Circuswereld Forum

Welkom op dit forum. Lezen is leuk maar zelf een bericht plaatsen maakt het voor de anderen nog leuker.
Het is momenteel za apr 27, 2024 10:06 pm

Alle tijden zijn UTC+02:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 78 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 Volgende
Auteur Bericht
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: vr dec 28, 2007 9:05 pm 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: vr nov 02, 2007 4:55 pm
Berichten: 96
hoe bedoel je dreigement, als ik jou weg wil hebben ga ik het niet van te vooren opschrijven dan huur ik wel en paar polen in en hou mijn mond,


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: vr dec 28, 2007 9:19 pm 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: vr nov 02, 2007 4:55 pm
Berichten: 96
peter klinkert schreef:
, of heb je daar nog nooit echt last mee gehad waarvoor jij staat zoals circusleed, ik zou niet graag in jou schoenen willen staan, ff sireus he, ik zou de straat niet meer over durven en altijd achterom kijken, want de mensen waar jij tegen strijd staan hele grote belangen op het spel niet alleen geld maar ook traditie en historie


dus je heb nog niet deze vraag beantwoord............... of denk jij niet aan de mogelijke gevolgen die jij mischien loop door mensen hun tradtitie's af te nemen, door jou misleidende actie's

want circus is onstaan door dieren, en circus zonder dieren is geen circus, dus als mensen zoals jij ervoor willen zorgen dat die traditie kapot gemaakt word, zijn er heel veel familie's door jou alles kwijt hun hele leven, hun hobby's historie werk en ga zo maar door... denken jullie hier niet aan als je voor en circus staat

mocht er ooit landelijk en verbod op dieren in het circus komen, dan weet ik zekker dat er coserqantie's er op volgen, en dit geld niet alleen voor jou maar ook aan een antal andere mensen van organicatie's


Laatst gewijzigd door peter klinkert op vr dec 28, 2007 10:19 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: vr dec 28, 2007 10:17 pm 
Offline

Lid geworden op: ma okt 24, 2005 12:21 am
Berichten: 661
Locatie: Utrecht/Amsterdam
peter klinkert schreef:
dus je heb nog niet deze vraag beantwoord............... of denk jij niet aan de mogelijke gevolgen die jij mischien loop door mensen hun tradtitie's af te nemen, door jou misleidende actie's

want circus is onstaan door dieren, en circus zonder dieren is geen circus, dus als mensen zoals jij ervoor willen zorgen dat die traditie kapot gemaakt word, zijn er heel veel familie's door jou alles kwijt hun hele leven, hun hobby's historie werk en ga zo maar door...


Peter, ik ben niet anti-circus. Ik ben alleen tegen het gebruik van dieren in het circus. Als mensen naar het circus willen dan best, maar ik zou graag zien dat er daarvoor geen dieren misbruikt worden.

Verder is het circus iets wat constant ontwikkeld. Wil je meegaan in de tijd, dan ga je veranderen en ga je mee. Zo is het circus altijd al verder ontwikkeld e.d.

De circuswereld zou stom zijn zich vast te houden aan iets ouds en niet meegaan met de toekomst. Dat zal juist de strop betekenen voor de circuswereld.

En als mensen niet meer naar een circus gaan met dieren, dan heeft dat niets met mijn schuld te maken. Ik geef alleen maar informatie. Jij noemt het misleidende informatie wellicht, maar als het misleidend is kan je mij aanklagen en dat zie ik nog niet gebeuren.

Als mensen dus zelf beslissen door die informatie. Ja wat dan he? Blijft het circus vasthouden aan hun traditie of gaan ze veranderen?

