Circuswereld Forum

Welkom op dit forum. Lezen is leuk maar zelf een bericht plaatsen maakt het voor de anderen nog leuker.
Het is momenteel vr apr 19, 2024 11:14 pm

Alle tijden zijn UTC+02:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 2 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtonderwerp: Re: goei je dag
BerichtGeplaatst: zo feb 12, 2006 2:19 am 
ruben schreef:
hoi alle maal die van circusen mert dieren van houd ik heb net een te le voon tje ge kreegen van de zjowbis man van tv hij wil om be kent blijfen en te regt hij zegt dat alle dieren die weg ge haalt worden alle maal worden af ge maakt zij wilen er niks over hooren zegen zij tegen hem ik weet zeeker zij zulen tog alles ont kene maar zegen dit alls tu b;ief door dit mag niet ge buuren ik hoop dat er 1 is die dit door zegt ik hoop het groetjes ruben van circus info ruben

Hoi Ruben,
Dieren en circus zullen altijd een eenheid vormen. Dat is waar je in moet geloven. Laat hun hun menig maar geven. Dat mag gelukkig in Nederland. Wij geven daarop ons antwoord. (is ook toegestaan) Bedenk dat deze discussie al EEUWEN oud is en er nog nu nog steeds dieren in het circus zijn. Zolang de discussies fair en met argumenten bestreden worden zal dit ook in lengte van dagen (zo niet jaren) zo blijven.


Omhoog
   
 
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 2 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+02:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum
Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBBservice.nl & phpBB.nl.