Circuswereld Forum

Welkom op dit forum. Lezen is leuk maar zelf een bericht plaatsen maakt het voor de anderen nog leuker.
Het is momenteel do mar 28, 2024 11:15 am

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 13 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtonderwerp: Apassionata - Cinema of Dreams
BerichtGeplaatst: vr jan 13, 2017 2:14 pm 
Offline

Lid geworden op: zo okt 26, 2008 7:47 pm
Berichten: 5361
Locatie: Belgie
Apassionata - Cinema of Dreams!

Ook dit voorjaar komt Apassionata naar o.a België en Nederland.
Dit keer kreeg de show de naam Cinema of Dreams mee.

Tijdreis in het theater der dromen

Ook in 2017 komt APASSIONATA, Europa’s succesvolste live-entertainmentshow met paarden, naar Antwerpen. Voor de twaalfde keer al. In de Lotto Arena maken jong en oud een tijdreis in het theater der dromen, de bioscoop!
Het nieuwe APASSIONATA-spektakel ‘Cinema of Dreams’ zoekt zijn weg door de 20ste eeuw en begeleidt daarbij twee vrienden die hun passie en hoop nooit vergeten, zelfs niet als de tijd zich tegen hen en hun dromen lijkt te keren.

Ga mee op een onvergetelijke tijdreis

Het tijdperk van de film is aangebroken: in een klein Amerikaans stadje opent eindelijk de eerste langverwachte bioscoop. Alle inwoners kijken vol spanning en voorpret uit naar de aangeprezen films. Net als Eve en Tom, die de twee laatste kaartjes voor de eerste voorstelling in handen krijgen. Ze worden meteen gegrepen door de magie van de film en gaan op in deze wereld vol fantasie. Vanaf dat moment wordt hun leven beïnvloed door het theater der dromen en gaat een ongelofelijke reis van start.

Meeslepende actie

De geschiedenis van de film is doortrokken van flitsende en doldrieste scènes. Wilde piraten glanzen met grandioze trucs op, naast en onder hun vierbeners, onder leiding van hun kapitein en zijn indrukwekkende hengst. Kijk nu al met voorpret uit naar de stormachtige stunts van de Apassionata-stuntruiters! Wees van de partij wanneer bij een vurige voodoo-ceremonie grandioze dressuuroefeningen worden vertoond.

Vrolijke komedie

Ook vrolijke ogenblikken ontbreken niet bij de reis door de wereld van ‘Cinema of Dreams’. Wanneer de tijd aanbreekt van de grote televisieshows verovert een tv-master met zijn schattige sterren alle harten: laat je op ongeëvenaarde wijze betoveren door een fantastische vrijheidsdressuur van kleine pony’s! Ook in de tijd van de hippies en hun vierbeners gaat het er grappig aan toe. Met hun bonte optreden zetten ze alles op zijn kop.

Dromerige romantiek

Poëtische momenten worden door de hoge kunst van de klassieke dressuur gecreëerd. Lichtvoetige schimmels zweven als op wolken door de arena en verbluffen met professionele oefeningen van de Hoge School. Bij getemperd licht voeren vrijlopende paarden je door het theater der dromen en zorgen ervoor dat je alles rondom je heen vergeet. Een unieke belevenis!

Paardrijkunst op topniveau, emotie en creativiteit

Ook bij deze nieuwe Apassionata-show mag je een vuurwerk vol emotie en creativiteit verwachten. Een combinatie van paardrijkunst op topniveau, vertolkt in verbluffende composities met indrukwekkende lichteffecten, met veel oog voor detail vormgegeven kostuums en meeslepende ritmes, melodieën en choreografieën.
Bij deze adembenemende reis door de moderne tijd ben je als toeschouwer getuige van een nieuw, betoverend spektakel dat van oktober 2016 tot juni 2017 door de grote steden van Europa tourt.

Antwerpen (B) - Lotto Arena

4 maart: 14u en 20u
5 maart: 16u

Rotterdam (NL) - Ahoy

8 april: 15u en 20u
9 april: 15u

Bron: Apassionata.com


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: di jan 24, 2017 2:28 pm 
Offline

Lid geworden op: zo okt 26, 2008 7:47 pm
Berichten: 5361
Locatie: Belgie
Extra voorstelling te Antwerpen!!

5 maart: 11u


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: wo jan 25, 2017 1:18 pm 
Offline

Lid geworden op: zo okt 26, 2008 7:47 pm
Berichten: 5361
Locatie: Belgie
Het kleinste mannelijke paard ter wereld

Hij weegt 48 kilo, is slechts 63,5 cm hoog en heeft zelfs een plaats in het Guinness Book of World Records als kleinste mannelijke paard van de wereld: Charlie! De 8-jarige minipony van Bartolo Messina voert samen met de andere Shetlanders van de Italiaanse paardenfluisteraar een oogstrelende vrijheidskuur uit tijdens de nieuwste show van APASSIONATA op 4 en 5 maart in de Lotto Arena in Antwerpen.

Charlie kwam op 2-jarige leeftijd bij zijn liefdevolle eigenaar Bartolo Messina en woont met tal van andere paarden op het prachtige Italiaanse eiland Ischia. Hoewel de schattige Shetlander de grootte heeft van een Berner sennenhond domineert hij zelfs het grootste paard in de stal. Bartolo: "Charlie is het moeilijkste paard dat ik ooit getraind heb. Het heeft me jaren van intensieve training gekost voordat hij mee kon doen in shows. Ondanks zijn miniatuurformaat beheerst hij de Spaanse Pas, de Pesade en andere moeilijke dressuuroefeningen. Zodra Charlie de piste betreedt, hoor je overal ohh’s en ahh’s en is hij de ster van de show”.

