Circuswereld Forum

Welkom op dit forum. Lezen is leuk maar zelf een bericht plaatsen maakt het voor de anderen nog leuker.
Het is momenteel do mar 28, 2024 9:36 am

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 97 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 13 4 5 6 7 Volgende
Auteur Bericht
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: wo mar 29, 2006 10:04 pm 
Offline

Lid geworden op: ma okt 24, 2005 12:21 am
Berichten: 661
Locatie: Utrecht/Amsterdam
heuvels schreef:
Beste Alex, stel je eens voor dat er een soort taliban-regering in Nederland dreigt te komen, die het gebruik van computers wil verbieden.... Moeilijk voor te stellen he? vooral voor jou als IT'er, is ook klinkklare onzin natuurlijk.
Maar zo ziet de circuswereld die acties van Circusleed ook. En natuurlijk moeten zij tegengas geven om te voorkomen dat goedgelovige mensen achter die populistische campagnes gaan aanlopen.


Ik denk dat je het beter om kan draaien. Wij zijn juist tegenstander van onderdrukking. Daarom voeren wij acties.
Wij zijn er niet op uit om de circuswereld van de kaart te vegen, maar alleen te zorgen dat circus niet een plek is waar dieren 'onderdrukt' worden.

_________________
Circus met dieren = dierenleed ;)


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: wo mar 29, 2006 11:26 pm 
Citeer:
We vallen die bedrijven niet aan. We vragen ze netjes of ze er nog eens willen over nadenken. En in hun reactie laten ze weten ook dit door te spelen naar de management en bedanken ons voor de mail.


En flyers uitdelen is geen aanval? Je Probeert toch echt de klanten weg te jagen als je het mij vraagt, wel zonder succes maar dat terzijde.

Citeer:
Maar ik snap jouw/jullie reactie wel, want jullie voelen ons gehijg in jullie nek. :D


Julie gehijg in onze nek? Dat moet anders om zijn julie maken je zelf elke dag meer vijand en meer vijand.Dus ik denk dat het tijd wordt dat julie jezelf in de nek gehijgt gaat voelen.

Citeer:
Jaren lekker zonder amper dierenactivisme tegen het circus.. en opeens een troeteljaar voor het circus en opeens komt er een actieve anti-dierencircuscampagne vanuit verschillende hoeken (dierenbescherming en dierenrechtenhoek). En zien jullie overal landen die meer regels gaan instellen en dierencircussen gaan verbieden.


Jaren lekker zonder amper dierenactivisme tegen circus.. en opeens komen er ook paar (Zielige) mensen die denken dat ze heel nederland over kunnen halen meet een paar acties.
Zo moest het zijn denk ik, typfoutje :?:

Actieve anti-dierencircuscampagne vanuit verschillende hoeken??
Ze komen maar uit 1 hoek,het donkere hoekje van geestelijk mindere mensen.Die vroeger in hun jeugd niet genoeg aandacht kregen en nu denken ze dat ze grote jongens zijn , en dan gaan ze *proberen* actie te voeren.Dat dit slechts een kwestie van tijd is voordat ze er achter komen dat dit weer zinloos is en dat ze er eigelijk niks mee opgeschoten zijn.
Op een paar klappen na die ze zelf uitlokken.

Flyers uitdelen voor de tent is net zo zinloos al julie hele organisatie.
Je duuwd iemand zó'n ding in de handen, nu komt het: 75% flikkert hem gelijk weer weg,dus 25% houd hem.20% gooit hem na het lezen van de eerste regel direct weg.4% flikkert hem weg na het lezen van de gehele flyer.En 1% denkt hey ze kunnen wel eens gelijk hebben, totdat ze de dieren zien optreden en flikkert hem dan weg.

Eigelijk moet ik dus tegen julie actie uitvoeren dat julie zoveel onzin uitdelen, en laten wezen''we weten dat het weer op de grond terecht komt''.
Dus dat ligt dan op de grond 75% van die flyers, Hebben julie enig idee hoeveel vogels,honden,katten etc. daar van dood gaan? de eten ze op ,en als het vochtig is loopt het inkt eraf zo het drinkwater van de dieren in.
Dus.... een beter milieu begint bij jezelf? :idea:

Vond je het laatste verhaal nu niet zielig circusleed.nl?
Nou zo zijn julie nu dus bezig. Het gaat nergens over maar maakt van een mug een olifant.




Die vroeger niet genoeg aandacht hebben gehad en die nu


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: do mar 30, 2006 1:18 am 
Offline

Lid geworden op: ma okt 24, 2005 12:21 am
Berichten: 661
Locatie: Utrecht/Amsterdam
omikron schreef:
En flyers uitdelen is geen aanval? Je Probeert toch echt de klanten weg te jagen als je het mij vraagt, wel zonder succes maar dat terzijde.


