Circuswereld Forum

Welkom op dit forum. Lezen is leuk maar zelf een bericht plaatsen maakt het voor de anderen nog leuker.
Het is momenteel vr mar 29, 2024 6:52 am

Alle tijden zijn UTC+01:00




Forum gesloten  Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 60 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: di nov 24, 2009 10:37 pm 
Offline
Site Admin
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo okt 23, 2005 10:34 pm
Berichten: 7474
Locatie: Maassluis
BARENDRECHT/LAS VEGAS - De Nederlandse illusionist Christian Farla is in Las Vegas bekroond met de 'Big E Award'. Dat gebeurde afgelopen donderdag tijdens een gala in de Amerikaanse gokstad. Farla kreeg de prijs voor zijn voorstelling 'Christian Farla Live!' die afgelopen seizoen in pretpark Walibi World te zien was. ,,Ik ben hier vreselijk trots op, het is een bekroning op mijn werk", aldus de illusionist die binnenkort het theater verruilt voor het circus.

http://www.nieuwsbank.nl/_payment/order ... 4/R254.htm

zie ook http://www.christianfarla.nl/

_________________
Gelukkig zijn niet alle circussen hetzelfde....


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: di dec 01, 2009 6:05 pm 
Offline

Lid geworden op: wo jan 10, 2007 9:19 pm
Berichten: 3492
Gisteren was erop veronica of net5 al een reclame te zien van het wintercircus in utrecht.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: zo dec 06, 2009 1:05 am 
Ik was vanmiddag laat (17.30) in de beurt van de P2 en dacht...het zal niet, maar ga eens even kijken of er al activiteit is. En jawel. er waren al wat transporten gearriveerd. Ik zag volgens mij de directiewagen, er stond een staltent, een vrachtwagen met aanhanger met de tekst 'circus L.Knie' en nog wat kleine caravans. Het begint te kriebelen. Volgende week toch nog eens terug om te kijken wat er bijgekomen is en of er al gebouwd gaat worden.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: zo dec 06, 2009 1:09 am 
MartijnH schreef:
Gisteren was erop veronica of net5 al een reclame te zien van het wintercircus in utrecht.


filmpje staat nu ook op hun website zag ik.

in de regionale pers hoor ik alleen maar radioreclames over Cascade (1x per half uur). Ook nog geen borden gezien in Utrecht van L.Knie


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: zo dec 06, 2009 10:15 am 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: vr aug 15, 2008 9:55 pm
Berichten: 2773
Locatie: thuis
In Utrecht mogen geen borden meer worden geplaatst. Was deze week op diezelfde regionale zender te horen waar de Cascade spotjes elk half uur voorbij komen...

In Utrecht mochten al jarenlang maar enkele (lees: 20) borden worden geplaatst. De kans dat je zo'n bord ontdekt is dus heel erg klein.

_________________
Ron Mikkenie (CircusVreugd )
http://www.klassiekcircus.nl
Wie de jeugd heeft, heeft de toekomst!


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: zo dec 06, 2009 8:09 pm 
Offline

Lid geworden op: wo jan 10, 2007 9:19 pm
Berichten: 3492
hier in de regio hingen enkele weken ook al in reclamezuilen posters van het wintercircus Louis Knie.
Aan reclame geen gebrek!


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: ma dec 07, 2009 6:39 pm 
Offline

Lid geworden op: wo feb 04, 2009 12:27 pm
Berichten: 37
Wat is er eigenlijk met de exoten van Louis Knie gebeurd?


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: ma dec 07, 2009 6:40 pm 
Offline

Lid geworden op: wo jan 10, 2007 9:19 pm
Berichten: 3492
olifant schreef:
Wat is er eigenlijk met de exoten van Louis Knie gebeurd?


Exoten mogen niet optreden in Oostenrijk , dus ik denk dat ze verkocht zijn. :)


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: ma dec 14, 2009 7:01 pm 
Ik ben vanmorgen even langs het terein gereden, was troch in de buurt.
En de tent en wagens stonden er al. Maar ik vond het er maar wat kil aandoen, een witte vieze tent.
Maar mijn teleurstelling is meer, omdat ik in ( geloof dat het 2000 was) den haag het circus ook al eens gezien heb. En toen bijhoorlijk onder de indruk van t materieel was. Misschien komt het vanwege de capaciteit van het terein op de jaarbeurs, of is het circus toch kleiner van opzet geworden.

