Circuswereld Forum

Welkom op dit forum. Lezen is leuk maar zelf een bericht plaatsen maakt het voor de anderen nog leuker.
Het is momenteel vr mar 29, 2024 12:58 am

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 28 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: ma sep 18, 2017 5:51 pm 
Offline

Lid geworden op: zo okt 11, 2009 12:07 pm
Berichten: 273
Hugo schreef:
....... Didier heeft een vraag en krijgt een onbevredigend antwoord van Georg......


nein :!: hat er nicht, ich habe ihm in einer klaren antwort geraten, nach düsseldorf zufahren und dort daniel renz selbst zu befragen :!: was ist daran unbefriedigend :?: niemand bekommt immer alles das was man sich wünscht.
ich werde einen teufel tun und hier interne geschäftliche fragen über besitztums verhältnisse beantworten.
didier möchte halt immer das letzte wort haben und muss es auch aushalten können, wenn man nicht das tut was er erwartet. da hilft auch seine impertinentes nachfragen nichts.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: ma sep 18, 2017 6:09 pm 
Offline

Lid geworden op: ma okt 06, 2008 10:02 pm
Berichten: 1143
Zoals gezegd vind ik wie gelijk heeft niet interessant. Gaat erom dat dit soort zaken jn een discussie kunnen spelen en dat dit geen reden is om er allerlei andere zaken bij te halen.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: di sep 19, 2017 3:19 pm 
Offline

Lid geworden op: do jul 21, 2011 3:38 pm
Berichten: 9579
En dit was inderdaad dus de essentie van de ontwikkelde discussie:

Citeer:
nein :!: hat er nicht, ich habe ihm in einer klaren antwort geraten, nach düsseldorf zufahren und dort daniel renz selbst zu befragen


Hetgeen allesbehalve een antwoord was op de gestelde vraag.
Georg stuurde dus wel een reactie, maar geen antwoord, zoals hij nu stelt.
De conclusie van Hugo was daardoor terecht.


Wat circus@achterhoek betreft kan ik mij niet herinneren daar ooit mee in discussie te zijn geweest over futiliteiten.
Dus wanneer die schrijft:

Citeer:
maar als je dan telkens weer als je denkt iets leuks geplaatst te hebben er commentaar op krijgt omdat er misschien punten of komma's verkeerd staan is het wel een keer goed.


waaruit zou moeten blijken dat dit bij herhaling heeft plaatsgevonden, kan ik niet anders dan dit klinkklare onzin te noemen.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: di sep 19, 2017 5:03 pm 
Offline

Lid geworden op: do jul 21, 2011 3:38 pm
Berichten: 9579
Friedrich Klawiter van www.circus-online.de ging er afgelopen weekend kijken.

De hele serie vindt u hier: https://photos.google.com/share/AF1QipN ... pseUJHZmFB


Afbeelding

(Op dit moment helaas geen tijd voor een samenvatting.)


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: di sep 19, 2017 6:13 pm 
Offline

Lid geworden op: zo okt 11, 2009 12:07 pm
Berichten: 273
Didier schreef:

Hetgeen allesbehalve een antwoord was op de gestelde vraag.
Georg stuurde dus wel een reactie, maar geen antwoord, zoals hij nu stelt.......



Das war und ist eine antwort und keine reaktion :wink: nur diese antwort ist halt nicht nach deinen wünschen ausgefallen :!:

deshalb nochmal,fahr nach düsseldorf und stelle deine frage dort erneut, vielleicht bekommst du dann eine bessere aukunft oder auch nicht :idea:


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: ma sep 25, 2017 5:53 pm 
Offline

Lid geworden op: do jul 21, 2011 3:38 pm
Berichten: 9579
Beetje vreemd verhaal in Duitse media. Doordat een (grote) kaartverkooporganisatie -Viagogo- voor alle voorstellingen van Jabula Africa zou melden dat die uitverkocht zijn blijven de bezoekers weg.
Bovendien wordt er vermeld dat deze organisatie als eerste opduikt wanneer er op deze voorstelling gegoogeld wordt.

Dat laatste is zeker niet waar. Genoemde organisatie staat daar op de eerste pagina zelfs niet eens bij.
Wel de officiële site van het circus-de voorstelling, met boekingsmogelijkheden plus minimaal vijf commerciële kaartverkoopbedrijven: Eventim, Resevix, Bonnticket, ADticket en ticketonline.
Geen van deze meldt bij welke voorstelling dan ook 'uitverkocht'.
Het lijkt er dan ook meer op dat de voorstelling niet al te best loopt en dat men een stok zoekt om de hond te slaan.