_________________
Circus met dieren = dierenleed ;)


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: vr dec 28, 2007 10:24 pm 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: vr nov 02, 2007 4:55 pm
Berichten: 96
het is zo jij geef verkeerde en misleidende informatie dat weet jij ook, jij dikt ook alles aan, en niet alleen jij,

en ik durf hiebij de zweren mocht er landelijk verbod echt gelden dat de mensen die hiervoor gezorgt hebben er niet zo makkelijk mee weg komen echt... geloof me maar, en mens die in de goot beland doet hele raare dingen geloof mij maar, nu het voor jullie nog kan

en het heeft niets te maken met mee gaan in de tijd, dieren hooren in het circus zoals het altijd al zo is geweest

ik wil jou hierbij niet bedreigen, maar willen julie wel waarschuwen, als het er door komt gaat er hele raare dingen in nederland gebeuren


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: vr dec 28, 2007 10:39 pm 
Dieren horen in het circus, net als katten en honden huisdieren zijn. Die zijn ooit ook gedomesticeerd en dat zijn de circusdieren ook die nu in het circus leven.

Willen jullie dieren beschermen? Kijk dan naar de dieren die hier illegaal worden ingevoerd en die dood aankomen.En in dierenwinkels waar giftige kikkers, slangen en ktokodillen worden verhandeld!! Dat is pas misdadig, en ik zou daar m'n jonge energie in steken i.pv. mensen lastig te vallen die op een eerlijke manier met hard werk en liefde hun brood verdienen!!

Hebben jullie zelf huisdieren?? Let dan goed op ze met de feestdagen en schiet vooral geen vuurwerk af.!! :roll:


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: vr dec 28, 2007 10:46 pm 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: vr nov 02, 2007 4:55 pm
Berichten: 96
kijk als organisatie's zoals circusleed gewoon eerlijk hun verhaal vertelen zonder alles aan te diken of te mislijden, en het verbod zou er door komen is er natuurlijk niets aan de hand

maar het kan niet zo zijn dat organicatie zo als die van jullie zomaar dingen gaan roepen wat op vele punten niet waar is of aangedikt is

en als het circus daarmee veroordeeld word door jullie misleiden woorden, geloof mijn het gaat je kop kosten, want door dierenactievisten is dit alles onstaan, en het is nu goed wand er zijn regels gekomen enz. maar het moet ook een keer afgelopen zijn

een meening mag natuurlijk iedereen hebben maar niet als je mensen tegen beeter weten in en dat nog op grote schaal probeer te overtuigen
dan ben je echt verkeerd bezig,


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: vr dec 28, 2007 10:55 pm 
CircusLeed.NL schreef:
circusfan schreef:
CircusLeed.NL schreef:
peter klinkert schreef:
dus in de baas zijn tijd.... zou de baas leuk vinden


Ik ben de baas ;)


En hoeveel subsidie levert dat nou op per jaar?


Geen. Waarom denken sommige altijd dat organisaties bestaande uit vrijwilligers altijd subsidies krijgen vanuit de overheid?


Aha, dus een organisatie die bestaat uit vrijwilligers.
En waar haal je dan je inkomsten vandaan?


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: vr dec 28, 2007 10:57 pm 
Offline

Lid geworden op: ma okt 24, 2005 12:21 am
Berichten: 661
Locatie: Utrecht/Amsterdam
peter klinkert schreef:
het is zo jij geef verkeerde en misleidende informatie dat weet jij ook, jij dikt ook alles aan, en niet alleen jij,


Wat is er verkeerd dan?
Wat is er misleidend?

En waarom krijg ik hier geen rechtzaak over?

Citeer:
en ik durf hiebij de zweren mocht er landelijk verbod echt gelden dat de mensen die hiervoor gezorgt hebben er niet zo makkelijk mee weg komen echt... geloof me maar, en mens die in de goot beland doet hele raare dingen geloof mij maar, nu het voor jullie nog kan


Geef je hiermee niet juist aan wat voor soort 'mensen' circusmensen zijn?

Zo werd bijna iemand laatst doodgeslagen door circusmedewerkers van Herman Renz. Het bleef bij een hersenschudding, maar 1 klap hoeft maar op de verkeerde plek te zijn en deze jongen was misschien wel dood of verlamd geweest. Gelukkig is het niet zo ver gekomen.

En ik aanvaard elke consequentie die er aan zit. Dus als iemand aan mij wil komen door dat er een eventueel verbod zou zijn ofzo. Men doet maar. Als dat het risico is dat er is om voor dieren op te komen. Best.