Het gaat hier om V&D.

Wat betreft circussen. Hoe meer mensen niet meer naar het circus gaan des te beter, want dan zullen ze ook eerder beseffen dat ze anders moeten gaan doen.

Citeer:
Julie gehijg in onze nek? Dat moet anders om zijn julie maken je zelf elke dag meer vijand en meer vijand.Dus ik denk dat het tijd wordt dat julie jezelf in de nek gehijgt gaat voelen.


:) Wij hebben in ieder geval geen behoefte aan dierenuitbuiters als vriend.. dus dan maar als vijand he ;)

Citeer:
Jaren lekker zonder amper dierenactivisme tegen circus.. en opeens komen er ook paar (Zielige) mensen die denken dat ze heel nederland over kunnen halen meet een paar acties.
Zo moest het zijn denk ik, typfoutje :?:


Je haalt de woorden uit mijn mond :roll:
De toekomst is gewoon dat dierencircussen verdwijnen. Wat denk je dat er nu om nederland allemaal gebeurd? Zie England en Schotland waar wilde dieren al verbannen worden uit het circus. En diverse andere landen.

Citeer:
Actieve anti-dierencircuscampagne vanuit verschillende hoeken??
Ze komen maar uit 1 hoek,het donkere hoekje van geestelijk mindere mensen.Die vroeger in hun jeugd niet genoeg aandacht kregen en nu denken ze dat ze grote jongens zijn , en dan gaan ze *proberen* actie te voeren.Dat dit slechts een kwestie van tijd is voordat ze er achter komen dat dit weer zinloos is en dat ze er eigelijk niks mee opgeschoten zijn.
Op een paar klappen na die ze zelf uitlokken.


Een lekker volwassen taaltje is dit weer zeg...

Citeer:
Je duuwd iemand zó'n ding in de handen, nu komt het: 75% flikkert hem gelijk weer weg,dus 25% houd hem.20% gooit hem na het lezen van de eerste regel direct weg.4% flikkert hem weg na het lezen van de gehele flyer.En 1% denkt hey ze kunnen wel eens gelijk hebben, totdat ze de dieren zien optreden en flikkert hem dan weg.


Al is er maar 1 persoon van de honderden die het circus bezoeken die er over na gaat denken, dan is het al goed. Daarnaast werkt flyeren erg goed. Alleen al een blik die mensen er op werpen. Dat is al goed. Het feit dat ze ons voor het circus zien staan is al goed. Elke keer dat we persaandacht krijgen is goed.
We hebben al vele reacties via email gehad van mensen die er over na zijn gaan denken nadat ze een flyer hebben gehad. Dat vind ik al erg mooi. Ook de pers weet ons tegenwoordig steeds meer te vinden.

Citeer:
Dus dat ligt dan op de grond 75% van die flyers, Hebben julie enig idee hoeveel vogels,honden,katten etc. daar van dood gaan? de eten ze op ,en als het vochtig is loopt het inkt eraf zo het drinkwater van de dieren in. Dus.... een beter milieu begint bij jezelf? :idea:


Binnenkort wordt onze nieuwe flyer gedrukt. Deze is milieuvriendelijk en diervriendelijk. De inkten zijn plantaardig en biologisch. Op basis van soja. Van de flyers gaan geen vogels, katten, en honden dood.
Na een actie ruimen we altijd op in de buurt, omdat het zonde is als er overal flyers verspreid liggen. Echter hebben we altijd weinig op te ruimen. Dus ik vraag me af hoeveel flyers er in de tent dan liggen ;)
Ga jij volgende keer tellen hoeveel flyers er in de tent en prullenbakken daar terecht komen? Dan kunnen we eens zien hoeveel mensen het mee naar huis nemen ;)

_________________
Circus met dieren = dierenleed ;)


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: do mar 30, 2006 11:44 pm 
Citeer:
Het gaat hier om V&D.

1 pot nat.

Citeer:
Wij hebben in ieder geval geen behoefte aan dierenuitbuiters als vriend.. dus dan maar als vijand he


Ik heb liever geen zielige actie voerders als vriend dus dan maar als vijand he.

Citeer:
Je haalt de woorden uit mijn mond
De toekomst is gewoon dat dierencircussen verdwijnen. Wat denk je dat er nu om nederland allemaal gebeurd? Zie England en Schotland waar wilde dieren al verbannen worden uit het circus. En diverse andere landen.


Jammer weer dat we in nederland wonen.En het hier nog gewoon mag.

Citeer:
Een lekker volwassen taaltje is dit weer zeg...


Dat actie voeren is wel lekker volwassen zeker?

