Circuswereld Forum

Welkom op dit forum. Lezen is leuk maar zelf een bericht plaatsen maakt het voor de anderen nog leuker.
Het is momenteel do apr 25, 2024 5:55 am

Alle tijden zijn UTC+02:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 27 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: za feb 11, 2006 1:16 am 
goei dag circus een ik wil julie be danke dat julie mij heben in ge roepen maar ik ben wel kwaad ge weest dat ruben mij af ge loopen donderdag om 1 uur znagtse belde maar goed ik veer geef het hem maar een ding wil ik wel an tent maaken op circus en op aap ik wil zegen dat zij de tijd krijgen tod donder dag met hun aksies te stopen anderes komt op alle zender een aksie om alle dieren in het circus te be houde de ik fin het onte regt dat dit ver bode gaat worden ik wil dan ieder 1 op roepen dan wort er weer 1 numer open ge ztelt om daar heen te bellen ik heb be greeben dat ruben van circus info heeft ge zegt dat die circus leet varkens kopen zijn maar ik vins ereger dan dat ik wil niet dat het circus ge sloopt gaat worden door die sukols zij weeten geen eens waar ze me bezig zijn maar goed ik geef ze nog een kans en het gelt ook dat zij dan alle hun ziaatse en zo ook gaan ver wijderen andres kom er echt aksies en waar zgijn luk komd joop ook nog in aksie alles ik hem bel dit is geen drijg ing maar de werk luk hijd dat dit op touw word ge zet ik heb alle mijn gelt er voor over het circus met dieren moet blijfen be staan ik hoop dat max alle circus numers aan ruben wilt geeven dan kan ik ze belen om agter de sgeremen lief er mee op tv te koomen om de werk luk hijd te laaten zien dat de dierenb het wel goed heben en niet wad de andere denken en zegen de dieren in het circus heben het beeter dan in het natuur dit is de werk luk hijd ik hoop dat deze aksie niet hoeft ik maG MIJN NUMER EN MIJN MAIL ADERES ER NIET BIJ ZETEN OM MIJN IJGEN BE ZEGER MING ZO RIE VOOR HET ONGE MAK GROETJES SJOBIS MAN VAN TV


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp: open dagen
BerichtGeplaatst: za feb 11, 2006 10:59 am 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo okt 23, 2005 11:26 pm
Berichten: 1382
Locatie: Katwijk aan Zee
Beste showbizzman,
Komend jaar in het jaar van het circus gaan alle circussen op iedere zondag een open dag organiseren. Zo kan iedereen dan kennis maken met het werk achter de schermen van een circus, en zien dat het met de dieren in de Nederlandse circussen wel goed zit. Er wordt veel voorlichting gegeven over dieren in het circus. Natuurlijk wil de dierenbescherming eigenlijk niet dat dieren uberhaubt worden gedresseerd, dat er circusdieren zijn, dat er maneges zijn, en sterker nog, dat mensen huisdieren hebben en die dresseren. Dat laatste mag niemand eigenlijk weten want iedereen met huisdieren geeft wel eens geld aan de dierenbescherming en als ze weten hoe de dierenbescherming daar over denkt, dan is die club een enorme bron van inkomsten kwijt. Geeft niet hoor dat je geen email adres hebt achtergelaten, we weten je wel via Ruben te bereiken als je achter zijn computer kruipt. En Ruben moet 's avonds na 10 uur nooit meer iemand bellen, laten we dat afspreken!


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: za feb 11, 2006 6:44 pm 
Offline

Lid geworden op: ma okt 24, 2005 12:21 am
Berichten: 661
Locatie: Utrecht/Amsterdam
Er zit veel verschil tussen de Dierenbescherming en Dierenrechtenbeweging hoor Gera!

_________________
Circus met dieren = dierenleed ;)


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: zo feb 12, 2006 1:59 am 
CircusLeed.NL schreef:
Er zit veel verschil tussen de Dierenbescherming en Dierenrechtenbeweging hoor Gera!

Ik heb besloten hier niet op te reageren en mijn gevoelens te sparen. GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR.


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: zo feb 12, 2006 9:03 am 
Hans schreef:
CircusLeed.NL schreef:
Er zit veel verschil tussen de Dierenbescherming en Dierenrechtenbeweging hoor Gera!

Ik heb besloten hier niet op te reageren en mijn gevoelens te sparen. GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR.

En toch reageer je er op, ook al zeg je inhoudelijk niets. :lol: :wink:
De meeste dierenrechtenactivisten vinden de organisatie die Dierenbescherming heet te weinig doortastend en vaak ook nog wel een beetje hypocriet.


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: zo feb 12, 2006 9:55 am 
Offline

Lid geworden op: ma okt 24, 2005 12:21 am
Berichten: 661
Locatie: Utrecht/Amsterdam
Maar belangrijkste is dat er een fundamenteel verschil zit in de werkwijze en het doel.

_________________
Circus met dieren = dierenleed ;)


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: zo feb 12, 2006 9:59 am 
Volgens mij bedoelen we hetzelfde. :P


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: wo feb 22, 2006 7:15 pm 
Offline

Lid geworden op: ma okt 24, 2005 12:21 am
Berichten: 661
Locatie: Utrecht/Amsterdam
Geen actie tegen het/een circus in zwolle vrijdag hoor.

Vorige keer had je het ook al over actievoerders van ons terwijl die er niet waren...

