Circuswereld Forum

Welkom op dit forum. Lezen is leuk maar zelf een bericht plaatsen maakt het voor de anderen nog leuker.
Het is momenteel do mar 28, 2024 4:25 pm

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 37 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3
Auteur Bericht
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: do apr 13, 2006 7:57 pm 
sannie schreef:
goh ben ik het eindelijk eens eens in grote lijnen met kiwi :lol: .

De wonderen zijn de wereld nog niet uit! :wink:


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: vr apr 14, 2006 3:40 am 
sannie schreef:
goh ben ik het eindelijk eens eens in grote lijnen met kiwi :lol: .
miami zeg nou gewoon waar je werkt welk circus maak het nou uit
is alleen maar reclame voor het circus,maar inderdaad je heb wel erg veel vrije tijd. vertel dan eens hoe het in zijn werk ga in een circus.opbouw enzo

Miami,....Of je zegt niks, en doet niet mee aan dit forum, of je maakt je de circusliefhebbers deelgenoot van je ervaringen in dit forum. Als jij zegt bij een circus te werken dan geloof ik dat, maar ik wil dan ook wel het een en ander hierover horen, lezen en/of zien. In het verleden heb ik mij eens in een forum voorgedaan als een circuskenner bij uitstek (chapiteau was mijn pseudoniem) maar de kenners hadden mij als snel door. Erger nog..ik wist op het laatst niet meer wat ik moest antwoorden en wie ik nu eigenlijk was en wat ik meemaakte. Ik geloof op dit moment nog steeds in jouw onschuld, en bent wie je zegt te zijn en wat je doet. Maak ons daar echter eens deelgenoot van...jij zit op zo'n goede plek [?] dat jij dat ons, circusminnaars, niet mag onthouden. Wij zouden dat in jouw plaats ook doen. Die dierenactivisten..PFF, laat ze maar berichten sturen en reageren. Als je kijkt naar hoeveel mensen dit bereikt....peanuts. Laat me niet in de waan dat je echt niet bestaat als een meisje dat van haar droom werkelijkheid probeert te maken, maar als een meisje dat ook echt haar droom werkelijkheid heeft zien worden.


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: vr apr 14, 2006 9:42 am 
Hans schreef:
Maak ons daar echter eens deelgenoot van...jij zit op zo'n goede plek [?] dat jij dat ons, circusminnaars, niet mag onthouden. Wij zouden dat in jouw plaats ook doen. Die dierenactivisten..PFF, laat ze maar berichten sturen en reageren. Als je kijkt naar hoeveel mensen dit bereikt....peanuts.

Zolang Mami niet met concrete bewijzen komt heb ik toch echt het idee dat ze deze draad alleen maar is gestart om dierenrechtenactivisten zogenaamd 'vanuit de praktijk' te laten weten hoe goed de dieren het in het circus het wel niet hebben. Anders zou ze toch niet meteen in haar eerste bericht aan dierenrechtenactivisten refereren, of haar topic onder de titel en in het subforum Circusdieren plaatsen? Het is volgens mij nooit haar bedoeling geweest om te vertellen hoe leuk ze het had en bij welk circus ze zit, anders had ze dat op een hele andere plek kunnen doen, en als ze daar dan niet meteen over die dieren was begonnen hadden wij ons er niet eens mee bemoeid. Dus ik denk nog steeds dat ze dit topic alleen maar is gestart als reactie tegen CircusLeed, en dat het haar nu zwaar tegenvalt dat degenen die haar medestanders zouden moeten zijn ook niet in haar leugenachtige verhalen geloven.


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: vr apr 14, 2006 9:01 pm 
Offline
Site Admin
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo okt 23, 2005 10:34 pm
Berichten: 7474
Locatie: Maassluis
Het was niet echt een opwelling van Mami, vorig jaar kondigde zij via het Althoff gastenboek al aan dat ze bij een circus kon komen. Het ligt mij bij dat het een Italiaans circus was maar ik weet het niet meer zeker. Wij raadden haar toen aan voorzichtig te zijn omdat wij het een vreemd verhaal vonden en geen zuivere koffie. Daarna een hele tijd niets meer gehoord totdat zij in het forum ineens weer kwam bovendrijven.
Het is waar dat zij in het begin tegen dieren in het circus was maar na een paar bezoeken bij circus Althoff haar mening over circusdieren 180 graden bijstelde. Niet zo gek want Alberto is het schoolvoorbeeld van een circusman die vanaf de wieg met circusdieren opgroeide en weet hoe hij met de dieren moet communiceren.


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp: mami????????!!!!!
BerichtGeplaatst: ma apr 17, 2006 5:43 pm 
Offline

Lid geworden op: ma jan 30, 2006 4:57 pm
Berichten: 103
Locatie: amsterdam
Ze bestaat echt!!!! Mami(maria-miara) is begin dit jaar met het circus meegegaan. Mami is jarenslang mijn buurmeisje geweest totdat ik van Rotterdam naar Amsterdam verhuisde. Ze is harstikke aardig en we bellen nog steeds veel met elkaar. (ondanks dat dat heel erg duur is) :D


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: di apr 18, 2006 9:14 pm 
Offline

Lid geworden op: ma jan 30, 2006 4:57 pm
Berichten: 103
Locatie: amsterdam
Het is nu wel heeeeeeeeeeeeeeeeel stil.......... :!: :!:


Omhoog
   
 
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 37 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum
Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBBservice.nl & phpBB.nl.