Circuswereld Forum

Welkom op dit forum. Lezen is leuk maar zelf een bericht plaatsen maakt het voor de anderen nog leuker.
Het is momenteel vr apr 19, 2024 6:26 am

Alle tijden zijn UTC+02:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 54 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4
Auteur Bericht
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: wo feb 07, 2007 5:27 pm 
Offline

Lid geworden op: di dec 06, 2005 2:16 am
Berichten: 442
Locatie: Groningen
Lisa schreef:
chikka is erg in de verdediging opgesteld. Dat maakt hem niet populair. Ik zou graag willen weten wat zijn leeftijd is, want ik denk dat zijn puberteit hierbij een rol speelt.

Chikka, bedenk dat zeker enkele van de forumleden die jouw antwoorden al meer kilometers op de teller hebben binnen het circuswezen, en dus weten waar zij over spreken.

Wat mij betreft doe jij Circus BW veel schade aan door op jouw manier te reageren op de antwoorden. BW is een mooi bedrijf met een duidelijke prijs/kwaliteitsverhouding, en dat ga jij nu, uit verveling wellicht, (winterstop) ten grabbel gooien.


ChiiCcka is een meisje uit Emmen die verder niets met beide circussen te maken heeft. Net van de lagere school.


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: wo feb 07, 2007 5:30 pm 
Offline

Lid geworden op: di dec 06, 2005 2:16 am
Berichten: 442
Locatie: Groningen
*ChiiCcka* schreef:
hallo, ik ben familie dus


ja klopt. Heel verre familie van de apen van Belly wien.


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: wo feb 07, 2007 10:56 pm 
Offline
Site Admin
Gebruikersavatar

Lid geworden op: zo okt 23, 2005 7:07 pm
Berichten: 26
Locatie: Maassluis
OK, gebruiker *ChiiCcka* kan vanaf heden geen berichten meer versturen....


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp: reactie
BerichtGeplaatst: do feb 08, 2007 7:14 pm 
Offline

Lid geworden op: vr jan 27, 2006 12:14 pm
Berichten: 899
Locatie: Assen
Zeg dierentrainerjr. je hebt ons wel nieuwsgierig gemaakt, ben je werkzaam bij een bepaald circus in binnen- of buitenland of voor meerdere circussen?

_________________
ik hou van het CIRCUS, zowel zonder, maar vooral ook met DIEREN.


Omhoog
   
 
 Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: vr feb 09, 2007 3:44 pm 
Offline

Lid geworden op: do jan 04, 2007 6:54 pm
Berichten: 350
Hoi dierentrainer,

ik vind het leuk dat je met honden en duiven werkt.
Zijn dit je eigen honden? Dan zal het wel redelijk gemakkelijk en aangenaam zijn om ze te trainen en dan kun je ze ook een plekje geven dat ze verdienen (in huis?)

En hoe zit het met je duiven? heb je een duiventil enzo en mogen de beesjes losvliegen in de buitenlucht op de momenten dat je niet met ze traint?

Je zult denken: wat een boel vragen, wel ik ben nogal verzot op dieren en sinds kort ben ik ook activiste (niet bij circusleed maar dat maakt niet uit)
en ik ben eigenlijk tegen circussen met wilde dieren.

Huisdieren en dergelijke mogen voor mijn part hun kunstjes tonen in curcussen ALS ze een degelijke verzorging krijgen.
Voor mij houdt dit in: honden en paarden bv zijn echt huisdieren, dwz: de hond mag mee naar huis waar hij los mag rondlopen, een lekker grote tuin heeft enzo, en paarden wel zij zouden alleen maar mogen werken in niet-rondreizende circussen (naar mijn mening) zodat ze iedere dag na de show naar hun weide mogen gaan.

En ja omdat de dieren dan echt huisdieren zijn, zou het trainen ook moeten kunnen verlopen zonder het breken van de dieren, en ook veel sneller omdat het met plezier wordt gedaan, omdat beiden (trainer en dier) een hechte band met mekaar hebben en niet enkel voor de trainer zijn inkomen maar gewoon ook omdat het dier in de eerste plaats zijn / haar huisdier is.

Hetzelfde geldt voor duiven: als je een til hebt en ze kunnen de hele dag buiten en ze worden niet gedwongen ofzo bij de training, dan vind ik het prima hoor!

Groetjes

Laetitia

_________________
Bescherm de dieren tegen de beesten!


Omhoog
   
 
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 54 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4

Alle tijden zijn UTC+02:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum
Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBBservice.nl & phpBB.nl.