Circuswereld Forum

Welkom op dit forum. Lezen is leuk maar zelf een bericht plaatsen maakt het voor de anderen nog leuker.
Het is momenteel do mar 28, 2024 1:44 pm

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 18 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 Volgende
Auteur Bericht
 Berichtonderwerp: Circusdieren!!!!!(ja, sorry)
BerichtGeplaatst: zo feb 26, 2006 4:16 pm 
Offline

Lid geworden op: ma jan 30, 2006 4:57 pm
Berichten: 103
Locatie: amsterdam
Ik wou nog even zeggen dat ik een aantal jaren terug in een nederlands circus(helaas weet ik niet meer welke) de fantastische Gabrielle Dew heb gezien. Een bijzonder goede act, deze vrouw ging dan ook bijzonder goed met haar dieren om. Ik heb haar later nog een keer gezien in kerstcircus almere, met een andere, maar tevens net zo'n goeie act :arrow: een voorbeeld!!!!!!!Ik wou in dit berichtje foto's zetten van het bezoek aan circus moskou, waar ik gister in hoofddorp naar de voorstelling ben geweest, maar helaas dit kan niet.

Tot ziens, Warren Estefan


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp: ~
BerichtGeplaatst: zo feb 26, 2006 4:31 pm 
Volgens mij komt dat staatscircus ook bij mij in mijn woonplaats. Is dit een goed circus warren???? Kan iemand anders mij helpen???? En die vrouw die daar de paarden doet is die echt goed????? :?: :?: :?: :!: :!: :!: bye- :wink: -bye :!: :!: :!:


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: zo feb 26, 2006 9:05 pm 
Offline

Lid geworden op: ma okt 24, 2005 12:21 am
Berichten: 661
Locatie: Utrecht/Amsterdam
Als je wilt weten hoe de paarden behandeld worden in het circus moskou-holiday welke in Hoofddorp stond:

http://www.circusleed.nl/video/Moskou-H ... 115F-1.AVI
http://www.circusleed.nl/video/moskou-h ... 115f-3.avi

_________________
Circus met dieren = dierenleed ;)


Omhoog
   
 
BerichtGeplaatst: zo feb 26, 2006 11:14 pm 
Warren schreef:
Ik wou nog even zeggen dat ik een aantal jaren terug in een nederlands circus(helaas weet ik niet meer welke) de fantastische Gabrielle Dew heb gezien. Een bijzonder goede act, deze vrouw ging dan ook bijzonder goed met haar dieren om. Ik heb haar later nog een keer gezien in kerstcircus almere, met een andere, maar tevens net zo'n goeie act :arrow: een voorbeeld!!!!!!!


Gabrielle Dew treedt momenteel met haar Hongaarse Post op bij het Levade Nobel Horse Gala, dat van 2 maart tot 17 april een tournee door Nederland zal maken.

In 2002 en 2003 was ze op tournee in Nederland met Circus Althoff.


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: ma feb 27, 2006 2:25 am 
CircusLeed.NL schreef:
Als je wilt weten hoe de paarden behandeld worden in het circus moskou-holiday welke in Hoofddorp stond:

http://www.circusleed.nl/video/Moskou-H ... 115F-1.AVI
http://www.circusleed.nl/video/moskou-h ... 115f-3.avi


Ga je ons nu ook bestoken met extra"s MB op onze computers. Deze twee filmpjes bijelkaar zijn ruim 12 MB. D8t je dat wij hier tijd voor hadden. Er is wel wat beters te doen. Paginas zat op het internet die ons geliefde circus laten zien van een heel andere kant.


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: ma feb 27, 2006 9:14 am 
Offline

Lid geworden op: ma okt 24, 2005 12:21 am
Berichten: 661
Locatie: Utrecht/Amsterdam
Binnenkort zal voor de arme zielen met wat minder snel internet wat kleinere filmpjes komen :)

Maar op de beelden zie je hoe de paarden behandeld worden. Niet goed dus

_________________
Circus met dieren = dierenleed ;)


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: ma feb 27, 2006 11:22 am 
De filmpjes zijn heel kort, ik zie het probleem niet. Ik zou eerder zeggen dat ze "slechts" 12 MB zijn.

Ik ben met je eens dat ze bij het Staatscircus van Moskou hun dieren (vooral de katten) niet optimaal verzorgen. Maar dat is zeker niet bij alle Nederlandse circussen het geval.

