Circuswereld Forum

Welkom op dit forum. Lezen is leuk maar zelf een bericht plaatsen maakt het voor de anderen nog leuker.
Het is momenteel do mar 28, 2024 10:39 am

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 19 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: zo dec 19, 2021 9:09 pm 
Offline

Lid geworden op: di dec 27, 2011 9:00 pm
Berichten: 85
Wanneer je de onderstaande link volgt dan staat het programma van de diner show onderaan de pagina vermeld:

https://www.cirque-gruss.com/spectacle#diner

Alle acts uit het "gewone programma" lijken terug te komen. Met waarschijnlijk wel wat extra's nog.

Elders op dezelfde pagina worden ook de menu's (let op: Foie Gras = ganzenlever; maar er is een uitwijkmogelijkheid naar vegetarisch of kindermenu) vermeld. Eveneens de indeling en lengte van de avond (met 19u tot 23u is dat dus 4 uren indien de binnenkomst tijd van een half uur wordt meegerekend).

Wat de beenruimte betreft kan ik delen dat deze zelfs met mijn 2 meter helemaal prima is nu.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: di dec 21, 2021 2:54 pm 
Offline

Lid geworden op: do jul 21, 2011 3:38 pm
Berichten: 9579
Citeer:
Bij mij staat Duinkerke jaarlijks op het programma.


Daar droom ik al jaren van: op 1e Paasdag eerst 's morgens naar de (gratis) Paasmis en dan 's middags naar de voorstelling!
Voor die mis hoef je niet perse katholiek of zelfs maar gelovig te zijn hoor.
Tenslotte geloven wij al in het circus, en dat is het enige ware geloof!


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: do dec 23, 2021 6:24 pm 
Offline

Lid geworden op: di dec 27, 2011 9:00 pm
Berichten: 85
quote
Voor die mis hoef je niet perse katholiek of zelfs maar gelovig te zijn hoor.
unquote

Klopt. Tenslotte bestaan er zelfs dominees die geen religie aanhangen: dominee Gremdaat is daarvan een mooi voorbeeld :-)

Ter verhoging van de voorpret aan een mogelijk bezoek in Duinkerke en voor wie zich afvraagt waarom de keus op wit gevallen is als kleur van het nieuwe tentzeil, kan ik nog delen dat op de buitenkant daarvan binnenkort filmfragmenten en afbeeldingen geprojecteerd worden. Geschikte projectie apparatuur hiervoor, dat op de masten gemonteerd wordt, verwacht men gedurende het huidige verblijf in Bordeaux. Overigens is het doek van binnen hemelsblauw net als zijn voorganger. Of die keuze vanuit een Katholieke overtuiging genomen is, zou mij niet verwonderen. De familieleden Gruss dragen zo hier en daar een kruisje bij zich.

Bijgaand nog een kiekje bij daglicht van het nieuwe Chapiteau in Parijs. Inmiddels ruim twee weken geleden op een dag waarop er geen voorstellingen waren.

Afbeelding


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: vr dec 24, 2021 2:14 pm 
Offline

Lid geworden op: do jul 21, 2011 3:38 pm
Berichten: 9579
Citeer:
De familieleden Gruss dragen zo hier en daar een kruisje bij zich.


Dat is op zich geen wonder: iedereen die werkzaam is in de circuswereld draagt ALTIJD al een kruis!
En in coronatijd zelfs een extra groot!

Mooie toepasselijke Dominee Gremdaat in actie:

https://upload.wikimedia.org/wikipedia/ ... p.vp9.webm

Je zou er bijna gelovig van worden.....


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 19 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum
Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBBservice.nl & phpBB.nl.