden waar alle wagens op passen.
Die staan soms niet eens vlak bij op een ander parkeerterrein, en dan zie je echt rijen slaapwagens.
Wat dacht je van de theresienwiese in munchen? Daar valt zelfs krone als een verwaaid paraplutentje in het niets weg.
Ideaal om daar dus met een drone te gaan filmen.
Citeer:
Een ander punt is de nummering van de wagens, maar ook dat zal wel nep zijn......
Ik kom eigenlijk nooit de wagens 1 t/10 tegen, en denk ik dat dat ook allemaal nep is, dus toch nog een punt waar we het over eens zijn.
Citeer:
Het nut van het kopiëren van mijn volledige reactie om daar vervolgens weer uit te gaan citeren zie ik niet echt in, behalve dan als vulling van dit forum....
Je hebt ook overal last van, nietwaar?
Citeer:
Ben blij dat ik dat vroeger allemaal niet heb meegemaakt, dat gepiel met ijzerdraadjes enzo!
En dan om de haveklap je vingers helemaal tot bloedens toe rauw gesleten van dat gevlecht met dat gegalvaniseerde
ijzerdraad, en tijdrovend.
Citeer:
Je vergeet volgens mij nog wat: plakken en drogen!
Nog tijdrovender! Je gaat je bijna afvragen waar we de tijd vandaan haalden om ze nog op straat te zetten en weer op te halen.
Citeer:
per seizoen door onze handen. En dat allemaal in je eentje -oké, met één handlanger- voor een groot circus! Knap hoor!
Je zou bijna gaan denken dat ik lieg en het wel 50 man waren die al dat werk mee deden, want die bordjes
wegen ook nog eens 10 tot wel 20x meer dan één zo'n modern plastic ding, dus gingen er duizenden kilo's borden
door onze handen.