Circuswereld Forum

Welkom op dit forum. Lezen is leuk maar zelf een bericht plaatsen maakt het voor de anderen nog leuker.
Het is momenteel za apr 27, 2024 12:39 pm

Alle tijden zijn UTC+02:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 18 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2
Auteur Bericht
 Berichtonderwerp: Re: geen grip op activisten
BerichtGeplaatst: ma mei 25, 2009 10:03 pm 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo okt 23, 2005 11:26 pm
Berichten: 1382
Locatie: Katwijk aan Zee
Het gaat er gewoon om dat de mensen goed beseffen wat voor een rare types zich bezig houden met acties tegen circusdieren. Meestal zijn dat mensen die er absoluut geen verstand van hebben en die nog minder verstand hebben van beleid. Ik denk dat het vreselijk moeilijk, zo niet onmogelijk gaat worden om aan algemeen dierenwelzijn te gaan doen. Tenslotte, als er iets moet gebeuren met circusdieren, dan moet je ook naar alle andere dieren in Nederland kijken, zoals de 2 miljoen katten, 1 miljoen honden, manegepaarden, miljoenen vleeskuikens, de vissen, ach wat, dieren gebruiken voor consumptie. Ben je daarmee helemaal klaar, ga dan kijken hoe het zit met circusdieren. Maar voorlopig zien sommige groeperingen er nog altijd gratis publiciteit in, want journalisten van kranten blijven mensen die liever geen echte research doen, maar meer afgaan op de mensen die t hardst roepen. En zo is het ook met jou Tieske, jouw drive is het toch ook om (hoewel hopeloos) wat circusmensen te treiteren en op de kast te krijgen, een echte bijdrage, daar kunnen die circusdieren van jou toch ook naar fluiten? Reis eens een paar weken mee met een circus zou ik zo zeggen.

_________________
Neem ook eens een kijkje op http://www.circusweb.nl (voor het meest actuele circusnieuws)


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp: Re: geen grip op activisten
BerichtGeplaatst: ma mei 25, 2009 11:45 pm 
Offline
Site Admin
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo okt 23, 2005 10:34 pm
Berichten: 7476
Locatie: Maassluis
tieske schreef:
Enfin, mij intresseert die politiek niet zo. Ze zijn toch allemaal maar t zelfde: beloven en nog eens beloven, en als ze dan aan de macht staan doen ze niets meer dan de zakken van burgers rollen :lol:


Niet dat ik nou zo geweldig trots ben op de NL politiek, maar als ik die ga vergelijken met die in d'n belzjiek, dan mag ik toch een beetje content zijn over Den Haag :clown :mrgreen:

_________________
Gelukkig zijn niet alle circussen hetzelfde....


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp: Re: geen grip op activisten
BerichtGeplaatst: di mei 26, 2009 2:21 pm 
Dat hangt ervan af over welke thema's hoor....


Omhoog
   
 
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 18 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2

Alle tijden zijn UTC+02:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 45 gasten


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum
Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBBservice.nl & phpBB.nl.