Circuswereld Forum

Welkom op dit forum. Lezen is leuk maar zelf een bericht plaatsen maakt het voor de anderen nog leuker.
Het is momenteel zo apr 28, 2024 8:16 pm

Alle tijden zijn UTC+02:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 17 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: zo mar 07, 2010 7:59 pm 
Offline

Lid geworden op: wo jan 10, 2007 9:19 pm
Berichten: 3492
Roncalli-artiesten bij Voetbalwedstrijd

Bij de voetbalwedstrijd van Fc Köln - Fc Bayern München waren enkele artiesten uit het nieuwe programma "Smile' te gast. Encho,David Larible & de nieuwe jongleur voor 2010 Dustin Huesca deden een leuke publieksopwarmer voor de wedstrijd.

Beelden op youtube:

http://www.youtube.com/watch?v=s3lIh0pa ... _embedded#

Meer roncalli in Köln waar de premiere donderdag plaats vind:

http://www.youtube.com/watch?v=yJZRBAOK ... re=channel

http://www.youtube.com/watch?v=tf2OU9d6 ... re=channel


Omhoog
   
 
BerichtGeplaatst: do mar 11, 2010 6:36 pm 
Offline

Lid geworden op: wo jan 10, 2007 9:19 pm
Berichten: 3492
Programma Smile

Clowns David Larible & Witte Clown Gensi
Ijsberen - (in Köln gepresenteerd door Bernhard paul)
Golden Girls - Acrobatiek
Encho - Handstandacrobatiek
Karl Trunk - Pony's
Shirley Larible - Luchtring
Vic & Fabrini - komische tovenaars
Duo Minasov - Quick Change
Burl the Bubbleguy
Andrey Romanovsky - Slangenmens
Duo Bobrov - Luchtacrobatiek aan het koord.
Dustin Huesca - Jongleur

Bron; Diverse foto's premiere


Omhoog
   
 
BerichtGeplaatst: do mar 11, 2010 6:53 pm 
Offline
Site Admin
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo okt 23, 2005 10:34 pm
Berichten: 7476
Locatie: Maassluis
IJsberen?
echte of mannen in berenpakken?

_________________
Gelukkig zijn niet alle circussen hetzelfde....


Omhoog
   
 
BerichtGeplaatst: do mar 11, 2010 7:05 pm 
Offline

Lid geworden op: wo jan 10, 2007 9:19 pm
Berichten: 3492
heuvels schreef:
IJsberen?
echte of mannen in berenpakken?


Wie er in het pak zit weet ik niet maar het zijn geen echte ijsberen.
Wel een echte kooi, en zeer realistische robotkoppen :)


Omhoog
   
 
BerichtGeplaatst: vr mar 12, 2010 12:51 am 
Offline

Lid geworden op: vr jan 27, 2006 12:14 pm
Berichten: 899
Locatie: Assen
Als ik zo de opsomming van het programma van Roncalli zie, dan is het toch geen hoogstaand programma, wellicht dat Roncalli ook een stap terug moet doen v.w.b. de artiesten. Dan is het programma van het Groot Russisch Staatscircus, die ook in Duitsland reist toch een klasse beter. Ook het programma van Circus Alberto Althoff mag er zeer zeker zijn, die ook een paar maanden in Duitsland reist. Maar ja Circus Roncalli heeft nu eenmaal de naam in Duitsland, maar voor hoelang nog, gezien het feit dat ze vorig jaar ook al kwistig met vrijkaarten strooiden en een aantal medewerkers en artiesten van Roncalli de voorstelling van het GRSC bezochten toen ze gelijktijdig in Dusseldorf gasteerden, ze waren enthousiast over het programma wat de fam. Smitt het publiek voorschotelde en waren zeer verbaasd dat het GRSC goed draaide en maar met mondjesmaat vrijkaarten uitdeelden. Ook de ster van het GRSC, Oleg Popov, is er natuurlijk debet aan dat dit circus zo goed draait in Duitsland en de pers in Duitsland is overigens ook laaiend enthousiast over het programma van het GRSC, want producent Willem Smitt van het GRSC heeft mij een aantal recensies gemaild van de Duitse pers over zijn circus.

_________________
ik hou van het CIRCUS, zowel zonder, maar vooral ook met DIEREN.


Omhoog
   
 
BerichtGeplaatst: vr mar 12, 2010 6:14 pm 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: za nov 24, 2007 3:32 pm
Berichten: 1161
Locatie: Breda
Ik ga toch liever naar een iets mindere show van Roncalli (als dat al zo zou zijn) dan naar een door Max (pro GRSC) aangegeven topshow. Het hele spul om Roncalli heen is al een feest om naartoe te gaan, dat kun je op wat uitzonderingen na van het GRSC niet zeggen. Verder vind ik Alberto Althoff niet echt in dit rijtje thuishoren(uitzonderingen in het programma daargelaten) die zit voor mij toch een aantal tredes lager. Wat moet het worden met het GRSC als Oleg Popov de handoek in de ring gooit of erbij neervalt?


