Circuswereld Forum

Welkom op dit forum. Lezen is leuk maar zelf een bericht plaatsen maakt het voor de anderen nog leuker.
Het is momenteel za apr 27, 2024 8:56 am

Alle tijden zijn UTC+02:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 37 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3 Volgende
Auteur Bericht
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: za apr 01, 2006 8:46 pm 
---


Laatst gewijzigd door Maria-miara Santagio(MAMI op wo apr 12, 2006 9:54 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: za apr 01, 2006 10:34 pm 
Citeer:
IK VERTEL NIET WAAR IK ZIT OMDAT IK GEZEIK OVER HET ZIELIGE DIEREN (VOLGENS JULLIE) BESPAARD WIL BLIJVEN. IK WIL STRAKS NIET DINGEN LEZEN OVER HET CIRCUS WAAR IK ZIT, DIE NIET WAAR ZIJN. IK WIL DAT DIE MENSEN NIET AANDOEN. ER STAAN OP DIE SITE VAN JULLIE HEEL WAT LEUGENS EN IK WIL ER STRAKS NIET DINGEN BIJ HEBBEN STAAN OVER ''MIJN'' CIRCUS.


Het is ook moeilijk een naam te noemen, als je helemaal niet bij een circus zit. Als je dan doet alsof, moet je het natuurlijk ook goed doen. Eerst had je het er namelijk over dat je bij een circus in Duitsland werkte. De groepering Circusleed voert actie in Nederland en - of ik moet mij sterk vergissen - niet in Duitsland. Dus waarom durf je dan de naam van het circus niet te noemen?

Een paar maanden geleden had je nog zo veel kritiek op het houden van dieren in circussen, en nu beweer je dierentrainster te zijn bij een groot circus. Waar haal je dan ineens de kennis vandaan om dieren te kunnen dresseren?

Als je nou gewoon de naam noemde zou het nog enigszins geloofwaardig over kunnen komen. Maar volgens mij is het - zoals we van jou gewend zijn - weer eens klinklare onzin.

Citeer:
IK WIL STRAKS NIET DINGEN LEZEN OVER HET CIRCUS WAAR IK ZIT, DIE NIET WAAR ZIJN. IK WIL DAT DIE MENSEN NIET AANDOEN. ER STAAN OP DIE SITE VAN JULLIE HEEL WAT LEUGENS EN IK WIL ER STRAKS NIET DINGEN BIJ HEBBEN STAAN OVER ''MIJN'' CIRCUS.


Je beschuldigt anderen van leugens, maar je kan niet eens je eigen uitspraken - die volgens jou feiten zijn - bewijzen danwel beargumenteren.

Hierbij even een tip. Als je Circusleed wilt vertellen over de verzorging van de dieren in "jouw" circus, laat dan eens wat foto's zien. Want met alleen jouw woorden, waarvan het dus zeer onzeker is of ze wel waar zijn, bewijs je niks.


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: za apr 01, 2006 11:23 pm 
Maria-miara Santagio(MAMI schreef:
Als het zo moet: Weet jij wie dit onderwerp van het forum heeft geopend????? IK

Wil je daarmee zeggen dat jij dan ook bepaalt wie er mag reageren en hoe er gereageerd moet worden? :lol: Je snapt de werking van een forum nog niet helemaal he? :lol:
Zeker omdat je dit onderwerp ZELF in het subforum Circusdieren gestart bent, dan lijkt het er toch wel op dat je een discussie met ons wilt uitlokken, en niet dat je alleen over je nieuwe baan wilt vertellen. :lol:

Citeer:
ER STAAN OP DIE SITE VAN JULLIE HEEL WAT LEUGENS EN IK WIL ER STRAKS NIET DINGEN BIJ HEBBEN STAAN OVER ''MIJN'' CIRCUS.

Als je kunt bewijzen dat er leugens opstaan dan snap ik niet dat je daar niet allang tegen geprotesteerd hebt. Als het leugens zouden zijn zou je ons namelijk kunnen aanklagen wegens laster, maar geen enkel circus heeft dit tot nu toe gedaan omdat ze ook wel weten dat wij geen leugens verspreiden.

Citeer:
Ik vind het buitengewoon flauw dat jij mijn nieuwe baan aan het afkraken bent- oh, maar dat doe ik helemaal niet- Nee, jij zult het niet in de gaten hebben, omdat dit in jou aard zit.

