Circuswereld Forum

Welkom op dit forum. Lezen is leuk maar zelf een bericht plaatsen maakt het voor de anderen nog leuker.
Het is momenteel wo apr 24, 2024 8:13 am

Alle tijden zijn UTC+02:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 18 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: zo nov 20, 2016 2:55 pm 
Offline

Lid geworden op: do jul 21, 2011 3:38 pm
Berichten: 9579
Nog één ding zat me een beetje dwars en dat was de kritiek op Bello Nock.
Dat hij zowel clown als stuntman is wil nog niet zeggen dat hij altijd maar weer in beide disciplines alles moet laten zien wat hij kan.
Juist zijn veelzijdigheid maakt het dat hij niet gauw zal vervelen!
Dat hij in dat Nederlandse pretpark afgelopen zomer de kluit bedonderde door, zoals dat heet, zijn kat te sturen -al zijn er katten die minder kunnen!- is waar maar geen reden voor een soortement van wraak nu hij ergens wel zelf is.
Georg logenstrafte het al en de foto van hem in de nok van de tent bewees het dat hij wel degelijk ook stuntwerk verrichtte.
Maar, waarde vrienden en vijanden, waar het allemaal om gaat illustreerde maar één foto, namelijk deze:

Afbeelding

Kijk hier maar eens een poosje naar en dan goed naar alle details. Hoe hij er bij staat vanaf zijn voeten tot zijn kruin en zijn gelaatsuitdrukking. Weergaloos!
Kijk daarnaast ook eens heel aandachtig naar de reacties van het publiek. Daar gaat het tenslotte allemaal om!
Voor mij is het één van de grootsten, misschien wel de allergrootste!
Ja hoor ik weet het, dit is een persoonlijke mening. Iedereen staat het vrij daar anders over te denken.
Maar ik kan mee eenvoudigweg niet voorstellen dat iemand ooit zal denken: gatverdamme, alweer die Nock!


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: ma nov 21, 2016 3:29 pm 
Offline

Lid geworden op: di dec 27, 2011 9:00 pm
Berichten: 85
Ik vond deze openingsact ook erg geestig en was getuige deze foto niet bepaald de enige. Bello Nock heb ik best hoog zitten na hem meerdere keren meegemaakt te hebben. Zoiets resulteert automatisch in hoge verwachtingen waardoor je wel eens teleurgesteld kunt zijn wanneer een optreden net wat minder is. Zoals in dit geval met de stoeltjesact die later volgde. De elastieken schommel daarentegen, kon ik wel weer waarderen overigens.

Of Bello Nock voor mij ook de grootste is, weet ik nog niet. Het is lastig vergelijken, want David Larible bijvoorbeeld mag ik even graag, maar dat is wel een heel ander man. Die stunt niet, maar kan weer zingen. Vooropgesteld is en blijft een aankondiging van één van beiden een hele goeie reden om de betreffende voorstelling niet te willen missen.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: ma nov 21, 2016 3:39 pm 
Offline

Lid geworden op: do jul 21, 2011 3:38 pm
Berichten: 9579
Genoemde twee met elkaar vergelijken is in feite al een onmogelijkheid, dat is al appels met peren..... En dan zwijgen we nog over andere namen van formaat!
En zo persoonlijk is het dus allemaal: van mij hoeft Larible na zoveel keer niet meer. Ik krijg het gevoel het al eens gezien te hebben, zij het dan in een iets ander jasje.
Zoals eerder gezegd: maar goed dat smaken zo sterk verschillen, anders was er maar voor weinig mensen werk in de circuswereld!


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 18 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2

Alle tijden zijn UTC+02:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum
Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBBservice.nl & phpBB.nl.