Omhoog
   
 
BerichtGeplaatst: vr mar 12, 2010 6:48 pm 
Offline

Lid geworden op: ma jan 30, 2006 4:57 pm
Berichten: 103
Locatie: amsterdam
Citeer:
Als ik zo de opsomming van het programma van Roncalli zie, dan is het toch geen hoogstaand programma, wellicht dat Roncalli ook een stap terug moet doen v.w.b. de artiesten. Dan is het programma van het Groot Russisch Staatscircus, die ook in Duitsland reist toch een klasse beter.


Citeer:
Maar ja Circus Roncalli heeft nu eenmaal de naam in Duitsland, maar voor hoelang nog, gezien het feit dat ze vorig jaar ook al kwistig met vrijkaarten strooiden


Hierbij geeft wel weer aan dat meneer Max totaaaaaaaaaaal geen verstand heeft, hoe het allemaal in elkaar zit. Ik vind dit persoonlijk toch wel een van de domste berichten die je ooit in het forum hebt geplaatst! Hoezo heeft Roncalli geen hoogstaand programma? Hier zit toevallig wel de top van de circuswereld! Ik o.a. noem:
- Encho Keriazov
- David Larible
- Duo Minasov
- Duo Bobrov
- Burl

Ik vind jouw reactie meer dan schandalig! Dat er dan nummers tussenzitten die jij niet of niet vaak hebt gezien(Shirley Larible, Dustin Huesca en Andrey Romanovsky) hoeft nog niet te betekenen dat deze nummers slecht zijn en het programma er minder om word.
Van het programma vh Groot Russisch staatscircus heb ik onderhand alle nummers wel een keer gezien. Na 10 jaar een motorglobe, de twee sterke jongens en de rekstok wil je ook wel een keer wat anders. Het diabolo nummer, de antipode, de honden en de man en vrouw met acrobatiek vond ik zwaar onder de maat.

En dan dat gezeur over vrijkaarten... Ja, dus??? Dat komt bij ieder circus soms wel eens voor. Toevallig draait Roncalli al jaren, ook zonder vrijkaarten, meer dan goed. Mensen weten dat Roncalli een circus van wereldklasse met stijl is. En in Koln houdt dit dan ook in dat het circus een maand lang, vrijwel elke dag, is uitverkocht.
Een circus met een topshow een schitterend ambiance. Het orkest, de belichting, de klantvriendelijkheid, de artiesten en de stijl van ''vroeger''. Roncalli is een belevenis. Waar mensen met plezier, ieder jaar weer terugkomen. En dat kunnen we van Het Groot Russisch staatscircus niet zeggen.
Die krijgen alleen maar positieve recensies, omdat dr. Smitt (helaas) goede contacten met de pers heeft. Zoiets heet in de volksmond ''vriendjespolitiek''. Smitt heeft geen echt circushart. The money, dat is waar het omdraait. Zo goedkoop mogelijk circus maken en dan net doen alsof je de top vd circuswereld bent.


Omhoog
   
 
BerichtGeplaatst: vr mar 12, 2010 8:38 pm 
Offline

Lid geworden op: wo jan 10, 2007 9:19 pm
Berichten: 3492
als er 1 show was die me vorig jaar weinig verrassend bood was het wel die van het Groot Russisch Staatscircus.
Ik had daar veel meer van verwacht.

Maar terug naar roncalli, in het inlegvel van het programmaboek staat ook Clown Zippo vermeld.... zou Bernhard paul nu het hele jaar optreden met zijn ijsberen???


Omhoog
   
 
BerichtGeplaatst: vr mar 12, 2010 11:48 pm 
Offline

Lid geworden op: di dec 09, 2008 8:34 pm
Berichten: 688
Locatie: Winterswijk
Het programma van het GRSC is inderdaad niet van dat niveau als Roncalli. Daarbij is de uitstraling erg somber van binnen terwijl bij Roncalli alles straalt. Maar goed iedereen voor de rest zijn eigen smaak.

_________________
circus@achterhoek is >>> Niek Oonk


Omhoog
   
 
BerichtGeplaatst: di mar 16, 2010 6:18 pm 
Offline

Lid geworden op: vr jan 27, 2006 12:14 pm
Berichten: 899
Locatie: Assen
Het enige echte dierennummer bij Roncalli zijn de pony's, wel erg mager voor wat zich noemt een topcircus. De ijsberen zijn fake! Het grootste circus van Duitsland en tevens ook van Europa en wel Circus Krone is voor mij al sinds jaar en dag het mooiste circus van Duitsland en tevens presenteren zij een topshow met hierin ook veel dieren. Roncalli begint zo langzamerhand Cirque du Soleil trekjes te vertonen, niet dat ik daar iets op tegen heb.
Warren, ik had hetzelfde wel weer verwacht van jou om het GRSC, zo onderuit te halen.