Die paarden zien er in het filmpje niet zo onverzorgd uit. Ze hebben ruime boxen. Het gefilmde paard heeft geen zaagsel in de box, maar zo te zien heeft het paard ernaast het wel. Misschien is dit paard wel allergisch voor zaagsel, weet jij veel. Dan zou het mishandeling zijn om het hem wel te geven...

De paarden staan gezadeld in hun stal. Maar aan de muziek te horen, is de show bezig. Dat betekend dus dat de paarden zodadelijk moeten optreden. Natuurlijk moeten ze even van te voren gezadeld worden. Als je in je filmpje wilt laten zien dat ze de hele dag gezadeld staan, moet je de muziek er af halen :wink:

Hoe ben je trouwens trouwens die stal in gekomen? Daar ligt toch zo'n valse waakhond voor?


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: ma feb 27, 2006 2:26 pm 
Offline

Lid geworden op: ma okt 24, 2005 12:21 am
Berichten: 661
Locatie: Utrecht/Amsterdam
tjerk schreef:
De filmpjes zijn heel kort, ik zie het probleem niet. Ik zou eerder zeggen dat ze "slechts" 12 MB zijn.

Wil je dan grotere/langere filmpjes zien? Een paar uur film lijkt mij een beetje onnodig om te laten zien hoe wij dieren aantreffen.

Citeer:
Die paarden zien er in het filmpje niet zo onverzorgd uit.

Zegt niets over hoe de psychische staat is van het dier. 1 van de paarden was druk bezig met stereotype gedrag. Helaas geen beelden daarvan. Dus we gaan daarvoor nog eens speciaal terug.

Citeer:
Ze hebben ruime boxen. Het gefilmde paard heeft geen zaagsel in de box, maar zo te zien heeft het paard ernaast het wel. Misschien is dit paard wel allergisch voor zaagsel, weet jij veel. Dan zou het mishandeling zijn om het hem wel te geven...

Belangrijkste is dat paarden een goede wei behoren te hebben waar ze lekker op rond kunnen lopen. Constant in die boxen staan is geen leven. Of vind jij van wel?

Citeer:
De paarden staan gezadeld in hun stal. Maar aan de muziek te horen, is de show bezig. Dat betekend dus dat de paarden zodadelijk moeten optreden. Natuurlijk moeten ze even van te voren gezadeld worden. Als je in je filmpje wilt laten zien dat ze de hele dag gezadeld staan, moet je de muziek er af halen :wink:

Wij gaan geen beelden manipuleren. We willen met de beelden en onze informatie mensen motiveren zelf eens te gaan kijken. En dan niet voor een paar minuten ofzo.. Nee gewoon wat langer. Laat mensen zelf maar eens observeren hoe de dieren behandeld worden. Wij kunnen alleen voor de prikkel zorgen.

De beelden waren geloof van een +/- uurtje voor de show.

Citeer:
Hoe ben je trouwens trouwens die stal in gekomen? Daar ligt toch zo'n valse waakhond voor?


Ik zal het even vragen aan degene die de beelden hebben gemaakt. Toen ik bij dat circus was heb ik geen hond gezien. Mijn ervaring met circushonden is dat ze erg aardig zijn. Toen bij groot russisch staatscircus was er een lieve hond die erg veel aandacht te kort had. Lag hele tijd aan ketting en sprong tegen iedereen op die kwam. Toen zei zo een circusgast nog dat we uit moesten kijken want anders stuurde die de hond op ons af. Kwam later die hond naar ons toe. Kreeg die gewoon wat aaitjes over zijn bol.

Daarnaast hoef je niet bang te zijn voor honden hoor :) Blaffende honden bijten niet :)

_________________
Circus met dieren = dierenleed ;)


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp: circusdieren
BerichtGeplaatst: ma feb 27, 2006 4:21 pm 
Offline

Lid geworden op: ma jan 30, 2006 4:57 pm
Berichten: 103
Locatie: amsterdam
De muziek van het circus draait geen uur van te voren!!!! Ongeveer een half uur van te voren. En als het zo erg is dat het paard aan een touw zit: Het ddurde niet meer dan een kwartier dan dat het paard de piste in mocht..... de show werd namelijk eerst geopend door de paarden toen ik hier begin 2006 naar toe ging. Ik kan mij niet herrinneren dat ik in hoofddorp paarden bij dit circus heb gezien....(ja, ik was ook een kwartiertje te laat :oops: ) En alex: Je kunt zijken!!!! Als een boer paarden op een stuk weiland heeft lopen is het ook niet groot genoeg dus...................... Einde disscussie, oh webmaster sluit dit forumonderdeel maar weer, want we gaan weer over op het tommie en innieminnie gezeik!!!!!!