Dat doe ik inderdaad niet nee, je begint zelf over dierenrechtenactivisten, als je die niet genoemd had had je gewoon lekker over je nieuwe baan kunnen vertellen zonder dat ik me ermee bemoeid zou hebben.
En mijn aard... je kent me niet eens, hoe kun je dan oordelen over mijn aard? Op basis van wat berichtjes hier? :lol: Het wordt steeds grappiger. :lol:
En wat Tjerk zegt; eerst een circus in Duitsland, nu blijkbaar in het zonnige zuiden, er klopt inderdaad niet veel van je verhaal. Een hele grote mond, maar bewijzen ho maar. :roll:


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: zo apr 09, 2006 10:56 pm 
tjerk schreef:
.......Een paar maanden geleden had je nog zo veel kritiek op het houden van dieren in circussen, en nu beweer je dierentrainster te zijn bij een groot circus. Waar haal je dan ineens de kennis vandaan om dieren te kunnen dresseren?

Mami, als je idd bij het circus waar je werkt zo snel en makkelijk dieren trainer kan worden wil ik wel héél graag weten waar je dan werkt zodat ik mijn solicitatie vandaag nog op de bus kan doen :wink:
Ik heb namelijk niet die ervaring dat dat overal zo makkelijk gaat.


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: di apr 11, 2006 3:00 pm 
---


Laatst gewijzigd door Maria-miara Santagio(MAMI op wo apr 12, 2006 9:54 pm, 2 keer totaal gewijzigd.

Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: di apr 11, 2006 5:08 pm 
---


Laatst gewijzigd door Maria-miara Santagio(MAMI op wo apr 12, 2006 9:55 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: di apr 11, 2006 11:15 pm 
Als het de helft van deze wereld toch niet aangaat bij welk circus je zit, post er dan ook niet over. Het is niet zo gek dat mensen zich nu aan het afvragen zijn of je echt wel bij een circus zit, en bij welk circus dan. En dan kun je wel kwaad worden en mensen aanvallen, dat maakt je echt niet geloofwaardiger hoor!
Mij persoonlijk maakt het niets uit of je het nu wel of niet bekendmaakt, alleen al het feit dat je er geheimzinnig over doet en dat je bang bent dat er belastende filmpjes op internet zullen verschijnen zegt wat mij betreft al genoeg! 8)


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: wo apr 12, 2006 2:33 pm 
---


Laatst gewijzigd door Maria-miara Santagio(MAMI op wo apr 12, 2006 9:55 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: wo apr 12, 2006 7:35 pm 
Maria-miara Santagio(MAMI schreef:
En we gaan maar door.................

Inderdaad, omdat je niet zo heel erg geloofwaardig overkomt. En die geloofwaardigheid wordt alsmaar minder...


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: wo apr 12, 2006 9:58 pm 
---


Laatst gewijzigd door Maria-miara Santagio(MAMI op do apr 13, 2006 1:19 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp: Re: WEG!!!!
BerichtGeplaatst: wo apr 12, 2006 10:12 pm 
Maria-miara Santagio(MAMI schreef:
Ik heb mijn berichten hier weg gehaald. Als niemand mij wil geloven en ik hier toch maar een beetje iedereen aan het overtuigen ben of ik wel/niet besta :arrow: Ik ben het gezeur over mij een beetje zat.

O ja hoor, je bestaat wel degelijk, anders zou je hier ook niet kunnen posten. :D We twijfelen alleen aan je verhaal over dat fantastische baantje van je, in dat geweldige circus. Maar goed dat je je berichten hebt weggehaald, dat zou ik ook doen als ik jou was en geen bewijs zou willen achterlaten van de onwaarheden die ik gepost zou hebben.


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: do apr 13, 2006 7:31 pm 
goh ben ik het eindelijk eens eens in grote lijnen met kiwi :lol: .
miami zeg nou gewoon waar je werkt welk circus maak het nou uit
is alleen maar reclame voor het circus,maar inderdaad je heb wel erg veel vrije tijd. vertel dan eens hoe het in zijn werk ga in een circus.opbouw enzo


Omhoog
   
 
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 37 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3 Volgende

Alle tijden zijn UTC+02:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 48 gasten


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum
Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBBservice.nl & phpBB.nl.