_________________
ik hou van het CIRCUS, zowel zonder, maar vooral ook met DIEREN.


Omhoog
   
 
BerichtGeplaatst: wo mar 17, 2010 3:19 pm 
Offline

Lid geworden op: ma okt 27, 2008 2:58 pm
Berichten: 86
Locatie: Swalmen
Twee jaar geleden zijn wij naar zowel Roncalli als Krone geweest. Roncalli heeft inderdaad weinig dieren in tegenstelling tot Krone, maar wat ik een groot pluspunt vond is dat er een echte circussfeer hing. De tent zat bomvol en de acts waren spectaculaer. Helaas was Encho Keryazov die dag er niet. Enkele weken later zijn we naar Krone gegaan. Daar zat de tent nog niet half vol en er waren maar 3 olifanten in de piste terwijl ze wel alle olifanten bij zich hadden. Het nummer van Martin Lacey was wel top, maar andere nummers kwamen niet tot hun recht. Misschien miste ik ook de livemuziek.
Maar goed, ieder zijn eigen smaak en ook recht op eigen mening. Als we maar allemaal van circus houden :D


Omhoog
   
 
BerichtGeplaatst: wo mar 17, 2010 8:28 pm 
Offline

Lid geworden op: wo jan 10, 2007 9:19 pm
Berichten: 3492
Roncalli is vanaf 22 mei in Nederland :)


Omhoog
   
 
BerichtGeplaatst: do mar 18, 2010 4:26 pm 
Offline

Lid geworden op: vr okt 30, 2009 6:18 pm
Berichten: 42
Iedereen is bezig appels met peren te vergelijken.
Vaak zelfs bij het kinderachtige af. (wie vindt jij leuker; Shirley of Suzan)
Krone, Roncalli en het groot Russisch staatscircus zijn onvergelijkbaar met elkaar. Gelukkig maar, want anders zou elk circus hetzelfde zijn.
Mijn mening is alsvolgt (doe ik verdorrie zelf ook mee)
Krone is uniek en Roncalli ook. Het groot russisch van Smitt zeker niet. Alberto Althoff mag in deze rij niet genoemd worden.
Krone zal, als het er niet meer is, nooit meer een vervanger krijgen. Het is gewoonweg de grootste en duurste show van Europa.
Roncalli heeft inderdaad weinig dieren maar behoudt toch de circussfeer. Dat is een kunst op zich. (soleil is TOTAAL anders)
Het zijn beide circussen waar je WAAR voor je geld krijgt.
Mijn cijfers:
Programma; Krone 9, Roncalli 9, Russisch 7, Alberto Althoff 5-6
Uitstraling; Krone 9, Roncalli 9, Russisch 3, Alberto Althoff 7
Perfectie; Krone 8, Roncalli 9, Russisch 3, Alberto Althoff 5-6
Vriendelijkheid; Krone 6, Roncalli 9, Russisch 5, Alberto Althoff 7-8
Catering en toiletten; Krone 7, Roncalli 10, Russisch 7, Alberto Althoff 5-6
Totale Organisatie; Krone 9, Roncalli 9, Russisch 7, Alberto Althoff 4

Mijn voorkeur:
Heb ik niet. Krone en Roncalli zijn de enige overgebleven topbedrijven en de rest doet vaak verschrikkelijk haar best maar zonder geld is het moeilijk uitgeven. Als circusliefhebber (ik zie ca vijftig keer per jaar circus in heel Europa) waardeer ik velen, geniet ik van diversen en krijg ik een orgasme bij Krone en Roncalli.


Omhoog
   
 
BerichtGeplaatst: wo mar 24, 2010 6:35 pm 
Offline

Lid geworden op: vr jan 27, 2006 12:14 pm
Berichten: 899
Locatie: Assen
De meeste Nederlandse circusliefhebbers gaan al helemaal uit hun dak, met de komst op 22 mei van Circus Roncalli naar Amsterdam. Maar die circusliefhebbers denken volgens mij helemaal niet aan onze eigen circussen. Want zoals jullie wel weten staat elke zomer Circus Herman Renz in Amsterdam.
Nu is het natuurlijk niet mooi dat Roncalli kort voor Renz in Amsterdam komt, hebben jullie daar wel bij stilgestaan, want het kan wellicht publiek kosten bij Renz en dat is natuurlijk niet zo mooi, gezien de huidige recessie waarin het land nog steeds verkeert.

_________________
ik hou van het CIRCUS, zowel zonder, maar vooral ook met DIEREN.


Omhoog
   
 
BerichtGeplaatst: wo mar 24, 2010 7:09 pm 
Offline

Lid geworden op: zo okt 26, 2008 7:47 pm
Berichten: 5450
Locatie: Belgie
Dat is ook niet elk jaar hé....

En de mensen zullen ondertussen de kwaliteit van H. Renz wel kennen, en weten dat het het geld waard zal zijn.


Omhoog
   
 
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 17 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 Volgende

Alle tijden zijn UTC+02:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 93 gasten


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum
Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBBservice.nl & phpBB.nl.