Circuswereld Forum

Welkom op dit forum. Lezen is leuk maar zelf een bericht plaatsen maakt het voor de anderen nog leuker.
Het is momenteel di apr 23, 2024 11:55 pm

Alle tijden zijn UTC+02:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 32 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3
Auteur Bericht
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: za okt 07, 2006 3:26 pm 
Offline

Lid geworden op: ma okt 24, 2005 12:21 am
Berichten: 661
Locatie: Utrecht/Amsterdam
heuvels schreef:
Citeer:
Waar dieren gebruikt word voor vermaak is er altijd wel het geld of 'traditie' wat voor dierenwelzijn gaat.

Vind ik verkeerd uitgangspunt. Volgens mij hebben jullie vroeger te vaak naar films gekeken als Pinoccio en Dombo, met foute circusdirecteuren. Ook de Dikkedeur van Pipo deugde niet helemaal herinner ik me.


Haha.. nee hoor. We zien dat wel gewoon in het gedrag van hoe men bij het circus om gaat met dieren. Hoe de dieren erbij zitten e.d.
Misschien dat sommige denken dat ze hun dieren een goed bestaan geven, maar deze denken ook dat olifanten dansen als ze stereotype gedrag vertonen...

_________________
Circus met dieren = dierenleed ;)


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: ma feb 05, 2007 7:03 pm 
Offline

Lid geworden op: do jan 04, 2007 6:54 pm
Berichten: 350
Chiicka, ik kan best geloven dat er circussen zijn die hun dieren niet mishandelen. Maar dat neemt het feit nog niet weg dat de dieren toch niet krijgen waar ze recht op hebben: een vrij leven in hun land van afkomst.

Heb je er bv al eens bij stilgestaan dat olifanten er niet op gebouwd zijn om zo koude temperaturen als bij ons mee te maken? of winters met sneeuw en vries?
Vroeger waren er wel zo van die olifanten... Mamoeten heette dat... en ze waren behaard en dus niet zo kaal als onze huidige olifanten...
Ook al hebben ze een dikke vetlaag... ze horen hier niet thuis hoor.

En nu heb ik het alleen over het klimaat gehad, ik kan het ook over voedsel, omgeving, beweging , ... en nog zoveel meer hebben.

_________________
Bescherm de dieren tegen de beesten!


Omhoog
   
 
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 32 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3

Alle tijden zijn UTC+02:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum
Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBBservice.nl & phpBB.nl.