Tijdens 'Cinema of Dreams' ontdek je niet alleen wat Charlie en de andere Shetlanders allemaal in huis hebben. Je bent ook in volle bewondering voor de andere paardenrassen en geniet van paardrijkunst op topniveau.

Bron: Lotto-Arena.be


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: wo jan 25, 2017 2:57 pm 
Offline

Lid geworden op: do jul 21, 2011 3:38 pm
Berichten: 9579
Charlie -en zijn baasje-:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: wo jan 25, 2017 3:02 pm 
Offline

Lid geworden op: zo okt 26, 2008 7:47 pm
Berichten: 5361
Locatie: Belgie
Wanneer ga jij nu eens leren, om foto's eerst te verkleinen tot normale forumgrootte?
Zoals bovenstaande 3 bijvoorbeeld.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: wo jan 25, 2017 3:05 pm 
Offline

Lid geworden op: di nov 01, 2016 5:51 pm
Berichten: 348
Circusboy schreef:
Wanneer ga jij nu eens leren, om foto's eerst te verkleinen tot normale forumgrootte?


Zou het niet plezierig zijn om ''het elkaar afzeiken te staken en gestaakt te houden?''
Dit soort opmerkingen kan prima via de PM.
Mij stoort het overigens niet, dat grotere formaat.

_________________
Zand, Zaagsel, Mensen, Dieren en Sensaties: wat een heerlijkheid.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: wo jan 25, 2017 3:10 pm 
Offline

Lid geworden op: do jul 21, 2011 3:38 pm
Berichten: 9579
Bovendien is het om te beginnen een kwestie van foruminstelling. Sommigen zien alle foto's daardoor perfect.
Bij mij is uitsluitend de eerste foto een stukje te groot. Maar de pony waar het om ging staat op het gedeelte dat te zien is zonder schuiven.
De resterende foto's staan er prima op.
Maar ik werk dan ook niet met mijn smartphone of iets dergelijks.....


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: wo jan 25, 2017 3:37 pm 
Offline

Lid geworden op: zo okt 26, 2008 7:47 pm
Berichten: 5361
Locatie: Belgie
Tuurlijk staan de andere foto's er prima op.
Maar het zou toch beter zijn dat ze er allemaal prima opstaan?
Gelijk de foto's van Monte Carlo ook, die kunnen perfect een maatje kleiner.
Frank: Als Didier steeds mag zeiken, zeik ik ook eens terug.
Heb mijn plas al lang genoeg ingehouden, en de riem begint dan al eens te stevig aan te spannen.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: wo jan 25, 2017 3:51 pm 
Offline

Lid geworden op: do jul 21, 2011 3:38 pm
Berichten: 9579
Wanneer de andere er wel goed op staan, waarom noem je er dan drie?
Citeer:
Zoals bovenstaande 3 bijvoorbeeld.

De tel een beetje kwijt?


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: wo jan 25, 2017 9:42 pm 
Offline

Lid geworden op: zo okt 26, 2008 7:47 pm
Berichten: 5361
Locatie: Belgie
3 van de 4 hebben een goed formaat. 1 is te groot dat bedoel ik.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: do jan 26, 2017 3:10 pm 
Offline

Lid geworden op: do jul 21, 2011 3:38 pm
Berichten: 9579
Voor klachten over fotoformaten kun je je beter tot de moderator wenden.
Voor de laatste crash was dat prima geregeld -een kwestie van instellen-, maar nu moet dat opnieuw gaan gebeuren.
Net als de Nederlandse vertaling op de werkknoppen, die ontbreekt ook nog steeds en dat kan voor sommige gebruikers lastig zijn.

Wanneer ik een foto kopieer kan ik voor plaatsing helemaal niet zien hoe groot die is.
Maar als de 'begrenzer' er weer op staat is dat verder ook geen enkele probleem!

Citeer:
Als Didier steeds mag zeiken, zeik ik ook eens terug.
Heb mijn plas al lang genoeg ingehouden, en de riem begint dan al eens te stevig aan te spannen.


Prachtig toch, die plastische Belgische poëzie!
En dat in een land zonder eigen taal!
Plas maar op dat er geen talent op dat gebied verloren gaat!


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: do jan 26, 2017 4:26 pm 
Offline
Site Admin
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo okt 23, 2005 10:34 pm
Berichten: 7474
Locatie: Maassluis
Circusboy schreef:
Frank: Als Didier steeds mag zeiken, zeik ik ook eens terug.
Heb mijn plas al lang genoeg ingehouden, en de riem begint dan al eens te stevig aan te spannen.

Aha Manneken Pis zit ook op ons forum! :lol: =o=

_________________
Gelukkig zijn niet alle circussen hetzelfde....


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: do jan 26, 2017 4:53 pm 
Offline

Lid geworden op: do jul 21, 2011 3:38 pm
Berichten: 9579
Inkoppertje: zelfs als clown weet hij zich niet in te houden!

Afbeelding

Niet te breed toch, deze foto?


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 13 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum
Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBBservice.nl & phpBB.nl.