Circuswereld Forum

Welkom op dit forum. Lezen is leuk maar zelf een bericht plaatsen maakt het voor de anderen nog leuker.
Het is momenteel vr apr 26, 2024 4:25 pm

Alle tijden zijn UTC+02:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 54 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 Volgende
Auteur Bericht
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: wo jul 19, 2006 9:20 pm 
Jullie, jullie, jullie zijn dit, jullie zijn dat, heb je het tegen mij of tegen het collectief van de aan jullie inferieure soort?


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp: reactie Spasega
BerichtGeplaatst: wo jul 19, 2006 10:18 pm 
Offline

Lid geworden op: vr jan 27, 2006 12:14 pm
Berichten: 899
Locatie: Assen
Ach Spasega, stop maar met die energieverspilling aan dat clubje van CircusLeed, het is toch net of je tegen een muur aan het praten bent, ze weten immers niet beter, en praten toch steeds maar weer tegen beter weten in en steeds maar weer hetzelfde geleuter. Hier zullen ze ook wel weer op reageren. Daarom ben ik voorlopig de discussies met dat clubje maar gestaakt. max.

_________________
ik hou van het CIRCUS, zowel zonder, maar vooral ook met DIEREN.


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: wo jul 19, 2006 10:49 pm 
spasega schreef:
Jullie, jullie, jullie zijn dit, jullie zijn dat, heb je het tegen mij of tegen het collectief van de aan jullie inferieure soort?

Dat jij jezelf inferieur aan ons vindt moet je zelf weten, dat heb ik in ieder geval nooit zo gezegd. Maar ik bedoelde jou en alle andere mensen op dit forum die denken dat wij er alleen maar op uit zijn om circusje te pesten of zo.


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: wo jul 19, 2006 11:54 pm 
En weer een indicatie van het deterministische mensbeeld dat je er op nahoudt. Voor de zoveelste worden mij worden en gedachten in de mond gelegd die ik niet gedaan of gedacht heb en die de mijne niet zijn. Waar heb ik gezegd of ook maar geimpliceerd dat 'jullie' er alleen op uit zijn om circusje te pesten?
En wat betreft dat inferieur zijn, dat je geen gevoel voor ironie hebt was me al gevoegelijk duidelijk :roll:


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: ma feb 05, 2007 6:24 pm 
Ook als er geen bloed te zien is kan er sprake zijn van mishandeling. Maar ja, als je dàt al niet eens snapt...
En wij roddelen niet hoor, alles wat ik hier zou zeggen over welk circus dan ook heb ik zelf geconstateerd en kan ik bewijzen met foto's.


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp: Re: reactie Spasega
BerichtGeplaatst: di feb 06, 2007 1:09 am 
max schreef:
Ach Spasega, stop maar met die energieverspilling aan dat clubje van CircusLeed, het is toch net of je tegen een muur aan het praten bent, ze weten immers niet beter, en praten toch steeds maar weer tegen beter weten in en steeds maar weer hetzelfde geleuter. Hier zullen ze ook wel weer op reageren. Daarom ben ik voorlopig de discussies met dat clubje maar gestaakt. max.


En jouw afspraak met activRene dan? Gaat die nu niet door.


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp: Re: heey
BerichtGeplaatst: di feb 06, 2007 8:34 am 
*ChiiCcka* schreef:
hallo je hebt het wel over familie.

als je zo nodig voor mishandelde dieren wilt op komen ga dan naar amerika die honden en katten en zo helpen en laat circus belly wien en circus renz berlin met rust.

Geld is zoals zo vaak weer belangrijker dan het lot van levende wezens. Maar ja, wat kun je anders verwachten van iemand die voor dierenleed is... :roll:


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp: Re: heey
BerichtGeplaatst: di feb 06, 2007 9:38 am 
Offline

Lid geworden op: zo mei 28, 2006 5:53 pm
Berichten: 170
*ChiiCcka* schreef:
hallo je hebt het wel over familie.

als je zo nodig voor mishandelde dieren wilt op komen ga dan naar amerika die honden en katten en zo helpen en laat circus belly wien en circus renz berlin met rust.

ik werk er nu zelf half jaar, ik zou er nooit bij komen als ze echt mishandeld werden, ze worden goed gevoed en ze mogen heel vaak even los lopen dus.

niet roddel over circus belly wien, ik heb je gewaarschuwt, want hun kunnen zo alles mee lezen, de baas en zo
"ik heb je gewaarschuwd" ? de baas kan meelezen? En dan? dreigend hoor.....
is belly wien niet dat circus wat in de kerstvakantie in het nieuws was omtrent een vechtpartij in circus Royal?


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp: Re: heey
BerichtGeplaatst: di feb 06, 2007 9:52 am 
Offline

Lid geworden op: ma okt 24, 2005 12:21 am
Berichten: 661
Locatie: Utrecht/Amsterdam
*ChiiCcka* schreef:
ik werk er nu zelf half jaar, ik zou er nooit bij komen als ze echt mishandeld werden, ze worden goed gevoed en ze mogen heel vaak even los lopen dus.


