Gisteren in Monchengladbach de Roncalli show Time is Honey gezien.
Op een parkeerplaats onder de Basiliek, op loopafstand van de beelden tuin en het centrum stond het circus opgebouwd.
Vanwege de beperkte plaats is het geheel wat krap opgebouwd.

Vanaf het plein voor de Basiliek heb je een heel mooi uitzicht op het circus.
Buiten, voor de ingang staat de bradwurst kraam, die een uur voor de voorstelling al goede zaken doet.

En ook het Cafe des Artistes heet het publiek ruim voor de voorstelling welkom.
http://s582.photobucket.com/user/burggr ... /2014-04-2de rest van de foto's vind je in de slide show. Ik heb geen foto's van de voorstelling, dat lukte met mijn camera niet.
Bij de einslass worden we verwelkomd door de portiers, maar ook door het orkest en de artiesten. De confetti dwarrelt neer over onze hoofden, de dames krijgen een hartje op de wang geschminkt, en er is voor iedereen een snoepje.
De tent is helaas maar ongeveer 60% bezet. En de loge is zelfs maar half vol. Hier weten ze wel wat op, want van de tribune wordt een groep 'bijzondere' mensen uitgenodigd om samen met hun begeleiders vooraan te gaan zitten.
De show begint met een lasershow, waarbij Sergi Bulka het laserlicht manipuleert vanaf een podium midden in de piste.
Daarna zien we , in willekeurige volgorde, clowns (naar mijn smaak te veel, na ieder nummer) ponys en groot en klein van Karl Trunk, circustheater Bingo met een groepsnummer en een duo trapeze, goudmensen van trio Laruss, ring jonglage / hoola hoop van Geraldine Philedelphia, Les Paul ( de kinderen van) met Rollerskate, duo Viro aan de verticale doeken en tango op de rekstok van Roskashkovs. De laatste twee waren voor mijn echt de top nummers van de show.
Het laatste nummer van de show was een act waarbij Andreis Jacobs Rigolo 18 duindoorntakken of bladeren balanceert. Een vreemde act, heel lang, heel traag, en voor mijn persoonlijk had het niet gehoeven.
Daarna is de finale, komen alle artiesten nog een keer terug en gaat iedereen huiswaarts.

N.B. Het programmaboek was nog van vorig jaar, met daarin een los blad met het huidige programma. In het programma stonden nog twee nummers vermeld, n.l. een jonglage en een schaduw act, maar die hebben we niet gezien.