Circuswereld Forum

Welkom op dit forum. Lezen is leuk maar zelf een bericht plaatsen maakt het voor de anderen nog leuker.
Het is momenteel za apr 20, 2024 9:50 am

Alle tijden zijn UTC+02:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 121 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 59 Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: za jan 23, 2016 3:49 pm 
Offline

Lid geworden op: do jul 21, 2011 3:38 pm
Berichten: 9579
Nou, de oliebollen amper op en het is al raak! Jammer dat ik het nu pas zie, want al bezig sinds 20 januari.
Circus Probst houdt een Wintercursus in Krefeld, op het bekende circusterrein de Sprödentalplatz.
Wéér zijn het met name de Limburgers die extra verwend worden, want maar een half uurtje rijden vanaf Venlo!
Geen OV-verbinding (tenzij je een halve dag onderweg wilt zijn...) of twee uur op de fiets. En dat is nog wat frisjes in deze tijd....
Tot en met 31 januari en met hun nieuwe programma, inclusief de roofdieren van Tom Dieck.

Afbeelding
-foto gemaakt in Krefeld!-

Met verder onder andere de Colombiaanse Los Ortiz - draad en rad des doods-, Andrea & Diego -luchtacrobatiek-, Jim Bim -trampolineclown-, Tony Erblay -handstand-, de Cubaan Utnier Aquino -luchtacrobatiek-, de eigen exoten met Reinhard Probst, de eigen paarden met (Prinses) Stephanie Probst en de onnavolgbare Russisch/Nederlandse clownsfamilie de Stolyarovs!
Alleen die laatsten zijn de reis al waard, al is dat een persoonlijke mening....
Het geheel begeleid door het uitstekende circusorkest.

Verdere informatie: http://www.krefelder-weihnachtscircus.de/programm.htm

Afbeelding

Uiteraard wens ik mijn goede vriend Andy (junior-directeur en voor anderen Andreas) veel succes in Krefeld en de daarna volgende tournee 2016!


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: za jan 23, 2016 7:54 pm 
Offline

Lid geworden op: wo jan 10, 2007 9:19 pm
Berichten: 3492
Ik was in Krefeld.... Het Duo Serjo zit ook in het programma als extra highlight!
Super goede show, sterke nummers , de prachtige roofdieren van Tom Dieck Jr. en een goed (semi-)Live orkest.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: zo jan 24, 2016 3:19 pm 
Offline

Lid geworden op: do jul 21, 2011 3:38 pm
Berichten: 9579
Natuurlijk was Martijn er niet alleen om te kijken, maar ook om foto´s te maken!
Het resultaat vindt u op: https://www.facebook.com/media/set/?set ... 184&type=3
Rond de 90 foto's, en opnieuw de moeite waard!

Net als een bezoek aan het circus, zoals hij al schreef!
Nog tot en met aanstaande zondag!
Voorstellingen dagelijks om 16.30 en 19.30 uur, op zondag om 11.00 en 16.00 uur.

Ondanks dat het op de site op diverse plaatsen vermeld staat is er volgens mij dit keer geen internet-voorverkoop.
Wel vond ik de mededeling:

P.S.: Telefonische Kartenreservierungen für den Wintercircus sind nur unter 0160 / 92 23 00 23 möglich!


En daar moet dan Duitsland nog voor: 0049.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: zo jan 24, 2016 3:30 pm 
Offline

Lid geworden op: vr mar 21, 2014 6:45 pm
Berichten: 164
En heeft Tom Dieck de 2 witte leeuwen inmiddels weer terug in het programma?


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: zo jan 24, 2016 4:36 pm 
Offline

Lid geworden op: do jul 21, 2011 3:38 pm
Berichten: 9579
Niet te vinden op de foto's van Martijn, maar het antwoord kan hij uiteraard wel geven!
Het circus maakt er wel druk reclame mee op posters en bilboards, maar dat kan ook nog wel een witte leeuw van Berousek zijn.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: ma jan 25, 2016 7:55 pm 
Offline

Lid geworden op: vr mar 21, 2014 6:45 pm
Berichten: 164
Didier schreef:
Niet te vinden op de foto's van Martijn, maar het antwoord kan hij uiteraard wel geven!
Het circus maakt er wel druk reclame mee op posters en bilboards, maar dat kan ook nog wel een witte leeuw van Berousek zijn.


Zo te zien inderdaad niet op de foto's. Ook elders op internet alleen foto's zonder de 2 witte leeuwen, sinds het incidentje in Frankrijk.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: ma jan 25, 2016 8:14 pm 
Offline

Lid geworden op: wo jan 10, 2007 9:19 pm
Berichten: 3492
Paul schreef:
Didier schreef:
Niet te vinden op de foto's van Martijn, maar het antwoord kan hij uiteraard wel geven!
Het circus maakt er wel druk reclame mee op posters en bilboards, maar dat kan ook nog wel een witte leeuw van Berousek zijn.


