Circuswereld Forum

Welkom op dit forum. Lezen is leuk maar zelf een bericht plaatsen maakt het voor de anderen nog leuker.
Het is momenteel vr mar 29, 2024 9:08 am

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 37 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 Volgende
Auteur Bericht
 Berichtonderwerp: circusdieren
BerichtGeplaatst: di mar 28, 2006 5:50 pm 
---


Laatst gewijzigd door Maria-miara Santagio(MAMI op wo apr 12, 2006 9:51 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: di mar 28, 2006 6:03 pm 
Offline
Site Admin
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo okt 23, 2005 7:07 pm
Berichten: 26
Locatie: Maassluis
Leuk Mami dat we je weer zien, maar je email adres dat je hebt opgegeven klopt niet, wil je dat even nakijken in je profiel? Groetjes (ook aan de dieren en aan Manuel), webmaster Sjaak

PS We zijn wel benieuwd bij welk circus jij nu zit.


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: di mar 28, 2006 8:05 pm 
---


Laatst gewijzigd door Maria-miara Santagio(MAMI op wo apr 12, 2006 9:52 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: wo mar 29, 2006 1:10 am 
Offline

Lid geworden op: ma okt 24, 2005 12:21 am
Berichten: 661
Locatie: Utrecht/Amsterdam
circus-web schreef:
PS We zijn wel benieuwd bij welk circus jij nu zit.

_________________
Circus met dieren = dierenleed ;)


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: wo mar 29, 2006 8:28 pm 
---


Laatst gewijzigd door Maria-miara Santagio(MAMI op wo apr 12, 2006 9:52 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: wo mar 29, 2006 10:05 pm 
Offline

Lid geworden op: ma okt 24, 2005 12:21 am
Berichten: 661
Locatie: Utrecht/Amsterdam
Als het een NL circus is, dan zijn we vast al eens langs geweest hoor :)
Maar goed.. je hoeft het niet te vertellen hoor...

_________________
Circus met dieren = dierenleed ;)


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: do mar 30, 2006 6:36 pm 
---


Laatst gewijzigd door Maria-miara Santagio(MAMI op wo apr 12, 2006 9:53 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: do mar 30, 2006 9:52 pm 
Offline

Lid geworden op: ma okt 24, 2005 12:21 am
Berichten: 661
Locatie: Utrecht/Amsterdam
Ga je hints geven en dat wij het dan maar moeten raden? :)

Uhm.. je zit zuidelijk? :D

_________________
Circus met dieren = dierenleed ;)


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: do mar 30, 2006 11:28 pm 
tip van de dag:geen hint meer geven anders heb je binnen kort last van ongedierte


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp: Re: de circusdieren
BerichtGeplaatst: vr mar 31, 2006 11:25 pm 
Maria-miara Santagio(MAMI schreef:
Kijk, daarom vertel ik het jullie niet!!!! Als ik zeg bij welk circus ik zit, gaat mister Alex romijn informeren bij vriendjes of dit circus volgens hun ''verkeerd ''is en pleurt dat op het net!!! :arrow: mooi niet dus :!:

Dus zo overtuigd ben je er blijkbaar zelf ook niet van dat die dieren het zo goed hebben als je in je eerste bericht beweerde...


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: za apr 01, 2006 8:52 am 
Offline
Site Admin
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo okt 23, 2005 10:34 pm
Berichten: 7474
Locatie: Maassluis
Citeer:
Dus zo overtuigd ben je er blijkbaar zelf ook niet van dat die dieren het zo goed hebben als je in je eerste bericht beweerde...

Mami heeft vast meer vertrouwen in de dierenverzorging dan in de berichtgeving van dierenactivisten.


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: za apr 01, 2006 3:38 pm 
Alles wat wij op onze site beweren kunnen we bewijzen met foto's, video-opnamen en getuigenverslagen. En blijkbaar beseffen de circussen dat ook, en weten ze zelf ook wel dat wij gewoon gelijk hebben, anders zouden ze toch al lang geprobeerd hebben er iets tegen te doen?


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: za apr 01, 2006 7:43 pm 
---


Laatst gewijzigd door Maria-miara Santagio(MAMI op wo apr 12, 2006 9:53 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: za apr 01, 2006 8:07 pm 
---


Laatst gewijzigd door Maria-miara Santagio(MAMI op wo apr 12, 2006 9:53 pm, 3 keer totaal gewijzigd.

Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp: Re: de circusdieren
BerichtGeplaatst: za apr 01, 2006 8:10 pm 
Maria-miara Santagio(MAMI schreef:
Hoezo????? Heb ik ergens neer gezet dat de dieren het slecht hebben dan.

Nee, je durft blijkbaar alleen niet te zeggen bij welk circus je zit, uit angst dat er negatieve feiten boven tafel komen die dan op Circusleed.nl geplaatst zullen worden. Als je er zo van overtuigd bent dat bij 'jouw' circus geen dierenleed voorkomt en dat ze 'sper goed' behandeld worden heb je toch niets te vrezen van wat wij online zullen zetten? Als jij denkt dat het leugens zijn kun je daar actie tegen ondernemen, maar blijkbaar weet je ook wel dat wij geen leugens vespreiden, maar alleen feiten plaatsen.
En er zit zeker geen draadje los bij mij, dat is gewoon een kwestie van logisch nadenken.

Citeer:
Ik hou de mensen die er intresse in hebben wat er hier gebeurd op de hoogte, als jij hier geen intresse in hebt, heb je pech. Je laat mij gewoon schrijven zonder dat bijdehante gedoe want ik ben die betweterige opmerkingen SPUUGZAT!!!!!!! :twisted:

P.S. Ik hoop dat jullie donders goed begrijpen dat een verkeerde opmerking nu niet meer op zijn plaats zal zijn. Ik heb er ontzettend veel plezier in om mijn belevenissen op deze site te zetten, als mensen mij dan in de zon gaan staan word ik giftig!!!!! Jullie staan bij mij op scherp.

Je doet nu net of ik je begin aan te vallen in een onderwerp waarin je leuk vertelt hoe goed je werk je je nieuwe circus je bevalt, maar dat is dus niet zo. Je noemt het onderwerp zelf "De Circusdieren", en haalt meteen in het eerste bericht van deze draad al uit naar dierenbeschermers, dus ik vind dat ik het volste recht heb om daar op te reageren, of jij je daar nu aan ergert of niet. :D En dan kun je wel zo obstinaat reageren, maar daar heb ik natuurlijk gewoon maling aan.


Omhoog
   
 
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 37 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 Volgende

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum
Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBBservice.nl & phpBB.nl.