Het verhaal(tje) in de media: https://www.sat1nrw.de/aktuell/zirkus-l ... ug-174462/

Zirkus leidet unter Anzeigenbetrug

Der Zirkus Jabula Afrika, der derzeit an den Rheinwiesen in Düsseldorf auftritt, wartet vergebens auf Zuschauer.
Doch nicht die Artisten sind Schuld an den leeren Zuschauerrängen, sondern eine Ticketplattform.
Denn wenn man „Jabula Afrika“ bei Google eintippt, landet man durch eine Werbeanzeige sofort bei „Viagogo“ und da heißt es für fast jede Vorstellung: Ausverkauft!


Klik vooral even op het filmpje, het geeft wel een aardig beeld.
Helaas ook van de lege tribunes.

Op de site van Viagogo is deze voorstelling overigens niet eens te vinden.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: vr sep 29, 2017 4:12 pm 
Offline

Lid geworden op: do jul 21, 2011 3:38 pm
Berichten: 9579
Aanstaande zondag -1 oktober- is de laatste speeldag in Düsseldorf en op de site is nog altijd geen volgende plaats gemeld.
Denk haast dat het bij deze ene locatie zal gaan blijven, afgaande op de verhalen over sterk tegenvallende bezoekersaantallen.
Hoe heet dat ook al weer zo mooi in de circuswereld? Een ervaring rijker en een illusie armer.......


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: vr sep 29, 2017 8:21 pm 
Offline

Lid geworden op: wo jan 10, 2007 9:19 pm
Berichten: 3492
Dit project heeft in het verleden ook al geen succes gehad , maargoed mij trekt het thema persoonlijk ook niet en ik denk afgaande op de bezoekersaantallen meer mensen met mij.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: vr sep 29, 2017 9:34 pm 
Offline

Lid geworden op: ma jul 04, 2016 11:54 am
Berichten: 288
MartijnH schreef:
Dit project heeft in het verleden ook al geen succes gehad , maargoed mij trekt het thema persoonlijk ook niet en ik denk afgaande op de bezoekersaantallen meer mensen met mij.


Toch raar dat het niet loopt, want Duitsers lopen helemaal weg met andere culturen, en importeren dan ook andere culturen als geen ander land ter wereld,
en is Merkel dan ook niet voor niets weer verkozen als leider. De tent had dan ook nokvol moeten zitten met sjw's, naïeve links stemmers en welkom in mijn
land zangers en zangeressen en meer van dat soort fans van vreemde culturen. :clown


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: vr sep 29, 2017 9:39 pm 
Offline

Lid geworden op: ma jul 04, 2016 11:54 am
Berichten: 288
Btw, het is wel een flinke tent is het niet? Enig idee hoe groot die wel niet is?


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: vr sep 29, 2017 11:20 pm 
Offline

Lid geworden op: vr aug 18, 2017 7:48 pm
Berichten: 277
De tent van Renz universal is 40 meter doorsnede en 14 meter hoge masten. Weet nog dat Afrika Afrika in Amsterdam was nu circa 15 jaar geleden. De tribune was deels met zeil afgedekt om de lege stoelen niet te zien. Dit was een productie van André Heller die volgens mij in Duitsland werd bejubeld.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: za sep 30, 2017 11:02 pm 
Offline

Lid geworden op: ma jul 04, 2016 11:54 am
Berichten: 288
Ook Alberto Althoff had er geen succes mee.

http://circus.blog.nl/nieuws/2014/05/22 ... ula-africa


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: ma okt 02, 2017 3:41 pm 
Offline

Lid geworden op: do jul 21, 2011 3:38 pm
Berichten: 9579
Citeer:
Das Chapiteau, wie das Circuszelt in der Fachsprache genannt wird, hat eine bequeme Sitzeinrichtung (Einzelsitze) für bis zu 1400 Personen.


Deze productie kende een hele reeks ups en downs. Tourde in Duitsland soms met succes langs theaters, vergelijkbaar met het over het algemeen succesvolle Chinees Nationaal Circus, maar er werden ook, niet eens zo lang geleden, dergelijke tournees voortijdig afgebroken wegens financiële problemen.
Zelf schermen ze ook met een zeer succesvolle tournee eind 2015 in Frankrijk.


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 28 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 21 gasten


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum
Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBBservice.nl & phpBB.nl.