Citeer:
Al is er maar 1 persoon van de honderden die het circus bezoeken die er over na gaat denken, dan is het al goed. Daarnaast werkt flyeren erg goed. Alleen al een blik die mensen er op werpen. Dat is al goed. Het feit dat ze ons voor het circus zien staan is al goed. Elke keer dat we persaandacht krijgen is goed.
We hebben al vele reacties via email gehad van mensen die er over na zijn gaan denken nadat ze een flyer hebben gehad. Dat vind ik al erg mooi. Ook de pers weet ons tegenwoordig steeds meer te vinden.


Helaas zijn ze julie na een week weer vergeten.En de pers die vind het alleen maar mooi want ze weten dat actiegroepen veel aandacht krijgen.
Als het ook altijd positief is ,is weer een ander verhaal.

Citeer:
Binnenkort wordt onze nieuwe flyer gedrukt. Deze is milieuvriendelijk en diervriendelijk. De inkten zijn plantaardig en biologisch. Op basis van soja. Van de flyers gaan geen vogels, katten, en honden dood.
Na een actie ruimen we altijd op in de buurt, omdat het zonde is als er overal flyers verspreid liggen. Echter hebben we altijd weinig op te ruimen. Dus ik vraag me af hoeveel flyers er in de tent dan liggen
Ga jij volgende keer tellen hoeveel flyers er in de tent en prullenbakken daar terecht komen? Dan kunnen we eens zien hoeveel mensen het mee naar huis nemen


Ik krijg heel vaak flyers van discotheeken,winkels enz enz. stop ze in mijn jaszak en als ik thuis ben gaan ze de container in.
Ik heb nog nooit activisten op zien ruimen.

Wel heb ik activisten opgeruimd zien worden,dat vond ik echter toch wel wat leuker.(door de politie he)

Lijkt me beter dat je stopt op dit forum want zoveel aandacht trek je niet meer.
Doe eens wat nieuws misschien kan ik je op weg helpen.
Waterputtenslaan in afrika.
Met een vrachtwagen naar irak vol met voedsel.
Help het regenwoud.
Zo kan ik nog wel een tijdje doorgaan.
als je nu eens dat soort dingen deed.
1.bereikte je meer.
2.help je de mensheid.
3.val je ons niet lastig.
4.kom je misschien eens positief in het nieuws.
5.krijg je minder klappen :D


ciao


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: vr mar 31, 2006 12:43 am 
Offline

Lid geworden op: ma okt 24, 2005 12:21 am
Berichten: 661
Locatie: Utrecht/Amsterdam
omikron schreef:
1 pot nat.


Jij zegt het... :)

Citeer:
Jammer weer dat we in nederland wonen.En het hier nog gewoon mag.


Nog wel ja. Kwestie van tijd beste [s]vriend[/s] vijand

Citeer:
Dat actie voeren is wel lekker volwassen zeker?


Ja zeker. Het is een democratische burgerrecht wat voor jong en oud bedoeld is.

Citeer:
Ik krijg heel vaak flyers van discotheeken,winkels enz enz. stop ze in mijn jaszak en als ik thuis ben gaan ze de container in.
Ik heb nog nooit activisten op zien ruimen.


Moet je eens bij onze acties zijn. Ik heb steeds na geflyer over het gebied uitgekeken en flyers opgeraapt die weggegooid waren.

Citeer:
Wel heb ik activisten opgeruimd zien worden,dat vond ik echter toch wel wat leuker.(door de politie he)

Ook gezellig. In de winter lekker, want dan zit je lekker op het warme bureau en krijg je warme thee of koffie. :roll:

_________________
Circus met dieren = dierenleed ;)


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: vr mar 31, 2006 11:34 pm 
omikron schreef:
Dus geen twijfel mogelijk dat ze tekort komen in de voeding.

Dat lijkt me nu niet echt een aanbeveling voor het circus! :lol:


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: vr mar 31, 2006 11:36 pm 
omikron schreef:
Lijkt me beter dat je stopt op dit forum want zoveel aandacht trek je niet meer.

Nou, ik heb een paar dagen zonder internet gezeten, en er zijn in die tijd toch weer pagina's volgetypt met berichten aan CircusLeed, dus blijkbaar zijn er nog steeds mensen die het interessant vinden om in discussie te gaan (waaronder jijzelf). :P


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: zo apr 02, 2006 9:42 am 
Offline

Lid geworden op: di dec 06, 2005 2:16 am
Berichten: 442
Locatie: Groningen
Op de site van dierenleed staan foto's van hun demonstatie (mag geen naam hebben) in Utrecht.
Het zegt al genoeg dat hun gezichten onherkenbaar zijn gemaakt. Een van de demonstranten had zelfs een hond bij zich. Kan me niet voorstellen dat deze hond vrijwillig naar Utrecht is gekomen om te demonstreren. Dus ook in hun eigen organisatie komen deze "misstanden"voor.