Citeer:
en het heeft niets te maken met mee gaan in de tijd, dieren hooren in het circus zoals het altijd al zo is geweest


Er zijn ook altijd circussen zonder dieren geweest. De keuze om dieren als act in een circus te nemen is puur keuze van een circus zelf. Het gaat om het spectakel en niet om wat je ziet.

En daarnaast zien kleine kinderen niet eens dat een man in olifantenpak nep is. We hebben nog niet zo lang geleden met een act een hoop kinderen vermaakt. Kinderen vonden het prachtig. Voor jullie kleine toeschouwertjes maakt het dus niet zoveel uit.

Citeer:
ik wil jou hierbij niet bedreigen, maar willen julie wel waarschuwen, als het er door komt gaat er hele raare dingen in nederland gebeuren


Of je het nou wil of niet beschadig je met zo een uitspraak m.i. de circuswereld die je zo lief hebt.

_________________
Circus met dieren = dierenleed ;)


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: vr dec 28, 2007 11:00 pm 
Offline

Lid geworden op: ma okt 24, 2005 12:21 am
Berichten: 661
Locatie: Utrecht/Amsterdam
marjo le comte schreef:
Willen jullie dieren beschermen? Kijk dan naar de dieren die hier illegaal worden ingevoerd en die dood aankomen.En in dierenwinkels waar giftige kikkers, slangen en ktokodillen worden verhandeld!! Dat is pas misdadig, en ik zou daar m'n jonge energie in steken i.pv. mensen lastig te vallen die op een eerlijke manier met hard werk en liefde hun brood verdienen!!


Doe nou niet alsof we alleen met circussen bezig houden.

En wat je hierboven zegt wat betreft illegaal dieren, dat is natuurlijk zo. Ik ken het en ik ben daar ook zeer mee bezig. Maar dierentuinen en circussen zijn helaas met de wereldwijde dierenhandel ook verbonden. Misschien niet allen, maar een deel wel.

_________________
Circus met dieren = dierenleed ;)


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: vr dec 28, 2007 11:01 pm 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: vr nov 02, 2007 4:55 pm
Berichten: 96
en ik geef toe dat vroeger veel dingen verkeerd zijn gegaan, en ik geef toe dat nu in het buitenland ook nog steeds dingen verkeerd gaan,

maar dieren in het circus in nederland, nu ook dat er landelijk regels er zijn gekomen en de regels strenger worden aangepakt de leef omstandigheden vele malen beeter zijn geworden voor de dieren,

jullie heben hiervoor gezorgt en mischien moeten er nog wel wat dingetjes veranderd worden, daar moeten we samen voor zorgen door met elkaar te praten,

maar als julie zorgen door verkeerde informatie te geven aan de mensen dat er en verbod komt dan, door dingen te overdrijven en de verdraaien en ga zo maar door, dan ben je echt verkeerd bezig,

doe er mee wat je wil, ga jullie door zoals jullie nu doen, of willen jullie samen met circussen dat de waarheid verteld worden zonder de kans dat je vroeg of laat iets over komt


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: vr dec 28, 2007 11:01 pm 
Offline

Lid geworden op: ma okt 24, 2005 12:21 am
Berichten: 661
Locatie: Utrecht/Amsterdam
peter klinkert schreef:
maar het kan niet zo zijn dat organicatie zo als die van jullie zomaar dingen gaan roepen wat op vele punten niet waar is of aangedikt is


Ben benieuwd welke punten dan.

Circus Herman Renz, Renz Berlin e.d. ontkennen bijvoorbeeld dat ze olifantenhaken gebruiken. Ik heb vorig jaar nog aangetoond dat circus Herman Renz daarover loog toen ze olifanten gebruikten. En Renz Berlin gebruikt ze ook.

Citeer:
en als het circus daarmee veroordeeld word door jullie misleiden woorden, geloof mijn het gaat je kop kosten, want door dierenactievisten is dit alles onstaan, en het is nu goed wand er zijn regels gekomen enz. maar het moet ook een keer afgelopen zijn


Als wij misleiden, dan kan men ons aanklagen. Dat heeft circus Herman Renz ooit eens geprobeerd, maar de Justitie zag daar niets verkeerd in onze beweringen.