_________________
Circus met dieren = dierenleed ;)


Laatst gewijzigd door CircusLeed.NL op wo feb 22, 2006 8:09 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: wo feb 22, 2006 7:52 pm 
Hans schreef:
CircusLeed.NL schreef:
Er zit veel verschil tussen de Dierenbescherming en Dierenrechtenbeweging hoor Gera!

Ik heb besloten hier niet op te reageren en mijn gevoelens te sparen. GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR.


Ik ga hier volledig in mee want het is gewoon een never ending
story dat als een hangende plaat zich blijft herhalen, en
het enigste wat ze er mee willen bereiken is je de kolere in je lijf
jagen, en ze je, net als een exteme moslim willen proberen te
bekeren met hun kutgeloof en idealen.

Ik heb me ook voorgenomen dat, als deze heikneuters
nog 1 keer buiten het circusdierentopic dit forum volspammen
met hun gezeik, ik dit forum ga verlaten, want me eigen kapot
ergeren aan een door dierenactivisten gedomineert forum heb ik
totaal geen zin in.
Circus behoort leuk te zijn, en daar horen geen zeiklieden tussen
die je met alle geweld willen dwingen om hun ideaal na te streven.


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: wo feb 22, 2006 9:05 pm 
circusfan schreef:
Circus behoort leuk te zijn, en daar horen geen zeiklieden tussen die je met alle geweld willen dwingen om hun ideaal na te streven.

Als er iets is waar je ons niet van kunt beschuldigen is het wel geweld, voorlopig zijn het juist de circusfans die met allerlei bedreigingen komen hoor! :shock:

circusfan schreef:
Ik heb me ook voorgenomen dat, als deze heikneuters nog 1 keer buiten het circusdierentopic dit forum volspammen
met hun gezeik, ik dit forum ga verlaten, want me eigen kapot ergeren aan een door dierenactivisten gedomineert forum heb ik totaal geen zin in.

Ha, dat biedt perspectieven! :D Je daagt ons nu wel heel erg uit zo, dat snap je toch zelf ook wel zeker? :lol: :wink:


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: vr feb 24, 2006 12:01 am 
Offline
Site Admin
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo okt 23, 2005 10:34 pm
Berichten: 7476
Locatie: Maassluis
Citeer:
circusfan schreef:
Ik heb me ook voorgenomen dat, als deze heikneuters nog 1 keer buiten het circusdierentopic dit forum volspammen
met hun gezeik, ik dit forum ga verlaten, want me eigen kapot ergeren aan een door dierenactivisten gedomineert forum heb ik totaal geen zin in.

Ha, dat biedt perspectieven! Je daagt ons nu wel heel erg uit zo, dat snap je toch zelf ook wel zeker?

In de kern van de zaak heeft circusfan wel gelijk al drukt hij zich wel erg plastisch uit. De andere topics dienen zoveel mogelijk gevrijwaard te blijven van dierenleed-discussies. Hoe staat het eigenlijk met het voorgenomen forum op circusleed.nl? Durven jullie dat nog niet aan? Expertise is er wel dunkt me dus dat mag het probleem niet zijn.


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: vr feb 24, 2006 7:12 am 
Offline

Lid geworden op: ma okt 24, 2005 12:21 am
Berichten: 661
Locatie: Utrecht/Amsterdam
heuvels schreef:
Hoe staat het eigenlijk met het voorgenomen forum op circusleed.nl? Durven jullie dat nog niet aan? Expertise is er wel dunkt me dus dat mag het probleem niet zijn.


We durven het wel aan hoor, maar moet nog wel tijd vinden om het te installeren, layout aan te passen etc. Ik heb het aardig druk momenteel. En aangezien ik de technicus ben....

_________________
Circus met dieren = dierenleed ;)


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: vr feb 24, 2006 4:21 pm 
als je tijd nou eens gebruikt dat je berichten intikt hier voor de forum op jullie site
dan moet je nog tijd over houden volgens mij :wink:


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: vr feb 24, 2006 8:29 pm 
Citeer:
Kiwi schreef:
circusfan schreef:
Circus behoort leuk te zijn, en daar horen geen zeiklieden tussen die je met alle geweld willen dwingen om hun ideaal na te streven.

Als er iets is waar je ons niet van kunt beschuldigen is het wel geweld, voorlopig zijn het juist de circusfans die met allerlei bedreigingen komen hoor! :shock:


wie begint er nou met bloedzuigen? juist, jullie! En dan moet
je het niet gek vinden dat je vandaag of morgen een pak slaag
krijgt van een een of andere circus medewerker, want net als bij
jullie zijn daar ook figuren bij waarmee niet te praten valt.

Citeer:
circusfan schreef:
Ik heb me ook voorgenomen dat, als deze heikneuters nog 1 keer buiten het circusdierentopic dit forum
volspammen met hun gezeik, ik dit forum ga verlaten, want
me eigen kapot ergeren aan een door dierenactivisten
gedomineert forum heb ik totaal geen zin in.


Ha, dat biedt perspectieven! :D Je daagt ons nu wel heel erg
uit zo, dat snap je toch zelf ook wel zeker? :lol: :wink:


het bied helemaal niks, want je aanwezigheid op dit forum
hangt helemaal af van de goedwillendheid van de eigenaar(s)
die tot nog toe nog enigsins de hand boven jullie hoofd houd,
dus valt er helemaal niks uit te dagen, dus berg je feestmuts
maar op en rep je eigen naar de curcus voor omgaan met
teleurstellingen, die waarschijnlijk niet doorgaat. Afbeelding Afbeelding


Omhoog
   
 
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 27 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 Volgende

Alle tijden zijn UTC+02:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum
Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBBservice.nl & phpBB.nl.