Circuswereld Forum

Welkom op dit forum. Lezen is leuk maar zelf een bericht plaatsen maakt het voor de anderen nog leuker.
Het is momenteel za apr 20, 2024 3:05 am

Alle tijden zijn UTC+02:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: di jan 03, 2017 5:04 pm 
Offline

Lid geworden op: do jul 21, 2011 3:38 pm
Berichten: 9579
Het gerucht gaat rond dat (ook) Zirkus Charles Knie dit jaar niet meer op tournee zou gaan. En zo maken mensen in de circuswereld elkaar en zichzelf een beetje gek.....
Iemand denkt iets en voor je het weet is het waar......
Juist deze week wist iemand van een internationaal circus mij nog te vertellen dat ze gingen stoppen.
Niets blijkt echter minder waar wanneer we de pr-man van het Wintercircus in Offenburg en van Zirkus Charles Knie, Patrick Adolph, mogen geloven.
De Badische Zeitung sprak met hem en tekende de volgende woorden op:

Geärgert hat mich im vergangenen Jahr sehr, dass in unserer Branche die ungerechtfertigten Anfeindungen selbsternannter Tierschützer bzw. Tierrechtler eine Art und Weise angenommen haben, bei der man nur mit dem Kopf schütteln kann. Ich sehe täglich, wie unsere Tierlehrer mit ihren Tieren arbeiten und leben. Das ist einfach nur toll. Und dann glauben sogenannte Experten, die keine Ahnung haben, über uns richten und urteilen zu dürfen. Entsetzt war ich über die vielen Attentate in Europa, zumal Verwandte von mir unmittelbar die Ereignisse in Nizza vor Ort erleben mussten.

Darauf freue ich mich in 2017: Ich freue mich wieder auf unsere neue Zirkussaison, die am 24. März in Einbeck starten wird, und natürlich schon vorher auf das große Zirkusfestival in Monte Carlo vom 19. bis 29. Januar, an dem unser Haustierlehrer Marek Jama teilnehmen darf. Auch ist mir mein Urlaub im Februar sehr wichtig. Es geht immer ins Warme, meine Frau und ich sind bekennende Kuba-Fans.


Waarbij dus terecht de oervervelende dierenactivisten nog eens een flinke veeg uit de pan krijgen!
En het goede nieuws: eerste speelplaats van seizoen 2017: thuishaven Einbeck!


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn UTC+02:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum
Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBBservice.nl & phpBB.nl.