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: ma feb 27, 2006 5:21 pm 
Offline

Lid geworden op: di dec 06, 2005 2:16 am
Berichten: 442
Locatie: Groningen
Nee Warren, we kunnen dit forumonderdeel beter niet sluiten. Dit forum toont juist het stereotype gedrag van die club onbenullen. Steeds vervallen ze weer in hun zelfde verhaaltje. Dat toont juist hun zwakte aan. Nu komen ze inderdaad met 2 filmpjes, ongeveer een kwartier voor de voorstelling gemaakt. Hoe lullig kun je overkomen met dit soort materiaal.
Alex. en natuurlijk je hele club, ik ga nog medelijden krijgen met de manier waarop jullie je nu presenteren. Toevallig was ik afgelopen weekend nog aanwezig bij jullie demonstratie in Zwolle. Zieligheid troef van jullie kant toen de politie kwam. Wat een jankerds.

Geloof me, het circus heeft van jullie geen enkele last. Is echt geen partij en ook het publiek heeft op deze manier geen enkele boodschap aan jullie.

Circusleed=lek als een mandje (de infiltrant)


Omhoog
   
 
BerichtGeplaatst: ma feb 27, 2006 5:25 pm 
Offline

Lid geworden op: vr jan 27, 2006 12:14 pm
Berichten: 899
Locatie: Assen
Ik ben afgelopen zaterdag j.l. naar Hoofddorp geweest en heb daar vernomen dat de kozakken vertrokken zijn bij het Staatscircus van Moskou, binnenkort komen hier nieuwe nummers voor in de plaats, dus Circusleed laat je toch eerst eens goed voorlichten , alvorens weer allerlei antijgingen op het Circusweb te plaatsen , welke kant noch wal raken en nog wat men beweerde dat ik naar Zwolle zou gaan het afgelopen weekend, waar haalt men dit nu weer vandaan, ik heb het hier nooit over gehad op het forum. Trouwens hoe willen jullie dat voorelkaar krijgen om nieuwe filmpjes op jullie website te plaatsen van de paarden, welke niet meer aanwezig zijn bioj het Staatscircus van Moskou. Ik hoop
als jullie dit seizoen weer van plan zijn om illegaal filmopnames te maken in de dierenverblijven van de circussen, de direkties jullie eens zullen gaan aangeven als ze jullie betrappen en dat jullie als taakstraf opgelegd zullen krijgen om mee te helpen de stallen schoon te maken bij de circussen, ik vind het nog steeds laag om dit illegaal te doen, maar ja jullie durven dit natuurlijk niet op de lagale wijze te doen, laf hoor.
Zijn jullie het demonstreren moe geworden, want we hebben jullie afgelopen zaterdag gelukkig niet gezien in Hoofddorp, dus dat was al een hele opluchting en is die dag voor Ruben en mij en ook voor het circus nog plezierig verlopen, men had deze middag een nagenoeg volle bak, dus veel mensen houden toch van circussen met dieren, dat is wel degelijk een feit, jullie slaan dus de plank volleidig mis met jullie acties, het publiek gaat toch wel naar het circus.
Max. :)

_________________
ik hou van het CIRCUS, zowel zonder, maar vooral ook met DIEREN.


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp: Re: circusdieren
BerichtGeplaatst: di feb 28, 2006 11:31 am 
Offline

Lid geworden op: ma okt 24, 2005 12:21 am
Berichten: 661
Locatie: Utrecht/Amsterdam
Warren schreef:
De muziek van het circus draait geen uur van te voren!!!! Ongeveer een half uur van te voren.


Kan ook.. ben daar niet zelf geweest dus weet de exacte details niet.
Overigens staan wij vaker bij een circus ruim voor de voorstelling en horen we wel vaker dat een circus van te voren wat muziek draait.

Citeer:
En als het zo erg is dat het paard aan een touw zit: Het ddurde niet meer dan een kwartier dan dat het paard de piste in mocht..... de show werd namelijk eerst geopend door de paarden toen ik hier begin 2006 naar toe ging.


Ja, maar waarom een paard aan een touw vastbinden?

Citeer:
Ik kan mij niet herrinneren dat ik in hoofddorp paarden bij dit circus heb gezien....(ja, ik was ook een kwartiertje te laat :oops: ) En alex: Je kunt zijken!!!! Als een boer paarden op een stuk weiland heeft lopen is het ook niet groot genoeg dus......................