Zo te zien inderdaad niet op de foto's. Ook elders op internet alleen foto's zonder de 2 witte leeuwen, sinds het incidentje in Frankrijk.


Incidentje?

Ik heb ze niet gemist of het viel me niet eens op.... het nummer heeft een goede kwaliteit.
Een klein paniekmomentje was dat een leeuw of Liger in paniek raakte doordat een tijger zijn/haar plek had ingenomen en het dier dus niet wist waar "platz" was, even lichte paniek maar snel opgelost door zowel Tom als zijn Vrouw achter de deur van de kooi.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: ma jan 25, 2016 11:29 pm 
Offline

Lid geworden op: vr mar 21, 2014 6:45 pm
Berichten: 164
De 2 witte leeuwen waren even een beetje wild in de piste tijdens eens voorstelling begin december in Frankrijk. Misschien hadden ze last van de pubertijd ;) Overigens netjes opgelost door Tom Dieck op dat moment, die uiteindelijk wel de kooi uitstapte. De 2 mannetjes zijn sindsdien uit de show gehaald. Daarom was ik benieuwd of ze inmiddels wel weer terug waren.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: di jan 26, 2016 2:39 pm 
Offline

Lid geworden op: do jul 21, 2011 3:38 pm
Berichten: 9579
Citeer:
Ik heb ze niet gemist of het viel me niet eens op....


Was je wel wakker of deed je net een tukkie?


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: di jan 26, 2016 4:23 pm 
Offline

Lid geworden op: do jul 21, 2011 3:38 pm
Berichten: 9579
Voor liefhebbers in de zuidelijke provincies en in België:

Zie vooral:

viewtopic.php?f=28&t=6389#p50573

en

viewtopic.php?f=28&t=6389#p50597

!!


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: di jan 26, 2016 10:38 pm 
Offline

Lid geworden op: wo jan 10, 2007 9:19 pm
Berichten: 3492
Een show totaal in het teken van honden..... Dogs! die Show

Leonid Beljakov - Comedy Dog Show
Pavel Boyarinov - Clownerie
Mister Dalmatin - Poedel & Pony's
Svyatoslav Rasshivkin - Strapaten
Jidinis - Illusies
Yulia Rasshivkina - Hoola Hoop
Rustam Yuldashev - Strapaten met Hond


Tournee

25.03. - 03.04.16 in Lüdenscheid
08.04. - 24.04.16 in Köln
29.04. - 08.05.16 in Duisburg
13.05. - 22.05.16 in Dortmund
26.05. - 29.05.16 in Aachen

Speeltijden op : http://dogs-show.de/tournee


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: wo jan 27, 2016 1:40 pm 
Offline

Lid geworden op: zo okt 26, 2008 7:47 pm
Berichten: 5418
Locatie: Belgie
Ziet er wel leuk uit, die dog show!


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: wo jan 27, 2016 2:31 pm 
Offline

Lid geworden op: do jul 21, 2011 3:38 pm
Berichten: 9579
Helemaal te gek wanneer je heel veel van honden -in of buiten het circus- houdt!
30 Artiesten en ruim 40 honden in één programma, maar weer een behoorlijk origineel idee!
Ha, en één olifant, dat dient ook vermeld:

Afbeelding

Maar ik vermoed haast dat dat net zo'n verkleedpartijtje is als de leeuw bij Circus Alberti!

Later dit jaar opnieuw niet ver over de grens in noordelijke streken. Dan komen ze onder meer in Münster, Bielefeld, Hannover, Bremen en Hamburg.
Wanneer is nu nog niet te vinden, dus houdt de site in de gaten http://www.dogs-show.de


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: wo jan 27, 2016 10:44 pm 
Offline

Lid geworden op: wo jan 10, 2007 9:19 pm
Berichten: 3492
De ticketprijzen liegen er helaas niet om..... of ze moeten flinke reductie-acties opzetten.
Wie weet in Duisburg of Aachen gaan kijken.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: do jan 28, 2016 12:28 am 
Offline
Site Admin
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo okt 23, 2005 10:34 pm
Berichten: 7475
Locatie: Maassluis
Didier schreef:
Maar ik vermoed haast dat dat net zo'n verkleedpartijtje is als de leeuw bij Circus Alberti!

Ik vermoed dat ze vanwege het transport de olie eruit hebben laten lopen en het fantje hebben opgerold . Als de olie weer in het fantje zit kan het best meevallen :clown

_________________
Gelukkig zijn niet alle circussen hetzelfde....


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 121 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 59 Volgende

Alle tijden zijn UTC+02:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum
Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBBservice.nl & phpBB.nl.