_________________
Circus met dieren = dierenleed ;)


Laatst gewijzigd door CircusLeed.NL op vr dec 28, 2007 11:07 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: vr dec 28, 2007 11:04 pm 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: vr nov 02, 2007 4:55 pm
Berichten: 96
waarom heeten julie circusleed, het maak niet uit waar je mee bezig ben als je maar de waarheid verteld


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: vr dec 28, 2007 11:06 pm 
Offline

Lid geworden op: ma okt 24, 2005 12:21 am
Berichten: 661
Locatie: Utrecht/Amsterdam
peter klinkert schreef:
maar dieren in het circus in nederland, nu ook dat er landelijk regels er zijn gekomen en de regels strenger worden aangepakt de leef omstandigheden vele malen beeter zijn geworden voor de dieren,


Landelijke regels? Je doelt op de regeltjes van het VNCO...
Dat stelt niets voor. Dat gaat niet verder dan de situatie van de dieren nu.

In de gwwd is nog niets opgenomen in het artikel wat ingevuld kon worden voor de circusdieren.

Citeer:
jullie heben hiervoor gezorgt en mischien moeten er nog wel wat dingetjes veranderd worden, daar moeten we samen voor zorgen door met elkaar te praten,


Nee, die regeltjes is puur pr van de circuswereld. Wij zijn er niet om over regeltjes te praten. Wij zijn er alleen om onze mening te geven met de argumenten. Als de circuswereld zelf regeltjes doet opstellen.. best en als ze gaan praten met de regering. Best.

Maar wij zijn er en blijven er iig totdat de dieren uit de tent zijn.

Citeer:
maar als julie zorgen door verkeerde informatie te geven aan de mensen dat er en verbod komt dan, door dingen te overdrijven en de verdraaien en ga zo maar door, dan ben je echt verkeerd bezig,


Ik ben voor feitelijke weergave van argumenten. En als iemand problemen heeft met wat wij zeggen, dan staan hun in het recht om een klacht in te dienen en ons voor het gerecht te slepen.

_________________
Circus met dieren = dierenleed ;)


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: vr dec 28, 2007 11:13 pm 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: vr nov 02, 2007 4:55 pm
Berichten: 96
zijn heel veel punten wat verkeerd zijn, en ik ga daar ook niet op alle punten op in, daar moet je samen met vnco tot en akkoord zien te komen,
en ook samen de waarheid op de site's en flayers zeten
want dan ben je goed bezig, en dan word het voor iedereen duidelijk voor alle patijen.

want hiermee hebben iedereen wat aan niet alleen alle mensen maar vooral de dieren


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: vr dec 28, 2007 11:16 pm 
CircusLeed.NL schreef:
marjo le comte schreef:
Willen jullie dieren beschermen? Kijk dan naar de dieren die hier illegaal worden ingevoerd en die dood aankomen.En in dierenwinkels waar giftige kikkers, slangen en ktokodillen worden verhandeld!! Dat is pas misdadig, en ik zou daar m'n jonge energie in steken i.pv. mensen lastig te vallen die op een eerlijke manier met hard werk en liefde hun brood verdienen!!


Doe nou niet alsof we alleen met circussen bezig houden.

En wat je hierboven zegt wat betreft illegaal dieren, dat is natuurlijk zo. Ik ken het en ik ben daar ook zeer mee bezig. Maar dierentuinen en circussen zijn helaas met de wereldwijde dierenhandel ook verbonden. Misschien niet allen, maar een deel wel.
Het valt me juist op dat jullie het meeste met jullie acties tegen circusdieren in het nieuws komen, over de misstanden met illegale geinporteerde dieren zie ik nauwelijks iets op het nieuws!! :cry:


Omhoog
   
 
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 78 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 Volgende

Alle tijden zijn UTC+02:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 52 gasten


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum
Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBBservice.nl & phpBB.nl.