Mijn eerste indrukk was , dat het qua uitstraling iets weg heeft van t kerstcircus in Den haag.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: ma dec 14, 2009 7:10 pm 
Offline

Lid geworden op: wo jan 10, 2007 9:19 pm
Berichten: 3492
Citeer:
Mijn eerste indrukk was , dat het qua uitstraling iets weg heeft van t kerstcircus in Den haag.


Ik heb al wat foto's gezien, maar het ziet er gelukkig nog beter uit als bij het Groot Russisch Staatscircus.
De tent vond ik de grootste minpunt , die zag er op de foto's al erg vies uit!


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: ma dec 14, 2009 9:51 pm 
Offline

Lid geworden op: di dec 09, 2008 8:34 pm
Berichten: 687
Locatie: Winterswijk
remonvdijk schreef:
Ik ben vanmorgen even langs het terein gereden, was troch in de buurt.
En de tent en wagens stonden er al. Maar ik vond het er maar wat kil aandoen, een witte vieze tent.
Maar mijn teleurstelling is meer, omdat ik in ( geloof dat het 2000 was) den haag het circus ook al eens gezien heb. En toen bijhoorlijk onder de indruk van t materieel was. Misschien komt het vanwege de capaciteit van het terein op de jaarbeurs, of is het circus toch kleiner van opzet geworden.

Mijn eerste indrukk was , dat het qua uitstraling iets weg heeft van t kerstcircus in Den haag.


Het is ook een ander circus dat in 2000 door Nederland reisde. Het circus is erna falliet gegaan en nu is de zoon weer klein begonnen en heeft dit tot nu toe weer opgebouwd. Ik denk ook dat ze niet alles mee hebben genomen. Het matariaal wat ze niet nodig hebben is denk ik nog thuis.

_________________
circus@achterhoek is >>> Niek Oonk


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: di dec 15, 2009 12:12 pm 
Wat droevig om te horen, want ik was onder de indruk van het mooie circus.
Dus dat is geen garantie om een gezond bestaan te behouden.

Ik kan me wel voorstellen, dat ze het voorzichzelf niet moelijker maken dan nodig is, door al het materiaal mee te nemen.
Maar toch jammer dat het mijn verwachting niet kan voldoen.
Hoop maar dat de voorstelling het alles goed maakt.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: di dec 15, 2009 8:08 pm 
Offline

Lid geworden op: ma nov 21, 2005 8:56 pm
Berichten: 324
remonvdijk schreef:
Helemaal met je eens Xavier, aan muggeziften word al genoeg gedaan op fora over het gehele www.

ILaten we gewoon wachten wat de show te bieden heeft.
Tuurlijk is het voor d4e circus liefhebber niet alleen de show die onze interesse heeft, maar ook alles eromheen ( materiaal) , ja dan komen we bij dit bedrijf een beetje van een spreekwoordelijke koude '' kermis'' thuis.
Maar uiteindelijk draait het om de show, en niet om de borden, tent en wagens.


De 'doorsnee' bezoeker kan door mooi materiaal aangetrokken worden, maar er ook op afknappen.

Uiterlijk lijkt mij dus ook van belang!


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: wo dec 16, 2009 10:02 pm 
Offline

Lid geworden op: ma okt 27, 2008 2:58 pm
Berichten: 86
Locatie: Swalmen
Zelfs hier in midden limburg hangen echt in ieder bushokje posters. Dat terwijl je voordat je in Utrecht bent je vele andere kerstcircussen passeert.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: do dec 17, 2009 7:47 am 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: vr aug 15, 2008 9:55 pm
Berichten: 2773
Locatie: thuis
Zaterdag stond op de voorpagina van De Telegraaf een kleine advertentie voor dit circus. Ze pakken het inderdaad groots aan.

_________________
Ron Mikkenie (CircusVreugd )
http://www.klassiekcircus.nl
Wie de jeugd heeft, heeft de toekomst!


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Forum gesloten  Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 60 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 Volgende

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum
Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBBservice.nl & phpBB.nl.