Heel vaak 'even' loslopen.. dat zegt genoeg he ;)

_________________
Circus met dieren = dierenleed ;)


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp: Re: heey
BerichtGeplaatst: di feb 06, 2007 9:52 am 
Offline

Lid geworden op: ma okt 24, 2005 12:21 am
Berichten: 661
Locatie: Utrecht/Amsterdam
anoniem schreef:
is belly wien niet dat circus wat in de kerstvakantie in het nieuws was omtrent een vechtpartij in circus Royal?


ja. Plus dat ze elk jaar diverse malen in het nieuws komen vanwege geweld, bedreiging, bijtende dieren enzo.

_________________
Circus met dieren = dierenleed ;)


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp: Re: heey
BerichtGeplaatst: di feb 06, 2007 12:28 pm 
*ChiiCcka* schreef:
en die foto's op circusleed.nl die foto's zijn gemaakt toen ze nog in de transport wagens zaten we waren er nog maar net aangekomen.
dus.
en de tent moest nog op gezet worden en alle dieren verblijf plaatsen dus.
je moet niet net doen dat ze de hele dag in die hokken zitten ;)

Ik ben anders diverse keren wezen kijken, en ALLE keren zaten diverse dieren opgesloten in hun veel te kleine hokjes. Urenlang. Waar of op welk moment ik er ook maar was, of het nu de eerste of de derde of de laatste dag was dat ze ergens stonden. Wat je beweert klopt dus niet, er zitten wel degelijk dieren de hele dag in te kleine, ongeschikte hokken. Maar ja, dat vind je alleen maar goed waarschijnlijk als je voor dierenleed bent...
Maar misschien is het nu wel de bedoeling dat ik er nu ook meteen maar op los ram, omdat je beweert dat wij liegen? Dat lijkt gebruikelijk te zijn bij jouw circus tenslotte. :roll:


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp: Re: heey
BerichtGeplaatst: di feb 06, 2007 11:26 pm 
Offline

Lid geworden op: di dec 06, 2005 2:16 am
Berichten: 442
Locatie: Groningen
anoniem schreef:
*ChiiCcka* schreef:
hallo je hebt het wel over familie.

als je zo nodig voor mishandelde dieren wilt op komen ga dan naar amerika die honden en katten en zo helpen en laat circus belly wien en circus renz berlin met rust.

ik werk er nu zelf half jaar, ik zou er nooit bij komen als ze echt mishandeld werden, ze worden goed gevoed en ze mogen heel vaak even los lopen dus.

niet roddel over circus belly wien, ik heb je gewaarschuwt, want hun kunnen zo alles mee lezen, de baas en zo
"ik heb je gewaarschuwd" ? de baas kan meelezen? En dan? dreigend hoor.....
is belly wien niet dat circus wat in de kerstvakantie in het nieuws was omtrent een vechtpartij in circus Royal?


Ik wi voorstellen om jou van het forum te halen. Wij, renz berlin en belly wien hebben helemaal niets aan jou domme uitspraken


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: di feb 06, 2007 11:58 pm 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: vr aug 15, 2008 9:55 pm
Berichten: 2773
Locatie: thuis
Wanneer houdt de strijd tussen de verschillende takken van de (Duitse)Renz familie eens op?

Strijd tussen circussen, daar wordt het circus niet beter van. Dat hebben we begin jaren 90 ook al gezien bij de twee "Russische Staatsircussen" waar een familievete werd uitgevochten met voor het publiek zichtbare schietpartij, hekken en rechtszaken...

De splitsing vorig jaar waarbij een circusgezelschap letterlijk werd verdeeld heeft twee circussen opgeleverd die niet meer kunnen tippen aan wat het voor de verscheuring was, zodat er nu DRIE circussen zijn die ooit samen een groot circus vormden.

En nu is er ook al mot op dit forum...

_________________
Ron Mikkenie (CircusVreugd )
http://www.klassiekcircus.nl
Wie de jeugd heeft, heeft de toekomst!


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: wo feb 07, 2007 1:47 am 
chikka is erg in de verdediging opgesteld. Dat maakt hem niet populair. Ik zou graag willen weten wat zijn leeftijd is, want ik denk dat zijn puberteit hierbij een rol speelt.

Chikka, bedenk dat zeker enkele van de forumleden die jouw antwoorden al meer kilometers op de teller hebben binnen het circuswezen, en dus weten waar zij over spreken.

Wat mij betreft doe jij Circus BW veel schade aan door op jouw manier te reageren op de antwoorden. BW is een mooi bedrijf met een duidelijke prijs/kwaliteitsverhouding, en dat ga jij nu, uit verveling wellicht, (winterstop) ten grabbel gooien.


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: wo feb 07, 2007 11:46 am 
Offline
Gebruikersavatar

Lid geworden op: vr aug 15, 2008 9:55 pm
Berichten: 2773
Locatie: thuis
Iedereen is familie,

zolang er nog geen fabriek bestaat waar mensen uit een machine komen

Denk daar maar eens over na!

Je zult bedoelen dat je familie bent van een van de medewerkers, of mischien wel van de eigenaar, van het circus Renz Berlin.

_________________
Ron Mikkenie (CircusVreugd )
http://www.klassiekcircus.nl
Wie de jeugd heeft, heeft de toekomst!


Omhoog
   
 
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 54 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 Volgende

Alle tijden zijn UTC+02:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum
Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBBservice.nl & phpBB.nl.