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: zo apr 02, 2006 9:45 am 
magnum schreef:
Het zegt al genoeg dat hun gezichten onherkenbaar zijn gemaakt.

Dat zegt inderdaad genoeg. Aangezien we al diverse keren bedreigd zijn vanuit de cirucuswereld heeft niet iedereen zin om openlijk op internet te staan. Dit is dus gewoon een veiligheidsmaatregel, je weet namelijk nooit wat die agressieve circuslui allemaal zullen doen.


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: zo apr 02, 2006 11:51 am 
Offline

Lid geworden op: ma okt 24, 2005 12:21 am
Berichten: 661
Locatie: Utrecht/Amsterdam
Zoals kiwi al zegt. Ik heb even gezichten wat geblurd, omdat sommige mensen wat op privacy zijn gesteld en graag niet willen dat circusmensen weten hoe ze er uit zien vanwege de dreiging. We zijn er nu zeer voorzichtig in geworden. En je snapt wel waarom.

Wat betreft die hond. Er kwam iemand langs vanuit utrecht die een hond bij zich had. Die heeft niet echt actief meelopen doen. De hond is een gered dier. Niet een dier wat gefokt is om zijn leven als circusdier te slijten.

_________________
Circus met dieren = dierenleed ;)


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: zo apr 02, 2006 11:55 am 
Offline
Site Admin
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo okt 23, 2005 10:34 pm
Berichten: 7474
Locatie: Maassluis
Citeer:
De hond is een gered dier

getver....nu lijken jullie echt wel Jehova's :D


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: zo apr 02, 2006 12:01 pm 
Offline

Lid geworden op: ma okt 24, 2005 12:21 am
Berichten: 661
Locatie: Utrecht/Amsterdam
heuvels schreef:
Citeer:
De hond is een gered dier

getver....nu lijken jullie echt wel Jehova's :D


:lol:

_________________
Circus met dieren = dierenleed ;)


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: zo apr 02, 2006 1:40 pm 
Offline

Lid geworden op: di dec 06, 2005 2:16 am
Berichten: 442
Locatie: Groningen
Beste Alex en Kiwi,

Dit zijn wel de meest zielige antwoorden die je had kunnen geven. Volgens mij toonde de hond ook nog stereotype gedrag. Maar gelukkig is het een geredde hond. Anders was deze hond misschien wel terechtgekomen in een circus. Jullie hebben gelukkig een goede daad verricht door deze hond te redden. Respect.


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: zo apr 02, 2006 1:44 pm 
Offline

Lid geworden op: di dec 06, 2005 2:16 am
Berichten: 442
Locatie: Groningen
en natuurlijk het onherkenbaar maken van jullie gezichten......plaatst jullie echt in het rijtje van de kraakbeweging en soortgelijke shit. Als je een beetje lef in je donder hebt plaats je de foto's origineel.
Ik heb te vaak te maken met dit soort groeperingen alleen staan we dan tegenover elkaar.


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: zo apr 02, 2006 1:54 pm 
Offline

Lid geworden op: ma okt 24, 2005 12:21 am
Berichten: 661
Locatie: Utrecht/Amsterdam
magnum schreef:
en natuurlijk het onherkenbaar maken van jullie gezichten......plaatst jullie echt in het rijtje van de kraakbeweging en soortgelijke shit. Als je een beetje lef in je donder hebt plaats je de foto's origineel. Ik heb te vaak te maken met dit soort groeperingen alleen staan we dan tegenover elkaar.


Als het goed is hebben er veel mensen van het circus grote foto's gemaakt, dus bekijk die maar dan.

Nou we zijn niet uitsluitend kraakbeweging hoor. Er zitten idd wat krakers bij, maar wat is daar erg aan? Veel krakers zijn altijd zeer goed bezig met sociale dingen. En kunnen tenminste nadenken over dierenleed wat er te vinden is bij circussen.

Wat heeft het voor nut om gezichten nou wel te laten zien? Heeft dat meerwaarde voor jouw? Meerwaarde voor ons?
Overigens vind niet iedereen het erg om herkenbaar op de foto's te staan.
Ik respecteer de keuze van de personen.

Zoals je ook ziet zijn er veel verschillende mensen die met het protest meedoen. Van jong tot oud dus.

_________________
Circus met dieren = dierenleed ;)


Omhoog
   
 
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 97 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 13 4 5 6 7 Volgende

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 7 gasten


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum
Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBBservice.nl & phpBB.nl.