Ik ben zelf niet in Hoofddorp geweest, dus zou niet weten of ze daar nog paarden hadden.

_________________
Circus met dieren = dierenleed ;)


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: di feb 28, 2006 11:37 am 
Offline

Lid geworden op: ma okt 24, 2005 12:21 am
Berichten: 661
Locatie: Utrecht/Amsterdam
magnum schreef:
Toevallig was ik afgelopen weekend nog aanwezig bij jullie demonstratie in Zwolle. Zieligheid troef van jullie kant toen de politie kwam. Wat een jankerds.


Welke demonstratie? Die tegen dierproeven? (iig niet tegen circussen) Zou kunnen. Was leuk daar. Ach.. politie komt altijd wel hoor. In Zwolle was het omdat het bedrijf begon te zeiken dat we op het terrein van hun stonden. En die dag zijn we ook naar andere bedrijven gegaan. En toen kwam de politie ook, maar om ons te beschermen tegen bepaalde mensen. Soms is de politie een grote vriend en soms niet :)

[quote[Geloof me, het circus heeft van jullie geen enkele last. Is echt geen partij en ook het publiek heeft op deze manier geen enkele boodschap aan jullie. [/quote]
Geloof mij maar beste magnum. Het circus zal dit jaar erg gaan balen dat ze gebruik maken van dieren in hun shows.

Citeer:
Circusleed=lek als een mandje (de infiltrant)


hahaha... bewijs het maar :)

_________________
Circus met dieren = dierenleed ;)


Omhoog
   
 
BerichtGeplaatst: di feb 28, 2006 11:42 am 
Offline

Lid geworden op: ma okt 24, 2005 12:21 am
Berichten: 661
Locatie: Utrecht/Amsterdam
max schreef:
Ik ben afgelopen zaterdag j.l. naar Hoofddorp geweest en heb daar vernomen dat de kozakken vertrokken zijn bij het Staatscircus van Moskou, binnenkort komen hier nieuwe nummers voor in de plaats, dus Circusleed laat je toch eerst eens goed voorlichten , alvorens weer allerlei antijgingen op het Circusweb te plaatsen ,

Ik weet ook niet alles hoor. Daarnaast maakt het toch niet uit of er acts weg gaan of niet. Het circus heeft meegewerkt aan het dierenleed en doen dat nog steeds.

Citeer:
Trouwens hoe willen jullie dat voorelkaar krijgen om nieuwe filmpjes op jullie website te plaatsen van de paarden, welke niet meer aanwezig zijn bioj het Staatscircus van Moskou.


Ze zullen vast wel weer nieuwe dierenacts krijgen. We proberen zoveel mogelijk materiaal te verzamelen iig.

Citeer:
Ik hoop als jullie dit seizoen weer van plan zijn om illegaal filmopnames te maken

Gewoon legaal hoor.

Citeer:
in de dierenverblijven van de circussen, de direkties jullie eens zullen gaan aangeven als ze jullie betrappen en dat jullie als taakstraf opgelegd zullen krijgen om mee te helpen de stallen schoon te maken bij de circussen, ik vind het nog steeds laag om dit illegaal te doen, maar ja jullie durven dit natuurlijk niet op de lagale wijze te doen, laf hoor.

Legaal hoor.

Citeer:
Zijn jullie het demonstreren moe geworden, want we hebben jullie afgelopen zaterdag gelukkig niet gezien in Hoofddorp,


Die demonstratie ging niet door.

Citeer:
dus dat was al een hele opluchting en is die dag voor Ruben en mij en ook voor het circus nog plezierig verlopen, men had deze middag een nagenoeg volle bak, dus veel mensen houden toch van circussen met dieren, dat is wel degelijk een feit, jullie slaan dus de plank volleidig mis met jullie acties, het publiek gaat toch wel naar het circus.
Max. :)


Ach.. eind dit jaar zal het circus wel balen...

_________________
Circus met dieren = dierenleed ;)


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp: staatscircus van moskou
BerichtGeplaatst: di feb 28, 2006 12:39 pm 
Offline

Lid geworden op: ma jan 30, 2006 4:57 pm
Berichten: 103
Locatie: amsterdam
voor max op de site van het staatscircus van moskou staan nu al nieuwe acts, bedoel je dat zij ook nog nieuwe dierennummers krijgen??????????????????? :?: :D


Omhoog
   
 
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 18 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 Volgende

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum
Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBBservice.nl & phpBB.nl.